Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
300005042018 | MEZUNİYET PROJESİ II | Ders | 5 | 10 | 15,00 |
Lisans
Türkçe
Bu dersin amaç ve hedefleri : 1. Öğrencileri bir araştırma çalışmasında izlenen en ortak yöntemlerle tanıştırmak 2. Öğrencilere öğrenim sırasında kazandırılan temel bilgileri, uygulamalı olarak veya yayın araştırma-derleme yoluyla entegre etmek ve uygulama becerisi kazandırmak 3. Öğrencilere konuyla ilgili bilgi kaynaklarına ulaşma ve yararlanma deneyimi kazandırmak 4. Öğrencilere yaptıkları projeyi (çalışmayı) poster ve yazılı olarak sunma becerisi kazandırmaktır.
Anabilim Dalı Öğretim Üyeleri
1 | Eczacılık alanının kapsadığı bir konuda bilgiyi derleyebilecek, ve/ veya bir süreci veya sürecin bir parçasını tasarlayabilecek veya benzetim kurabilecek , ve/veya deneysel çalışma planlayabilecek, ve/veya deneysel verileri ilişkilendirebilecek veya değerlendirebilecektir. |
2 | Poster sunu hazırlayabilecek ve Türkçe bir tez sunabileceklerdir. |
3 | Verilen bir program dahilinde çalışma disiplinini gerçekleştireceklerdir. |
4 | Eczacılık alanında herhangi bir problemi çözmek üzere temel, mesleki, farmasötik bilgi, beceri ve uygulama yeteneklerini kullanabileceklerdir. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Bitirme Tezi II, 9. yarıyılda yapılan çalışmaların değerlendirilmesini, yazılı olarak hazırlanmasını ve sunulmasını içerir.
Hafta | Konular (Teorik) | Uygulama | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|---|
1 | Yapılan çalışmaların Öğretim Üyesi ile değerlendirilmesi. | Bitirme Tezini literatür derlemesi şeklinde gerçekleştirecek olan öğrencilerin çalışmalarını yapmaları | ||
2 | Yapılan çalışmaların Öğretim Üyesi ile değerlendirilmesi. | Bitirme Tezini literatür derlemesi şeklinde gerçekleştirecek olan öğrencilerin çalışmalarını yapmaları | ||
3 | Yapılan çalışmaların Öğretim Üyesi ile değerlendirilmesi. | Bitirme Tezini literatür derlemesi şeklinde gerçekleştirecek olan öğrencilerin çalışmalarını yapmaları | ||
4 | Yapılan çalışmaların Öğretim Üyesi ile değerlendirilmesi. | Bitirme Tezini literatür derlemesi şeklinde gerçekleştirecek olan öğrencilerin çalışmalarını yapmaları | ||
5 | Yapılan çalışmaların Öğretim Üyesi ile değerlendirilmesi. | Bitirme Tezini literatür derlemesi şeklinde gerçekleştirecek olan öğrencilerin çalışmalarını yapmaları | ||
6 | Yapılan çalışmaların Öğretim Üyesi ile değerlendirilmesi. | Bitirme Tezini literatür derlemesi şeklinde gerçekleştirecek olan öğrencilerin çalışmalarını yapmaları | ||
7 | Yapılan çalışmaların Öğretim Üyesi ile değerlendirilmesi. | Bitirme Tezini literatür derlemesi şeklinde gerçekleştirecek olan öğrencilerin çalışmalarını yapmaları | ||
8 | Yapılan çalışmaların Öğretim Üyesi ile değerlendirilmesi. | Bitirme Tezini literatür derlemesi şeklinde gerçekleştirecek olan öğrencilerin çalışmalarını yapmaları | ||
9 | Yapılan çalışmaların Öğretim Üyesi ile değerlendirilmesi. | Bitirme Tezini literatür derlemesi şeklinde gerçekleştirecek olan öğrencilerin çalışmalarını yapmaları | ||
10 | Yapılan çalışmaların Öğretim Üyesi ile değerlendirilmesi. | Bitirme Tezini literatür derlemesi şeklinde gerçekleştirecek olan öğrencilerin çalışmalarını yapmaları | ||
11 | Yapılan çalışmaların Öğretim Üyesi ile değerlendirilmesi. | Bitirme Tezini literatür derlemesi şeklinde gerçekleştirecek olan öğrencilerin çalışmalarını yapmaları | ||
12 | Yapılan çalışmaların Öğretim Üyesi ile değerlendirilmesi. | Bitirme Tezini literatür derlemesi şeklinde gerçekleştirecek olan öğrencilerin çalışmalarını yapmaları | ||
13 | Yapılan çalışmaların Öğretim Üyesi ile değerlendirilmesi. | Bitirme Tezini literatür derlemesi şeklinde gerçekleştirecek olan öğrencilerin çalışmalarını yapmaları | ||
14 | Yapılan çalışmaların Öğretim Üyesi ile değerlendirilmesi. | Bitirme Tezini literatür derlemesi şeklinde gerçekleştirecek olan öğrencilerin çalışmalarını yapmaları | ||
15 | Proje Raporunun Hazırlanması | |||
16 | Proje Raporunun Hazırlanması |
Bitirme Tezi konusu ile ilgili bilimsel literatür ve süreli yayınlar. Bitirme tez konusunun özelliğine bağlı olarak fakültedeki çeşitli laboratuarlardaki deney sistemleri, analiz cihazları veya bilgisayar paket programları.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Rapor Hazırlama | 16 | 25 | 400 |
Rapor Sunma | 1 | 1 | 1 |
Proje Hazırlama | 1 | 25 | 25 |
Okuma | 16 | 2 | 32 |
Toplam İş Yükü (saat) | 458 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 | PÇ 18 | PÇ 19 | PÇ 20 | PÇ 21 | |
ÖÇ 1 | 3 | 3 | 5 | 4 | 2 | 3 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 |
ÖÇ 2 | 4 | 3 | 5 | 2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 |
ÖÇ 3 | 4 | 5 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 3 | 5 | 3 | 4 | 3 | 3 | 5 | 5 |
ÖÇ 4 | 3 | 3 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 |