GERİ DÖN

Doktora Programları


Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme - Pazarlama - Yüksek Lisans Derecesi ile Doktora



Program Tanıtımı

.

4 Yıl , 8 Yarıyıl

240 AKTS

TYYÇ-8

E-Öğrenme


Program Çıktıları

1 Pazarlama alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal bilgileri yorumlayabilmek
2 Pazarlama alanındaki kuramsal değişimleri yorumlayabilmek
3 Pazarlama alanıyla ilgili araştırmalarda yöntem ve becerilerde ustalık göstermek
4 Pazarlama alanına yönelik araştırma sürecini bilimsel bakış açısıyla uygulamak
5 Pazarlama alanında yapılan araştırmayı yorumlama yeteneğine sahip olmak
6 Pazarlama alanına bilginin sınırlarını genişleten özgün araştırmalar ile bilime katkıda bulunmak
7 Pazarlama alanındaki gelişmeler ışığında eleştirel analiz yapabilmek
8 Yeni ve karmaşık fikirlerin değerlendirilmesini yapma becerisine sahip olmak
9 Pazarlama uzmanlık alanı ile ilgili olarak alanındaki diğer bireylerle, daha geniş bilimsel topluluklarla ve toplumun geneli ile iletişim kurma yeteneğine sahip olmak
10 Bölgesel ve küresel pazarlama konularını/sorunlarını tanımlayabilmek
11 Bölgesel ve küresel pazarlama konularına/sorunlarına araştırmalara dayalı çözüm önerileri geliştirebilmek
12 Pazarlama alanındaki güncel uygulamaları takip edebilmek
13 Pazarlama alanındaki güncel uygulamaları ve değişimleri kuramsal altyapı temelinde yorumlayabilmek
14 Bilimsel etik değerlere sahip olmak
15 Yeniliği ve yenilikçi çalışma prensiplerini uygulamaya koyabilmek

Program Çıktıları - Türkiye Yüksek Öğretim Yeterlilikler Çerçevesi İlişkilendirme

TYYÇ
Program Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
BİLGİ
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BECERİ
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Öğrenme Yetkinliği )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( İletişim ve Sosyal Yetkinlik )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YETKİNLİKLER ( Alana Özgü Yetkinlik )
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ders Planı

D : Ders U: Uygulama L: Laboratuvar
1. Dönem
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
9204016012018 Türkçe Bılımsel Araştırma Yöntemlerı ve Etık (E) Zorunlu 3 - - 6
İŞLT.DOK.PAZ.SDG1 Türkçe İşletme pazarlama Yükseklısans Derecesı ıle Doktora SDG1 Seçmeli 3 - - 24
Toplam 6 0 0 30
2. Dönem
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
92SE180162022 Türkçe Semıner Çalışmaları Zorunlu - - - 6
İŞLT.DOK.PAZ.SDG2 Türkçe İşletme pazarlama Yükseklısans Derecesı ıle Doktora SDG2 Seçmeli 3 - - 20
Toplam 3 0 0 26
3. Dönem
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
DRUAD691 Türkçe Uzmanlık Alan Dersı Zorunlu - - - 5
SOSDRYET790 Türkçe Yeterlılık Dersı Zorunlu - - - 25
Toplam 0 0 0 30
4. Dönem
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
DRUAD691 Türkçe Uzmanlık Alan Dersı Zorunlu - - - 5
SOSDRTEZONE Türkçe Tez Önerısı Zorunlu - - - 25
Toplam 0 0 0 30
5. Dönem
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
DRTEZ692 Türkçe Tez Çalışması Zorunlu - - - 25
DRUAD691 Türkçe Uzmanlık Alan Dersı Zorunlu - - - 5
Toplam 0 0 0 30
6. Dönem
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
DRTEZ692 Türkçe Tez Çalışması Zorunlu - - - 25
DRUAD691 Türkçe Uzmanlık Alan Dersı Zorunlu - - - 5
Toplam 0 0 0 30
7. Dönem
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
DRTEZ692 Türkçe Tez Çalışması Zorunlu - - - 25
DRUAD691 Türkçe Uzmanlık Alan Dersı Zorunlu - - - 5
Toplam 0 0 0 30
8. Dönem
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
DRTEZ692 Türkçe Tez Çalışması Zorunlu - - - 25
DRUAD691 Türkçe Uzmanlık Alan Dersı Zorunlu - - - 5
Toplam 0 0 0 30
İŞLT.DOK.PAZ.SDG1 - İşletme pazarlama Yükseklisans Derecesi ile Doktora SDG1
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
9204016032020 Türkçe Pazarlama Kuramı Seçmeli 3 - - 6
9204016072021 Türkçe Pazarlamada Güncel Tartışmalar ve Okumalar Seçmeli 3 - - 6
9204016092021 Türkçe Dıjıtalleşme ve Pazarlama Seçmeli 3 - - 6
9204016112021 Türkçe Hızmet Pazarlaması Stratejılerı Seçmeli 3 - - 6
9204016132021 Türkçe Endüstrıyel İşlemlerde Stratejık Pazarlama Yönetımı Seçmeli 3 - - 6
9204016152021 Türkçe Satış Yönetımı Stratejılerı Seçmeli 3 - - 6
9204016172018 Türkçe Stratejık Pazarlama Yönetımı Seçmeli 3 - - 6
İŞLT.DOK.PAZ.SDG2 - İşletme pazarlama Yükseklisans Derecesi ile Doktora SDG2
Ders Kodu Dersin Sunulduğu Dil Ders Adı Ders Türü D U L AKTS Rapor
9204016002021 Türkçe Küreselleşme ve Pazar Dınamıklerı Seçmeli 3 - - 6
9204016022018 Türkçe Tüketıcı Davranışları ve Tüketım Kültürü Teorılerı Seçmeli 3 - - 6
9204016042021 Türkçe Stratejık Perakende Yönetımı Seçmeli 3 - - 6
9204016052018 Türkçe Bılım Felsefesı Seçmeli 3 - - 6
9204016062021 Türkçe Marka Yönetımınde Güncel Yaklaşımlar Seçmeli 3 - - 6
9204016082021 Türkçe Reklamcılık ve Marka İletışımı Yönetımı Seçmeli 3 - - 6
9204016102021 Türkçe Eleştırel Pazarlama Okumaları Seçmeli 3 - - 6
9204016122021 Türkçe Bütünleşık Pazarlama İletışımınde Güncel Yaklaşımlar ve Yenı Medya Seçmeli 3 - - 6
9204016142018 Türkçe İlerı Pazarlama Araştırmaları ve Analızı Seçmeli 3 - - 6
9204046602019 Türkçe Pazarlamada İlerı Okumalar Seçmeli 3 - - 6
EBB6832017 Türkçe Öğretımde Planlama ve Değerlendırme Seçmeli 3 2 - 6
EBB6852017 Türkçe Gelışım ve Öğrenme Seçmeli 3 - - 4