GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
4113001202016 MARKA YÖNETİMİ VE PAZARLAMA Seçmeli Ders Grubu 1 2 3,00

Önlisans


Türkçe


Bu ders ile öğrenciye ürün pazarlamak marka ve fiyatlandırma çalışmalarını incelemek ve dağıtım kanalları ve tutundurma çalışmalarını incelemek yeterlilikleri kazandırılacaktır.


Öğr. Gör. İnci Balcı


1 Marka ve fiyatlandırma çalışmalarını incelemek
2 Dağıtım kanalları ve tutundurma çalışmalarını incelemek


Yok


Yok


Pazarlama araştırmalarını incelemek, fiyatlandırma çalışmalarını incelemek, Türk hazır giyim sektörü moda pazarlama yapısı ve stratejilerini incelemek


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
0 Pazarlama araştırmalarını incelemek
1 Pazarlama araştırmalarını incelemek
2 Ürün oluşturma ve marka çalışmalarını incelemek
3 Ürün oluşturma ve marka çalışmalarını incelemek
4 Ürün oluşturma ve marka çalışmalarını incelemek
5 Fiyatlandırma çalışmalarını incelemek
6 Fiyatlandırma çalışmalarını incelemek
7 Ara Sınav
8 Dağıtım kanallarını tanımak ve incelemek
9 Dağıtım kanallarını tanımak ve incelemek
10 Tutundurma çalışmalarını tanımak ve incelemek
11 Tutundurma çalışmalarını tanımak ve incelemek
12 Türk hazır giyim sektörü moda pazarlama yapısı ve stratejilerini incelemek
13 Türk hazır giyim sektörü moda pazarlama yapısı ve stratejilerini incelemek
14 Türk hazır giyim sektörü moda pazarlama yapısı ve stratejilerini incelemek
15

1. Şule Çivitçi; “Moda Pazarlama”, Asil Yayınevi, Ankara 2. Philip Kotler; “Soru ve Cevaplarla Günümüzde Pazarlamanın Temelleri” (Çev:Ümit Şensoy), Optimist Yayın Dağıtım, İstanbul, 2009 3. Philip Kotler ve Waldemar Pfoertsch; “B2B Marka Yönetimi”, Media Cat Yayınları, 2010 4. Öğretim elemanı ders notları


Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.


Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Derse Katılım 1 14 14
Uygulama/Pratik 1 14 14
Bireysel Çalışma 1 64 64
Toplam İş Yükü (saat) 92

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11
ÖÇ 0 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
ÖÇ 1 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek