Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
5017002112010 | ÇOCUKTA BİLİM VE TEKNOLOJİ | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 3 | 3,00 |
Önlisans
Türkçe
Okul öncesi eğitimde çevre eğitimini uygulayabilecektir.
Öğr. Gör. Ebru KALYONCU
1 | Bilim eğitimini uygulamak |
2 | Bilgisayar destekli eğitimi uygulamak |
Yok
Yok
Okul Öncesi Dönemde Bilim Eğitimi Bilim Etkinliğini Uygulama Bilgisayarın Eğitim Alanında Kullanılması Bilgisayar Destekli Etkinlik Uygulamaları
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | Okul Öncesi Dönemde Bilim Eğitimi | ||
2 | Okul Öncesi Dönemde Bilim Eğitimi | ||
3 | Okul Öncesi Dönemde Bilim Eğitimi | ||
4 | Bilim Etkinliğini Uygulama | ||
5 | Bilim Etkinliğini Uygulama | ||
6 | Bilim Etkinliğini Uygulama | ||
7 | Bilgisayarın Eğitim Alanında Kullanılması | ||
8 | Ara sınav | ||
9 | Bilgisayarın Eğitim Alanında Kullanılması | ||
10 | Bilgisayarın Eğitim Alanında Kullanılması | ||
11 | Bilgisayar Destekli Etkinlik Uygulamaları | ||
12 | Bilgisayar Destekli Etkinlik Uygulamaları | ||
13 | Bilgisayar Destekli Etkinlik Uygulamaları | ||
14 | Dönem sonu sunumu | ||
15 | Final sınavı |
ARI,M., PINAR BAYHAN,P. (2002). Okul Öncesi Dönemde Bilgisayar Destekli Eğitim, Epsilon Yayınevi, İstanbul. NAMLU, G. A. (1999); “Bilgisayar Destekli İşbirliğine Dayalı Öğrenme,” Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yayınları, No:57, Eskişehir. UŞUN, S. (2004); Bilgisayar Destekli Öğretimin Temelleri, Nobel Yayın Dağıtım, 2. Baskı, Ankara. REDLEAF, R. (1996). Open the Door Let’s Explore More Field Trips of Discovery for Young Children, Redleaf Press, Minnesota. KOHL, M., POTTER, J. (1993). Science Arts, Discovering Science Through, Art Experiences, Bright Ring Publishing, USA. AKTAS ARNAS, Y.(2007). Fen ve Matematik Ögreniyorum. Morpa Kültür Yayınları, İstanbul. ALİSİNANOĞLU, F., ÖZBEL, S.,KAHVECİ, G. (2007). Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Nobel Yayınları.
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 1 | 14 |
Rapor Hazırlama | 28 | 1 | 28 |
Rapor Sunma | 28 | 1 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 7 | 1 | 7 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 7 | 1 | 7 |
Toplam İş Yükü (saat) | 88 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | |
ÖÇ 1 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | ||
ÖÇ 2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 |