Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
9029001172010 | STAJ | Ders | 1 | 2 | 4,00 |
Önlisans
Türkçe
Stajın amacı, öğrencilere sektörde yer alan ticari firmalarda, kamu kurum ve kuruluşlarında uygulamalar yaptırılmasını sağlayarak iş deneyimi ve sorumluluk bilinci kazandırmaktır.
1 | Bilgisayar teknikerliği kavramlarını algılayarak çalışma alan ve sorumluluklarını benimseyebilme |
2 | Edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanarak, olay ve olgulara uygun yöntem ve teknikleri uygulayabilme |
3 | Bilgisayar programcılığı uygulamalarında sorumluluk alma yeteneğini kazanabilme ve koordinasyonu sağlayabilme |
4 | Uygulamalarda aynı meslek disiplini içerisinde ve disiplinler arasında takım çalışmasında görev yapabilme |
5 | Edindiği bilgileri, yöntem ve teknikleri uygulayabilme ve sunabilme becerisine sahip olabilme |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Öğrencilere eğitim aldığı konular kapsamında görevlendirmeler yapılarak iş deneyimi ve sorumluluk bilincinin kazandırılması
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | işyeri çalışması | ||
2 | işyeri çalışması | ||
3 | |||
4 | |||
5 | |||
6 | |||
7 | |||
8 | |||
9 | |||
10 | |||
11 | |||
12 | |||
13 | |||
14 | |||
15 | |||
16 |
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Alan Çalışması | 16 | 8 | 128 |
Rapor Hazırlama | 1 | 4 | 4 |
Toplam İş Yükü (saat) | 132 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | |
ÖÇ 1 | 3 | 2 | 3 | ||||||||||
ÖÇ 2 | 3 | 1 | 3 | ||||||||||
ÖÇ 3 | 2 | 3 | 3 | ||||||||||
ÖÇ 4 | 3 | 1 | 4 | ||||||||||
ÖÇ 5 | 4 | 2 | 5 |