Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
2601001182021 | YABANCI DİL-II | Ders | 1 | 2 | 4,00 |
Önlisans
İngilizce
Yabancı Dil II dersinin amacı, dersi alan öğrenciyi, dönem sonunda temel+ düzeyde İngilizce kelime haznesi edinip, yazılı ve sözlü temel+ İngilizce ifadeleri anlayabilir, temel+ okuma becerileri ve stratejileri edinip, mevcut bilgisini de bu alanlarda uygulayabilir düzeye getirmektir.
Yabancı Diller Yüksekokulu Öğretim Görevlisi / Lecturer from School of Foreign Languages
1 | 1 Öğrenciler A2 seviyesi İngilizce kelime ve ifadeleri gördüğünde tanıyabilecek. |
2 | 2 A2 seviyesi gramer yapılarını etkin bir şekilde tanıyıp ayırt edebilecek. |
3 | 3 Bir okuma metninin konusunu, anafikrini ve metindeki detayları anlayabilecek. |
4 | 4 Öğrenmiş oldukları A2 seviyesi gramer yapılarını, akademik bir konuşmayı takip etmede, kabul edilebilir ölçüde bir doğruluk payı ile iletişim kurmada ve çeşitli metinleri okuyup anlamada kullanabilecek. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Kişileri tanıtma, yaptıkları iş hakkında sorular yöneltme, ne yapmakta olduklarından bahsetme, ne yemek istediğini ifade etme (restoranda sipariş verme), TV programları, günlük programından bahsetme, kişilerin nasıl karşılaşıp tanıştığı ve geçmişte olan bir şeyden bahsetme (geçmiş zaman), planlar, geçmişte yapılan eylemler, yemek pişirme, tatil, yeni bir iş, ev işleri, birisini dışarıya davet etme.
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | Oryantasyon | ||
2 | Muafiyet Sınavı | ||
3 | Introduce people, Give personal information, Ask and answer questions with be and do, Find facts and opinions in a text | ||
4 | Name and describe different jobs, Use Present Simple Tense, Make and change appointments, Give information about everyday activities | ||
5 | Use Past Simple Tense, Understand a story, Give information about important life events | ||
6 | Give information about bus travel, Use Present Simple and Present Continuous , Offer and ask for help | ||
7 | Understand and give directions and locations, Use Past Continuous | ||
8 | MIDTERM | ||
9 | Use going to for future intentions, Give information about a person’s appearance | ||
10 | Use adjectives and adverbs to descibe things and activities, Give information about personalities, likes, and dislikes | ||
11 | Name different kinds of stores, Use comparatives and superlatives, Use shopping expressions | ||
12 | Give information about everyday jobs at home and at work , Present Perfect and Past Tense, Ask for an explanation, Give information about TV shows | ||
13 | Present Perfect, Read about a review of a TV show, Return something , Give information about money | ||
14 | Use future with will, Give information about money problems, Use quantity expressions, Give information about diets and eating habits, Give information about leisure activities, Use first conditional | ||
15 | Give information about jobs in an office, Use obligation (have to/don’t have to/can/can’t, Use advice (should) | ||
16 | FINAL EXAM |
Hatchinson, Tom, et al. (2012). Network. Oxford University Press, USA.
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 20 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 80 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 15 | 3 | 45 |
Bireysel Çalışma | 15 | 3 | 45 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 3 | 3 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 |
Multirom CD Çalışması | 13 | 0 | 6 |
Toplam İş Yükü (saat) | 106 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | |
ÖÇ 1 | 2 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 |
ÖÇ 2 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 | 3 | 4 |
ÖÇ 3 | 3 | 2 | 3 | 4 | 3 | 2 | 3 | 4 | 3 | 3 | 2 |
ÖÇ 4 | 3 | 4 | 3 | 2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 | 5 |