Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
ING103 | İNGİLİZCE I | Ders | 1 | 1 | 2,00 |
Önlisans
İngilizce
Turizm animasyonunda ingilizceyi kullanmak ve sözcük dağarcığını genişletmek.
Lect. Ayla Iğırcalı
1 | İngilizceyi gündelik yaşamda ve temel olarak da turizm animasyonunda kullanmak |
2 | Kültürel farklılıklar |
3 | Konuşma |
4 | turizm animasyonundaki çeşitli sabah aktvitelerine ilişkin duyurular yapma |
Yok
Yok
Turizm animasyonu, gündelik konuşma, şakalar ve sahne performansına ilişkin sözcük dağarcığı.
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | Derse giriş | ||
2 | Turizm animasyonu ve iş tanımı hakkında ingilizce konuşmak | ||
3 | Turizm animasyonu ve iş tanımı hakkında ingilizce konuşmak | ||
4 | Turizm animasyonu ve iş tanımı hakkında ingilizce konuşmak | ||
5 | Duyuru yapma | ||
6 | Duyuru yapma | ||
7 | Şaka yapma | ||
8 | Ara sınav | ||
9 | Turizm animasyonunda gündelik aktiviteler | ||
10 | Turizm animasyonunda gündelik aktiviteler | ||
11 | Konukları bu aktivitelere davet etme | ||
12 | Konukları bu aktivitelere davet etme | ||
13 | Örnek olay | ||
14 | Örnek olay | ||
15 | Örnek olay | ||
16 | Final sınavı |
İlgili kitap ve makaleler
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Tartışma | 5 | 2 | 10 |
Soru-Yanıt | 6 | 2 | 12 |
Örnek Vaka İncelemesi | 3 | 2 | 6 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 5 | 2 | 10 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 7 | 3 | 21 |
Toplam İş Yükü (saat) | 90 |
PÇ 1 | |
ÖÇ 1 | |
ÖÇ 2 | |
ÖÇ 3 | |
ÖÇ 4 |