| Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| UTP277 | İTKİ SİSTEMLERİ ANALİZİ | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 3 | 3,00 |
Önlisans
Türkçe
Havacılıkta kullanılan güç gruplarının tasarım değişkenlerinin performansına etkilerinin analizini yapabilmeyi amaçlamaktadır.
Öğr. Gör. Mehmet KIRMIZI
| 1 | İtki sistemleri teorisini bilmek |
| 2 | Tasarım değişkenlerini analiz etmek |
| 3 | Türbinli motorların performans analizi yapmak |
Birinci Öğretim
Yok
[Yok]
Havacılıkta kullanılan gaz türbinli motorların teorisi ve kavramsal tasarım sürecini içermektedir.
| Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
|---|---|---|---|
| 1 | İtki sistemlerine giriş | ||
| 2 | Turbojet motor teorisi | ||
| 3 | Turbojet motor teorisi | ||
| 4 | Gaz türbinli motor tasarım değişkenleri | ||
| 5 | Turbojet motor parametrik çevrim analizi | ||
| 6 | .Turbojet motor parametrik çevrim analizi | ||
| 7 | Turbojet motor parametrik çevrim analizi | ||
| 8 | Vize | ||
| 9 | Turbojet motor analizi | ||
| 10 | turbojet motor analizi | ||
| 11 | Turbofan motor analizi | ||
| 12 | Turbofan motor analizi | ||
| 13 | Turboprop motor analizi | ||
| 14 | turboprop motor analizi | ||
| 15 | . |
.
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 70 |
| Quiz | 1 | 30 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
| Final Sınavı | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | |
.
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
| Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
| Quiz | 1 | 1 | 1 |
| Proje Hazırlama | 1 | 10 | 10 |
| Proje Sunma | 1 | 1 | 1 |
| Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 5 | 4 | 20 |
| Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 6 | 7 | 42 |
| Ev Ödevi | 1 | 10 | 10 |
| Toplam İş Yükü (saat) | 88 | ||
| PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | |
| ÖÇ 1 | 4 | 2 | 1 | 3 | 5 | |||||
| ÖÇ 2 | 2 | 2 | 1 | |||||||
| ÖÇ 3 | 4 | 3 |