Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
300001292003 | KENTLİLİK BİLİNCİ VE İZMİR TARİHİ | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 2 | 2,00 |
Lisans
Türkçe
Kent sorunlarına duyarlı, bilinçli, aynı zamanda yaşadığı coğrafyanın tarihini bilen kültürlü bireyler yetiştirmek
1 | Kent yaşamında dikkat edilmesi gereken hususlar hakkında bilgi sahibi olmak |
2 | Kent yaşamına katkılarımızı öğrenmek |
3 | İzmir tarihi hakkında bilgi sahibi olmak |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Bilinçli kentli davranşları ile ilgili örnekler, İzmir tarihi hakkında kısa bilgiler ve kenti tanıma turları
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | Kentlilik Bilincinin önemi | ||
2 | Kent yaşamıyla ilgili uyulması gereken önemli hususlar, kenti ve kentliliği algılama | ||
3 | Olağanüstü durumlar, yönetime katılım | ||
4 | Eğitim ve engelliler | ||
5 | Kentin tanıtımı | ||
6 | Çevre | ||
7 | İnsan ilişkileri | ||
8 | Trafik, ulaşım, otopark | ||
9 | Yeşil alanlar, ormanlar, spor alanları | ||
10 | Hayvan hakları | ||
11 | İzmir tarihi ile ilgili bilgiler (teorik) | ||
12 | İzmir tarihi ile ilgili bilgiler (gezi) | ||
13 | İzmir tarihi ile ilgili bilgiler (gezi) | ||
14 | İzmir tarihi ile ilgili bilgiler (gezi) | ||
15 | İzmir tarihi ile ilgili bilgiler (gezi) | ||
16 | Rapor sunma |
Lecture notes are supplied by the lecturer
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ev Ödevi | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Derse Katılım | 14 | 1 | 14 |
Gözlem | 3 | 5 | 15 |
Alan Gezisi | 4 | 4 | 16 |
Proje Sunma | 1 | 15 | 15 |
Toplam İş Yükü (saat) | 60 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 | PÇ 18 | PÇ 19 | PÇ 20 | PÇ 21 | |
ÖÇ 1 | 5 | ||||||||||||||||||||
ÖÇ 2 | 5 | ||||||||||||||||||||
ÖÇ 3 | 5 |