Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
702004492001 | FARSÇA IV(ÇEVIRI) | Seçmeli Ders Grubu | 4 | 8 | 2,00 |
Lisans
Türkçe
Bu dersin amacı öğrencilerin Farsça basit metinleri tercüme etme, Farsça tarihî metinleri tercüme etme ve özetlemesini sağlamaktır.
Prof. Dr. Mehmet ERSAN
1 | Farsça tarihî metinleri anlama ve kullanabilme |
2 | Farsça tarihî metinleri tercüme edebilme ve özetleyebilme |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Temel Farsça metinler, Farsça tarihî metinler
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | Farsça basit tarihî metinler | ||
2 | Farsça basit tarihî metinler | ||
3 | Farsça basit tarihî metinler | ||
4 | Farsça basit tarihî metinler | ||
5 | Farsça basit tarihî metinler | ||
6 | Farsça basit tarihî metinler | ||
7 | Farsça basit tarihî metinler | ||
8 | Farsça basit tarihî metinler | ||
9 | Vize Sınavı | ||
10 | Farsça tarihî metinler | ||
11 | Farsça tarihî metinler | ||
12 | Farsça tarihî metinler | ||
13 | Farsça tarihî metinler | ||
14 | Farsça tarihî metinler | ||
15 | Farsça tarihî metinler | ||
16 | Final Sınavı |
1. Hamdullah Müstevfi Kazvini, Tarih-i Güzide 2. Reşidüddin, Camiu’t Tevarih 3. Anonim Selçuknâme 4. Kerümiddin Mahmud Aksarayî, Müsameretü’l Ahbar
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 10 | 1 | 10 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 4 | 4 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 6 | 6 |
Okuma | 5 | 2 | 10 |
Toplam İş Yükü (saat) | 60 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | |
ÖÇ 1 | 5 | |||||||||||||
ÖÇ 2 | 5 |