[GeriDon]

[DersOgretimPlani]


[DersinKodu] [DersinAdi] [DersinTuru] [Yil] [YariYil] [Ects]
712004612020 BİTİRME TEZİ I Seçmeli Ders Grubu 4 7 6,00

[Lisans]


Türkçe


Öğrencinin, Sanat Tarihi bölümündeki herhangi bir derse ilişkin özel bir ilgi alanında ya da uzmanlaşmak isteği bir konuda derinlemesine bilgi sahibi olmasını ve bu konuda bir eser ortaya koymasını sağlamak....


Prof. Dr. İnci Kuyulu Ersoy


1 Bir konuda kaynak taraması yapmayı öğrenme
2 Bir konuyla ilgili araştırma yaparken en önemli referans yayınlar ve uzmanlara ulaşabilme yeteneğini geliştirme
3 Bir konuyu ortaya koyarken özümseyerek kendine özgü bir üslupla yansıtabilme
4 Dipnot ve kaynak göstermeyi öğrenme
5 Zamanı iyi kullanarak bir konuyu en etkin ve özlü bir biçimde tez haline getirebilmek

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Öğrenciyle sık.a karşılıklı görüş alışverişi ve öğrencinin yizleyeceği yöntem ve değerlendirmesi gereken kaynaklarla ilgili yönlendirilmesiyle ilişkilidir.


[Hafta] [Teorik] [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 Tez İzlemesi
2 Tez İzlemesi
3 Tez İzlemesi
4 Tez İzlemesi
5 Tez İzlemesi
6 Tez İzlemesi
7 Tez İzlemesi
8 Tez İzlemesi
9 Tez İzlemesi
10 Tez İzlemesi
11 Tez İzlemesi
12 Tez İzlemesi
13 Tez İzlemesi
14 Tez İzlemesi
15 Tez İzlemesi
16 Tez İzlemesi

Yok



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri [Adet] [Deger]
Ara Sınav 1 100
[Toplam] 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri [Adet] [Deger]
Final Sınavı 1 100
[Toplam] 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


[Etkinlikler] [Sayisi] [Suresi] [ToplamIsYuku]
Soru-Yanıt 14 1 14
Alan Gezisi 1 10 10
Rapor Sunma 2 4 8
Makale Kritik Etme 1 10 10
Bireysel Çalışma 1 10 10
Okuma 7 5 35
Ev Ödevi 1 3 3
[ToplamIsYuku] 90

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7 [PC] 8 [PC] 9 [PC] 10 [PC] 11 [PC] 12 [PC] 13 [PC] 14 [PC] 15 [PC] 16 [PC] 17 [PC] 18 [PC] 19 [PC] 20 [PC] 21 [PC] 22 [PC] 23 [PC] 24
[OC] 1 5 5 5 4 4 4 5 5 4 4 5 4 5
[OC] 2 5 5 5 4 5 5 5 5 5 5 4 5 5
[OC] 3 4 5 5 5 5 5 5 5 5 5 4 4 4
[OC] 4 4 5 5 5 4 5 5 4 5 5 5 5 5
[OC] 5 4 4 5 4 5 5 5 5 5 5 4 5 5
[PCOCAciklama]