Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
1303003892018 | VOCATIONAL FOREIGN LANGUAGE II | Seçmeli Ders Grubu | 4 | 8 | 7,00 |
Lisans
Diğer
Öğrencilerin temel gereksinimlerini ifade edebildikleri, bilindik konularda basit bilgi alış-verişi yapabildikleri, kendileri ve aileleri, alışveriş, görmek istedikleri yerler, konularında sıkça karşılaşılan ifade ve deyimleri anlamaları, kendi tecrübelerini uygun ifade ve deyimlerle anlatabilmeleri, gündelik işleri yaparken iletişim kurabilmeleri, anlık ihtiyaçlarını ve duygularını dile getirebilmelerini, geçmişlerini basit ifadeler kullanarak tanımlayabilmeleri, çevrelerini betimleyebilmeleri, gelecekteki planlarından bahsedebilmeleri hedeflenir.
Esra Aydemir
1 | İspanyolca'da basit, alışılmış günlük işleri ve değişimleri gerçekleştirebilmek |
2 | Geçmişlerini, çevrelerini ve acil ihtiyaçlarıyla ilgili sorunları İspanyolca olarak basit terimlerle tanımlayabilme |
3 | Bir dizi basit dilbilgisi yapısını, yapılan herhangi bir hatanın anlamayı engellemeyecek kadar doğru kullanabilmesi |
Birinci Öğretim
[Yok]
Fiziki özellikler ve karakter hakkında konuşmak, hobi ve ilgi alanları hakkında konuşmak, Sevmek fiili, iyelik zamirleri, aile ağacı, Alışkanlıklar hakkında Konuşmak, Sıklık ifade etmek düzensiz fiilerin geniş zamanda çekimi, dönüşlü fiiler, saatler, haftanın günleri. Alıştırmalar, quiz (Geçmiş Ünitelerin Konuları Dahilinde) Sorular, Çözümleri, extra alıştırmalar ve anlaşılmayan yerler ve tekrarlar, Restoran diyalogları, sipariş etmek, yiyecek sebze-meyve isimleri, koymak, getirmek fiillerinin çekimleri, İspanyol Mutfağı hakkında genel bilgi Cadde ve semtleri tanımlamak, yer yön tarif etmek, kurum ve kuruluşların adları, azlık-çokluk kavramı; Yakın Geçmiş zaman, kullanımı, fiil çekimleri, sıfatlar, kişilerin iyi kötü özellikleri hakkında konuşmak, niteleme sıfatları, Geçmiş olaylar üzerinden ilgi ilişki kurma, devam eden olaylar hakkında konuşmak, geçmiş zaman kalıbı ve fiil çekimleri, isim-fiiller yan cümleciklerle ifade etmektir.
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | Genel ünite tekrarları, alıştırma pratik yapma | ||
2 | Sıklıkla kullanılan yer-yön edatlar, detaylı adres tarifi, Pratik olarak genel tekrar | ||
3 | Fiziki özellikler ve karakter hakkında konuşmak, hobi ve ilgi alanları hakkında konuşmak | ||
4 | Yüksek sayılar, Gitmek ve gelmek fiilinin çekimi, zorunluluk ifade etmek, alıştırma yapmak | ||
5 | Yemek tarifi verme isteme, restoran diyalogları, konuya ilişkin yeni kelimeler | ||
6 | Şimdiki zaman ve gelecek zaman kipinin öğrenilmesi, alıştırmalar, pratikler, diyaloglar | ||
7 | Durumlara uygun cümleyi söyleme, neden sonuç belirtme | ||
8 | Ara Sınav | ||
9 | Genel tekrar, pratik, grup çalışmaları yapmak | ||
10 | Detaylı rutin bir günü anlatmak | ||
11 | Kıyaslama yapmak, üstünlük belirtmek superlative/ comparative | ||
12 | Cümle Yapısı ve Cümle Yanlışları | ||
13 | Yakın geçmiş zaman | ||
14 | Geçmiş zaman | ||
15 | Bağlaçlar | ||
16 | Final Sınvaı |
A. Oshima & A. Hogue, (2Experiencias Libro del Alumno Gente Libro del Alumno Nuevo Ven 1 Libro del Alumno Nuevo Ven 1 Libro de Ejercicios Nuevo Ven 1 Audio Aula Internacional 1 Lİbro del Alumno Ders öğretmeni tarafından hazırlanan derleme materyaller"007) Writing Academic English, Fourth Edition, Pearson-Longman.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 16 | 3 | 48 |
Bireysel Çalışma | 16 | 2 | 32 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 5 | 5 | 25 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 10 | 5 | 50 |
Okuma | 16 | 3 | 48 |
Ev Ödevi | 16 | 1 | 16 |
Toplam İş Yükü (saat) | 221 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | |
ÖÇ 1 | 5 | 5 | 5 | |||||||
ÖÇ 2 | 5 | 5 | 5 | |||||||
ÖÇ 3 | 5 | 5 | 5 |