Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
1303001392022 | ENGLISH I | Ders | 1 | 1 | 4,00 |
Lisans
İngilizce
Öğrencilerin, sosyal bilimler alanında gerek duyacakları ingilizce kelime terimsel altyapının sağlanması ve Uluslararası İlişkiler ile ilgili metin ve makale okuma ve anlama becerilerinin geliştirilmesi amaçlanmaktadır.
Öğr. Gör. Gökhan Sevim
1 | İngilizce akademik metinleri ve dersleri anlama becerisi. |
2 | Dünya çapında uluslararası ilişkiler konularında ortaya çıkan gelişmeleri ve eğilimleri takip edebilme. |
3 | Etkili bir İngilizce iletişim becerisine sahip olma. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Gelişmiş ve üst-orta düzey ingilizce okuma parçaları; uluslararası ilişkiler ve sosyal bilimler öğrencileri için kelime ve terminoloji çalışmaları.
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | Dersin Tanıtımı | ||
2 | |||
3 | |||
4 | |||
5 | |||
6 | |||
7 | |||
8 | Ara Dönem Sınavı | ||
9 | |||
10 | |||
11 | |||
12 | |||
13 | |||
14 | |||
15 | |||
16 | Dönem Sonu Sınavı |
M. McCarty & F. O'Dell, Academic Vocabulary in Use, 2nd edition, Cambridge, Cambridge UP, 2016. G Mosback & V Mosback, Practical Faster Reading, Cambridge, Camb UP, 1979 M. Griffiths et al, International Relations: The Key Concepts, 2nd edition, London, Routledge, 2007.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 4 | 4 |
Final Sınavı | 1 | 12 | 12 |
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 16 | 16 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 18 | 18 |
Toplam İş Yükü (saat) | 120 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | |
ÖÇ 1 | 5 | 5 | 5 | |||||||
ÖÇ 2 | 5 | 5 | ||||||||
ÖÇ 3 | 5 | 5 |