Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
GKSEÇ012 | MESLEKİ İNGİLİZCE | Seçmeli Ders Grubu | 2 | 3 | 3,00 |
Lisans
Türkçe
bu dersin amacı fen bilgisi öğretmen adaylarının kendi alanlarında ingilizce terimler konusunda farkındalık kazanmalarını sağlamaktır. bu derste öğrenciler temel bilimsel konuları (madde, ses, ışık vb) ingilizce olarak öğreneceklerdir.
1 | Öğrenciler kendi alanındaki kavramların ingilizcesini bilirler |
2 | fen konularını içeren ingilizce yazıları anlayabilirler |
3 | ingilizce olarak çalışma yaprakları hazırlayabilirler |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
fen konularıyla ilgili ingilizce kısa okuma parçaları, bu okuma parçaları ile ilgili soruların yanıtlanması, alıştırmaların yapılması. ingilizce fen deneyleri çalışma yaprakları hazırlanması, fen eğitimi ile ilgili ingilizce makelelerin ingilizce olarak sunulması
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | fen konularıyla ilgili ingilizce kısa okuma parçaları, bu okuma parçaları ile ilgili soruların yanıtlanması, alıştırmaların yapılması. | ||
2 | fen konularıyla ilgili ingilizce kısa okuma parçaları, bu okuma parçaları ile ilgili soruların yanıtlanması, alıştırmaların yapılması. | ||
3 | fen konularıyla ilgili ingilizce kısa okuma parçaları, bu okuma parçaları ile ilgili soruların yanıtlanması, alıştırmaların yapılması. | ||
4 | fen konularıyla ilgili ingilizce kısa okuma parçaları, bu okuma parçaları ile ilgili soruların yanıtlanması, alıştırmaların yapılması. | ||
5 | fen konularıyla ilgili ingilizce kısa okuma parçaları, bu okuma parçaları ile ilgili soruların yanıtlanması, alıştırmaların yapılması. | ||
6 | ingilizce olarak bilimsel videoların izlenmesi | ||
7 | ara sınav | ||
8 | fen konularıyla ilgili ingilizce kısa okuma parçaları, bu okuma parçaları ile ilgili soruların yanıtlanması, alıştırmaların yapılması. | ||
9 | ingilizce fen deneyleri çalışma yaprakları tanıtılması | ||
10 | ingilizce fen deneyleri çalışma yaprakları hazırlanması ve sunumları | ||
11 | ingilizce olarak bilimsel videoların izlenmesi | ||
12 | fen eğitimi ile ilgili ingilizce makelelerin tanıtımı | ||
13 | fen eğitimi ile ilgili ingilizce makelelerin ingilizce olarak sunulması | ||
14 | genel değerlendirme |
1. A COURSE IN BASIC SCIENTIFIC ENGLISH, J. R. EWER, G. LATORRE 2. WRITE IDEAS: AN INTERMEDIATE COURSE IN WRITING SKILLS, E. GLENDINNING, H. MANTELL 3. READING AND THINKING IN ENGLISH, OXFORD UNIVERSITY PRESS 4. NUCLEAR ENERGY, G. NELSON 5. ELECTRICITY, J. JARDINE 6. SHORT READINGS IN SCIENCE, D. CURRY
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Problem Çözümü | 12 | 1 | 12 |
Tartışma | 14 | 1 | 14 |
Soru-Yanıt | 14 | 1 | 14 |
Takım/Grup Çalışması | 10 | 1 | 10 |
Rapor Hazırlama | 2 | 2 | 4 |
Rapor Sunma | 2 | 2 | 4 |
Makale Kritik Etme | 1 | 2 | 2 |
Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 7 | 1 | 7 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 7 | 1 | 7 |
Okuma | 14 | 1 | 14 |
Toplam İş Yükü (saat) | 104 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | |
ÖÇ 1 | 5 | ||||||||||
ÖÇ 2 | 5 | ||||||||||
ÖÇ 3 | 5 |