Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Lisans
1 |
Kritik durumlarda stratejik düşünme sistemlerini kullanabilme
|
2 |
Karar verme süreci hakkında bilgi sahibi olma ve bunu problem çözmede kullanabilme |
3 |
Problem çözme tekniklerini öğrenme |
4 |
Farklı profillerdeki insanların nasıl karar verdiklerini öğrenme |
[Yok]
Hafta |
Konular (Teorik) |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
Ön Hazırlık |
1 |
Strateji nedir? İlgili kavram ve terimler |
|
|
2 |
Stratejik düşünme ve düşünmenin temelleri |
|
|
3 |
Stratejik düşünme ve karar verme süreci |
|
|
4 |
Stratejik düşünme ortamının hazırlanması: vizyon, misyon değerler |
|
|
5 |
Stratejik düşünme biçimi: geçmiş, şimdi ve gelecek |
|
|
6 |
Stratejik ayarlamalar ve GZFT analizi |
|
|
7 |
Kritik başarı öyküleri ve varsayımlar |
|
|
8 |
ara sınav |
|
|
9 |
Düşünce süreçleri ve karar mekanizması |
|
|
10 |
Davranış biçimleri ve duygusal etkiler |
|
|
11 |
problem çözme ve genel kavramları |
|
|
12 |
Problem biçimleri ve süreci |
|
|
13 |
Bilgi toplama ve çözüm üretme: beyin haritaları |
|
|
14 |
Stratejik düşünmenin farklı alanlarda kullanımı 1 |
|
|
15 |
Stratejik düşünmenin farklı alanlarda kullanımı 2 |
|
|
16 |
final |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Derse Katılım |
14 |
2 |
28 |
Bireysel Çalışma |
10 |
4 |
40 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
10 |
10 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
10 |
4 |
40 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
120
|
|
PÇ 1 |
PÇ 2 |
PÇ 3 |
PÇ 4 |
PÇ 5 |
PÇ 6 |
PÇ 7 |
PÇ 8 |
PÇ 9 |
PÇ 10 |
PÇ 11 |
ÖÇ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek