[GeriDon]

[DersOgretimPlani]


[DersinKodu] [DersinAdi] [DersinTuru] [Yil] [YariYil] [Ects]
REK201 REKREASYON LİDERLİĞİ Seçmeli Ders Grubu 2 3 3,00

[Lisans]



Kişiyi hayata bağlamak, eğlendirmek, kişiyi sosyal yaparak bireye ruhsal bedensel canlılık kazandırmak.


Öğr. Gör. Muzaffer Katipoğlu


1 Boş zamanlarını değerlendirerek eğitim süreçlerine katkıda bulunur
2 Hobi elde ederek çocukların gelişimine katkıda bulunur
3 Rekreasyon kavramını çevre, ekonomi ve spor ile birleştirebilir
4 Rekreasyon programları hazırlar

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Serbest zaman değerlendirme, Hobiler edinme, Bunları Sosyal, Psikolojik, Bilişsel Gelişim İçin Uygulayabilme


[Hafta] [Teorik] [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 Boş Zaman Kullanımı
2 Boş Zaman ve Rekreasyon Kavramları
3 Boş zaman Kullanım Sürecindeki Gelişmeler
4 Rekreasyon Özellikleri
5 Rekreasyon Sınıflandırılması ve Etkinlik Alanları
6 Rekreasyon İhtiyacı
7 Rekreasyona Katılımı Destekleyen Sosyal ve Ekonomik Etkenler
8 Rekreasyon Eğitimi
9 Vize
10 Okullarda Ders Dışı Etkinliklerin Rekreasyon Eğitimi Açısından Önemi
11 Rekreasyonun Çeşitli Alanlarla İlişkisi
12 Rekreasyon Çevre, Ekonomi ve Spor
13 Rekreasyon ve Liderlik
14 Rekreasyon Liderinin Sorumlulukları
15 Türkiyede Rekreasyonel Durum
16 Final

Boş Zamanlarını Değerlendirme,Rekreasyon Yrd. Doç. Suat Karaküçük



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri [Adet] [Deger]
Ara Sınav 1 100
[Toplam] 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri [Adet] [Deger]
Final Sınavı 1 100
[Toplam] 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


[Etkinlikler] [Sayisi] [Suresi] [ToplamIsYuku]
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Tartışma 2 5 10
Takım/Grup Çalışması 3 5 15
Proje Hazırlama 1 2 2
Proje Sunma 1 2 2
Bireysel Çalışma 4 6 24
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma 2 5 10
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 2 6 12
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 2 6 12
Okuma 2 2 4
[ToplamIsYuku] 93

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7 [PC] 8 [PC] 9 [PC] 10 [PC] 11
[OC] 1 1 1 3 3 5 2 1 1 5 3 1
[OC] 2 3 2 3 4 5 3 1 2 5 3 1
[OC] 3 3 3 3 5 5 1 1 3 5 4 1
[OC] 4 4 1 2 5 5 1 1 5 1 1 1
[PCOCAciklama]