Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
3301003372024 | İNGİLİZCE KONUŞMA BECERİLERİ II | Ders | 4 | 8 | 2,00 |
Lisans
Öğrencilerin kendilerini ve tasarımlarını hedef dilde rahatlıkla ifade edebilmelerinin sağlanması.
1 | İngilizce dilinde konuşma pratiğinin geliştirilmesi |
Birinci Öğretim
[Yok]
İngilizce konuşma becerilerini geliştirecek pek çok çalışma yapılır.
Hafta | Konular (Teorik) | Uygulama | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|---|
1 | İNGİLİZCE’NİN, İNGİLİZCE KONUŞMANIN VE DİLİN MODADAKİ YERİ VE ÖNEMİ | |||
2 | İNGİLİZCE’NİN, İNGİLİZCE KONUŞMANIN VE DİLİN MODADAKİ YERİ VE ÖNEMİ | |||
3 | ÖĞRENCİLERİN KENDİ TASARIM SUNUMLARI | |||
4 | ÖĞRENCİLERİN KENDİ TASARIM SUNUMLARI | |||
5 | ÖĞRENCİLERİN KENDİ TASARIM SUNUMLARI | |||
6 | ÖĞRENCİLERİN KENDİ TASARIM SUNUMLARI | |||
7 | ÖĞRENCİLERİN KENDİ TASARIM SUNUMLARI | |||
8 | ÖĞRENCİLERİN KENDİ TASARIM SUNUMLARI | |||
9 | Midterm exam | |||
10 | ÖĞRENCİLERİN KENDİ TASARIM SUNUMLARI | |||
11 | ÖĞRENCİLERİN KENDİ TASARIM SUNUMLARI | |||
12 | ÖĞRENCİLERİN KENDİ TASARIM SUNUMLARI | |||
13 | ÖĞRENCİLERİN KENDİ TASARIM SUNUMLARI | |||
14 | ÖĞRENCİLERİN KENDİ TASARIM SUNUMLARI |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 5 | 2 | 10 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 6 | 3 | 18 |
Toplam İş Yükü (saat) | 58 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | |
ÖÇ 1 | 1 | 3 | 3 |