GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
3401002132020 YABANCI DİLDE OKUMA ve KONUŞMA Ders 2 3 3,00

Lisans


İngilizce


Öğrencilerin ingilizcede okuma, okuduğunu anlama, yorumlama, kelime ve konuşma becerilerini geliştirmektir


Öğr. Gör. İhsan Kurudal


1 Dilbilgisi kurallarını ve kelimeleri doğru olarak kullanabilme
2 Öğretilen yapıları kullanarak doğru telaffuz ve tonlamayla gerek derste gerek güncel hayatta konuşabilme
3 Öğretilen dilde okuyabilme ve okuduğunu anlayabilme
4 Öğretilen yapıları ve kelimeleri kullanarak öğretilen dilde doğru yazabilme

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Öğretilen dildeki dilbilgisi kuralları ile ilgili konular, kelimeler, alıştırmalar, okuma parçaları


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Giriş ve dersin tanıtımı
2 Okuma Parçası - I
3 Okuma Parçası - II
4 Okuma Parçası - III
5 Okuma Parçası -IV
6 Okuma Parçası - V
7 Okuma Parçası - VI
8 Ara Sınav
9 Okuma Parçası - VIII
10 Okuma Parçası - IX
11 Okuma Parçası - X
12 Okuma Parçası - XI
13 Okuma Parçası - XII
14 Okuma Parçası - XIII
15 Okuma Parçası - XIII
16 Final sınavı

Günlük gazete ve mecmualardaki ilgili metinler. Jack C. Richards – Chuck Sandy (1998), Passages, Cambridge. Loraine C. Smith – N. Nici Mare (2004), Issues for Today, Thomson-Heinle.



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 13 2 26
Soru-Yanıt 13 2 26
Beyin Fırtınası 13 1 13
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 1 3 3
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 3 3
Okuma 14 2 28
Toplam İş Yükü (saat) 101

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15 PÇ 16 PÇ 17 PÇ 18 PÇ 19 PÇ 20
ÖÇ 1 5
ÖÇ 2 5
ÖÇ 3 5
ÖÇ 4 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek