Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
TBO102 | SES EĞİTİMİ II | Ders | 1 | 2 | 1,00 |
Lisans
Türkçe
iyi bir ses rengine sahip olabilmek.
Prof. Berrak Taranç- Serdar Birgüler.
1 | sesini doğru kullanabilme. |
2 | ses renklerini tanıyabilme. |
3 | toplu ve bireysel sunumda performans yapabilme. |
Yok
Yok
ses eğitimini öğrenebilmek ve bunu örneklendirebilmek.
Hafta | Konular (Teorik) | Uygulama | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|---|
1 | iki oktavla ilgili ses alıştırmaları. | |||
2 | çok sesli ezgiler. | |||
3 | yorumlamabilgileri. | |||
4 | nüansları düzgün kullanabilme. | |||
5 | bireysel çalışmalar. | |||
6 | genel tekrar. | |||
7 | büyük aralıklarla ilgili etüdler. | |||
8 | ara sınav. | |||
9 | sahne performansındaki kurallar. | |||
10 | sahne performansı uygulamaları. | |||
11 | ayna karşısında çalışmalar. | |||
12 | genel tekrar. | |||
13 | ses alıştırmaları ve diyaframla beraber. | |||
14 | farklı ses renklerini ayırt edebilme. | |||
15 | genel tekrar. | |||
16 | final. |
tüm batı müziği ve Tük müziği repertuvarı.
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Derse Katılım | 14 | 1 | 14 |
Uygulama/Pratik | 14 | 1 | 14 |
Soru-Yanıt | 1 | 1 | 1 |
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma | 2 | 2 | 4 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 4 | 4 |
Okuma | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü (saat) | 40 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | |
ÖÇ 1 | 5 | 3 | 5 | 4 | 4 | ||||||||
ÖÇ 2 | 4 | 3 | 3 | 4 | 5 | 4 | |||||||
ÖÇ 3 | 3 | 2 | 4 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 |