Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
7601000962021 | YABANCI DİL II | Ders | 1 | 2 | 3,00 |
Lisans
İngilizce
CEF (Common European Frame ) doğrultusunda öğrencileri A2 seviyesine getirmek.
Yabancı Diller Yüksekokulu Öğretim Görevlisi
1 | İş İngilizcesi ile ilgili metin ve makalelerde geçen kelimeleri anlayabilmek. |
2 | Yapılan İşletme Bilimine ilişkin İngilizce olay çalışmalarını yorumlayabilmek. |
3 | Yapılan İşletme Bilimine ilişkin İngilizce olay çalışmalarında geçen terimsel ve uygulamalı bilgileri kullanabilmek |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Kelime Bilgisi, Gramer, Okuma, Dinleme, Yazma.
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | Lesson 1-2-3-4; Alfabe, Aitlik zamirleri, sınıf içi terimler, sayılar. Tekil-çoğul isimler | ||
2 | Lesson 5-6-7-8; Ülkeler ve milliyetler, ‘to be’ fiili, wh-soruları, zaman ilgeçleri, haftanın günleri | ||
3 | Lesson 9-10-11-12 Günlük yaşam, sıklık zarfları Geniş Zaman Bağlaçlar (but, and, because ) Hikaye okuma | ||
4 | Lesson 13-14-15-16 Geniş zaman (aktiviteler) Geniş zaman wh-soruları Zevkler (like+ing), dinleme Restoran diyalogları Yaşadığın yeri tanımlama Yön tarif etme | ||
5 | Lesson 17-18-19-20 Aile üyelerini tanıma Sahiplik (have/has got), some, any Okuma-yazma: Aileyi tanıtma Hikaye okuma “That’s life” 3.bölüm | ||
6 | Lesson 21-22-23-24 Şehirdeki yerler, a/an, the kullanımı There is / there are Yaşadığın yeri tanımlama Yön tarif etme | ||
7 | Lesson 25-26-27-28 Evin bölümleri, yer ilgeçleri Şimdiki zaman Okuma-yazma: Oda tanımlama Hikaye okuma ‘That’s life’ 4.bölüm | ||
8 | Ara sınav | ||
9 | Lesson 29-30-31-32 Aylar ve günler Kabiliyet (can / can’t ) Dinleme-konuşma: Randevulaşma, zaman ilgeçleri 2 Ricalar | ||
10 | Lesson 33-34-35-36 Meslekler ve ilgili fiiller Geniş zaman / Şimdiki zaman Okuma-yazma: Meslek tanımlama Hikaye okuma: That’s life bölüm | ||
11 | Lesson 37-38-39-40 Gidilecek yerler To be fiili geçmiş zaman Dinleme-konuşma: Geçmiş bir şeyin nasıl olduğunu ifade etme Plan yapma ( Shall we…, Let’s) | ||
12 | Lesson 41-42-43-44 Ders konuları Geçmiş Zaman Okuma-yazma: Okul günleri Hikaye: That’s Life Bölüm 6 | ||
13 | Lesson 45-46-47-48 Vücudun bölümleri Geçmiş Zaman Dinleme-konuşma: Kazalar Eczane diyalogları | ||
14 | Lesson 49-50-51-52 Seyahat, go +ilgeç Gelecek zaman (going to) Okuma-yazma: Gelecek ile ilgili planları tanımlama | ||
15 | Dönem tekrarı | ||
16 | Final Sınavı |
Hatchinson, Tom. (2007). English for Life. Oxford University Press Yardımcı Materyaller Hatchinson, Tom (2007). English for Life. Oxford University Press Ege Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Kaynak Merkezi
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 9 | 2 | 18 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 7 | 2 | 14 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 7 | 2 | 14 |
Multirom CD Çalışması | 14 | 1 | 14 |
Toplam İş Yükü (saat) | 90 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | |
ÖÇ 1 | 3 | 5 | 2 | ||||||||||||
ÖÇ 2 | 3 | 5 | 2 | ||||||||||||
ÖÇ 3 | 3 | 5 | 2 |