Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
9305015332016 | Antrenörlük Eğitimi ve Etiği | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 2 | 5,00 |
Yüksek Lisans
Türkçe
Bu dersin amacı öğrencilere; antrenör olarak kendi yeterlik ve kişilik yapıları çerçevesinde sporcularının ve kendisinin girdiği stresle başa çıkabilmeyi, motivasyonu artırabilmesi için gerekli teknikleri öğreterek; yarışma ya da müsabaka süreçlerinde (öncesi-sırası-sonrası) doğru yaklaşım geliştirmelerini sağlar.
Assist. Prof. Dr.Remzi Ferudun DORAK
1 | . |
2 | |
3 | |
4 | |
5 |
Yok
Yok
Antrenörlük ilkeleri, gereklilikleri; oyun stratejisi ve psikolojisi, antrenörlükte sporcu-yönetici-medya iletişimi, hedef belirleme, takım için kariyer planlaması yapma ve etkili koçluk.
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|
Dorak,F.&Vurgun,N.,Hentbol-Oyun Duysundan Hızlı Oyuna,Ege Ünv.Basımevi,İZMİR 2008 Dorak,F. Ders Notları,2010 Cook,M. Effective Coaching, The McGraw-Hill Companies, USA,1999. Weinberg,R&Gould,D. Foundations of Exercise and Sport Psychology, Human Kinetics,2003.
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Tartışma | 10 | 2 | 20 |
Takım/Grup Çalışması | 12 | 2 | 24 |
Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 7 | 2 | 14 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 7 | 2 | 14 |
Okuma | 12 | 2 | 24 |
Ev Ödevi | 12 | 2 | 24 |
Toplam İş Yükü (saat) | 180 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | |
ÖÇ 1 | ||||||||||
ÖÇ 2 | ||||||||||
ÖÇ 3 | ||||||||||
ÖÇ 4 | ||||||||||
ÖÇ 5 |