Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
9101085882017 | Advanced Analysis Methods for Composite/Nanocomposite Materials | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 2 | 8,00 |
Yüksek Lisans
İngilizce
Bu dersin amacı kompozit/nanokompozit malzemelerin karakterizasyonunda kullanılan ileri analiz methodlarını öğrenmektir. Bu amaçla öğrenci de ingilizce sunumlar hazırlayarak sunum hazırlama, ingilizce/türkçe çeviri ve sunum yapma becerileri kazadırmak hedeflenir.
Prof.Dr.Esra Evrim YALÇINKAYA
1 | Polimerik Kompozitler/Nanokompozitlerin Türleri |
2 | Polimerik Kompozitler/Nanokompozitlerin karakterizasyonunda ileri analiz yöntemlerinin önemi |
3 | Polimerik Kompozitler/Nanokompozitlerin karakterizasyonu yöntemlerinin ayrıntılı incelenmesi |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Kompozit/nanokompozit malzemelerin karakterizasyonunda kullanılan ileri analiz methodları
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | Polimerik Kompozitler/Nanokompozitlerin Türleri | ||
2 | Polimerik Kompozitler/Nanokompozitlerin karakterizasyonunda ileri analiz yöntemlerinin önemi | ||
3 | FTIR Analizi | ||
4 | UV Analizi | ||
5 | TG/DTG Analizi | ||
6 | GPC Analizi | ||
7 | Arasınav | ||
8 | XRD Analizi | ||
9 | SEM Analizi | ||
10 | TEM Analizi | ||
11 | AFM Analizi | ||
12 | XPS Analizi | ||
13 | Temas Açısı | ||
14 | Zeta Potansiyeli | ||
15 | Final sınavı |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Derse Katılım | 1 | 50 |
Proje Hazırlama | 1 | 50 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Proje Sunma | 1 | 50 |
Derse Katılım | 1 | 50 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Proje Hazırlama | 2 | 60 | 120 |
Proje Sunma | 2 | 60 | 120 |
Toplam İş Yükü (saat) | 240 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | |
ÖÇ 1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 |
ÖÇ 2 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 |
ÖÇ 3 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 |