GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
9101075802010 Toplanabilmede Klasik Metotlar Seçmeli Ders Grubu 1 2 8,00

Yüksek Lisans


Türkçe


Bu dersin amacı toplanabilme teorisi için geniş bir giriş vermek ve toplanabilme teorisinin bazı önemli metodolojisi geliştirmektir.


Prof. Dr. İbrahim Çanak


1 Yakınsaklık ve ıraksaklık kavramını anlayabilme
2 Matris metotlarını kavrayabilme
3 Tauber tipi teoremlerini anlayabilme
4 Matris metotlarını uygulamasını kavrayabilme

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Yakınsama ve ıraksaklık. Matris metotları: temel klasik teorisi. Özel toplanabilme metotları. Tauber tipi teoremler. Matris metotlarının uygulaması.


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Yakınsama ve ıraksaklık
2 Yakınsama ve ıraksaklık
3 Yakınsama ve ıraksaklık
4 Matris metotları: temel klasik teorisi
5 Matris metotları: temel klasik teorisi
6 Matris metotları: temel klasik teorisi
7 Özel toplanabilme metotları
8 Arasınav
9 Özel toplanabilme metotları
10 Özel toplanabilme metotları
11 Tauber tipi teoremler
12 Tauber tipi teoremler
13 Matris metotlarının uygulaması
14 Matris metotlarının uygulaması
15 Matris metotlarının uygulaması
16 Final Sınavı

Boos, J., 2000. “Classical and Modern Methods in Summability”.Oxford Science Publications.



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 2 2
Final Sınavı 1 2 2
Derse Katılım 14 3 42
Bireysel Çalışma 14 4 56
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 1 40 40
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 42 42
Okuma 14 4 56
Toplam İş Yükü (saat) 240

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7
ÖÇ 1
ÖÇ 2
ÖÇ 3
ÖÇ 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek