[DersinKodu] | [DersinAdi] | [DersinTuru] | [Yil] | [YariYil] | [Ects] |
---|---|---|---|---|---|
FENYLSEM | Seminer | Ders | 1 | 2 | 6,00 |
[YuksekLisans]
İngilizce
Bu dersin amacı, öğrencilerin literatür araştırması yaparak belirli bir konuda bilgi toplama, topladıkları bilgiyi sentezleyerek rapor haline getirip sunmalarını sağlamaktır.
Lecturers at the department
1 | Verilen bir konuda detaylı literatür araştırması yapabilme. |
2 | Topladığı bilgileri sentezleyebilme, analiz edebilme ve yorumlayabilme. |
3 | Ulaştığı sonuçları bilimsel bir rapor haline getirebilme. |
4 | Ulaştığı sonuçları topluluk önünde sunabilme. |
Yok
Yok
Yüksek lisans eğitiminin ikinci yarısında danışman öğretim üyesinin denetiminde çalışmak istediği konuya yönelik olarak literatür çalışması, veri toplama, derleme, analiz etme ve sonuçları raporlayarak sunmayı kapsayan faaliyetlerden oluşur.
[Hafta] | [Teorik] | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|
1 | Seminer konusunun belirlenmesi | ||
2 | Literatür araştırması | ||
3 | Literatür araştırması | ||
4 | Literatür araştırması | ||
5 | Veri toplama | ||
6 | Veri toplama | ||
7 | Veri toplama | ||
8 | Veri toplama | ||
9 | Veri analizi | ||
10 | Veri analizi | ||
11 | Veri analizi | ||
12 | Veri analizi | ||
13 | Rapor hazırlama | ||
14 | Rapor hazırlama | ||
15 | Rapor hazırlama | ||
16 | Sunum |
Seminer konusu ile ilgili kitap ve makaleler.
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | [Adet] | [Deger] |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
[Toplam] | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | [Adet] | [Deger] |
Final Sınavı | 1 | 100 |
[Toplam] | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
[Etkinlikler] | [Sayisi] | [Suresi] | [ToplamIsYuku] |
---|---|---|---|
Rapor Hazırlama | 5 | 5 | 25 |
Rapor Sunma | 2 | 3 | 6 |
Bireysel Çalışma | 15 | 5 | 75 |
Okuma | 15 | 5 | 75 |
[ToplamIsYuku] | 181 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | |
[OC] 1 | |||||||
[OC] 2 | |||||||
[OC] 3 | |||||||
[OC] 4 |