| Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| 9102055032022 | Süt Endüstrisinde Gelişen Yeni Teknolojiler | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 1 | 7,00 |
Yüksek Lisans
Türkçe
Süt ve ürünleri üretimi sürecinde uygulanması olası yeni teknolojileri takip edebilmek ve proses sürecinde uygulayabilme. Girişimcilik, Ar-Ge, Ür-Ge çalışmaları prensiplerini anlama
Prof. Dr. Cem Karagözlü
| 1 | Teknolojik gelişmeleri süt teknolojisinde uygulama |
| 2 | Girişimcilk, Ar-Ge, Ür-Ge hakkında bilgi sahibi olma |
Birinci Öğretim
Yok
[Yok]
Girişimcilik, Ar-Ge, Ür-Ge çalışmaları nasıl yapıldığı ve süt ve ürünleri alanında gelişen yeni teknolojiler
| Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
|---|---|---|---|
| 1 | Giriş | ||
| 2 | Ar-Ge nedir? | ||
| 3 | Ar-Ge çalışma aşamaları | ||
| 4 | Ür-Ge nedir | ||
| 5 | Ür-Ge aşamaları | ||
| 6 | Girişimcilik | ||
| 7 | Girişimcilik ve Ar-Ge Farkı | ||
| 8 | Ara sınav | ||
| 9 | Süt endüstrisinde kullanılmaya başlayan yeni teknolojiler | ||
| 10 | Süt ürünlerinin zenginleştirilmesi | ||
| 11 | ESL Süt teknolojisi | ||
| 12 | Nano-mikro filtrasyon | ||
| 13 | Öğrenci sunumları | ||
| 14 | Öğrenci sunumları | ||
| 15 | Final sınavı |
Cem Karagözlü, ders notları
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
| Final Sınavı | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | |
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
| Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
| Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
| Tartışma | 14 | 1 | 14 |
| Proje Hazırlama | 1 | 80 | 80 |
| Proje Sunma | 1 | 1 | 1 |
| Bireysel Çalışma | 12 | 1 | 12 |
| Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 20 | 20 |
| Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 30 | 30 |
| Toplam İş Yükü (saat) | 203 | ||
| PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | |
| ÖÇ 1 | 5 | ||||||
| ÖÇ 2 | 5 |