Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
1 |
Edebi metinleri eleştirel olarak analiz edebilme. |
2 |
Edebi eser ve ulusötesi kimlik arasındaki bağlantıyı analitik olarak analiz edebilme. |
[Yok]
Hafta |
Konular (Teorik) |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
Ön Hazırlık |
1 |
Çağdaş romana giriş |
|
|
2 |
Zadie Smith- Swing Time |
|
|
3 |
Zadie Smith- Swing Time |
|
|
4 |
Zadie Smith- Swing Time |
|
|
5 |
Ali Smith- How to be Both |
|
|
6 |
Ali Smith- How to be Both |
|
|
7 |
Jon McGregor-Reservoir 13 |
|
|
8 |
Jon McGregor-Reservoir 13 |
|
|
9 |
Helen Oyeyemi- Boy, Snow, Bird |
|
|
10 |
Helen Oyeyemi- Boy, Snow, Bird |
|
|
11 |
Kazuo Ishiguro- The Buried Giant |
|
|
12 |
Kazuo Ishiguro- The Buried Giant |
|
|
13 |
Kazuo Ishiguro- The Buried Giant |
|
|
14 |
Jacob Ross- The Bone Reader |
|
|
15 |
Jacob Ross- The Bone Reader |
|
|
16 |
Genel değerlendirme |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
3 |
3 |
Final Sınavı |
1 |
3 |
3 |
Tartışma |
14 |
7 |
98 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
30 |
30 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
30 |
30 |
Okuma |
14 |
6 |
84 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
248
|
|
PÇ 1 |
PÇ 2 |
PÇ 3 |
PÇ 4 |
PÇ 5 |
PÇ 6 |
PÇ 7 |
PÇ 8 |
PÇ 9 |
PÇ 10 |
PÇ 11 |
ÖÇ 1 |
5
|
4
|
5
|
|
4
|
|
5
|
|
|
|
|
ÖÇ 2 |
5
|
4
|
3
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek