[GeriDon]

[DersOgretimPlani]


[DersinKodu] [DersinAdi] [DersinTuru] [Yil] [YariYil] [Ects]
9202035452020 Doğrudan Tepki Reklamcılığı Seçmeli Ders Grubu 1 1 6,00

[YuksekLisans]


Türkçe


Bu dersin amacı, öğrencilerin, doğrudan tepki reklamcılığına ilişkin tüm kavramlara hakim olmalarını sağlamaktır.


Doç. Dr. E. Özen OKAT


1 Doğrudan pazarlama kavramını tanımlayabilme
2 Doğrudan tepki reklamı kavramını tanımlayabilme
3 Veritabanı kavramını açıklayabilme
4 Pazarlama türlerini tanımlayabilme
5 Doğrudan pazarlama - doğrudan tepki reklamı ilişkisini açıklayabilme

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Doğrudan pazarlama, doğrudan tepki reklamları, veritabanları


[Hafta] [Teorik] [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 Dünden bugüne pazarlama ve reklam
2 Doğrudan pazarlama kavramı
3 Doğrudan pazarlama temelinde doğrudan tepki reklamları
4 Doğrudan tepki reklamcılığında stratejik planlama
5 Doğrudan tepki reklam stratejilerinin farklılaşma noktaları
6 Tüketici satınalma eğilimini etkileyen faktörler
7 Ara sınav
8 Ara sınav
9 Tüketici satınalma karar süreci
10 Doğrudan pazarlamada müşteri ilişkileri yönetimi
11 Müşteri veritabanı oluşturma süreci
12 Veritabanı oluşturmada dikkat edilmesi gereken unsurlar
13 Doğrudan pazarlamada veri yönetim teknikleri
14 Veritabanı modellemeleriyle tahmini tepki ölçümü
15 Final
16 Final

GELLER, K. Lois, Response – The Complete Guide to Profitable Direct Marketing, Oxford University Press, New York, 2002 BARNES, Roscoe, Direct Response Advertising – Made Easy, Entrepreneur Press, Canada, 2007



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri [Adet] [Deger]
Ara Sınav 1 100
[Toplam] 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri [Adet] [Deger]
Final Sınavı 1 100
[Toplam] 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


[Etkinlikler] [Sayisi] [Suresi] [ToplamIsYuku]
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 12 2 24
Makale Yazma 2 62 124
Okuma 12 2 24
[ToplamIsYuku] 174

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7 [PC] 8 [PC] 9 [PC] 10 [PC] 11 [PC] 12 [PC] 13 [PC] 14
[OC] 1 4 4 3 5 5
[OC] 2 4 4 5 5
[OC] 3 4 4 5
[OC] 4 5 5 4 4 5
[OC] 5 5 5 5
[PCOCAciklama]