GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
9203057152020 Etkinlik Pazarlaması Seçmeli Ders Grubu 1 1 6,00

Yüksek Lisans



Öğrencilerin etkinlik pazarlaması ile ilgili bilgi edinmelerinin sağlanması.


PROF. DR. E. PELİN BAYTEKİN


1 1. Etkin pazarlamasını anlama.
2 ETKİNLİK PAZARLAMASINI PLANLAYABİLME

Birinci Öğretim



[Yok]


1. Etkinlik pazarlaması 2. Etkinlik pazarlaması süreci 3. Örnekler


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Dersin Tanıtımı: Kapsamı, Gerekçesi, Önemi, Kural ve Gerekleri.
2 Etkinlik pazarlaması:Kavram
3 Etkinlik ve hedef kitle
4 ETKİNLİK/MAL/MARKA
5 ETKİNLİK TÜRLERİ
6 YER
7 ZAMANLAMA
8 TEKNOLOJİNİN KULLANIMI
9 VİZE
10 İNSAN KAYNAKLARI
11 RİSK YÖNETİMİ
12 SUNUM
13 SUNUM
14 SUNUM
15 SUNUM
16 FİNAL

Baytekin E. P. (2015). Halkla İlişkiler Perspektifinden Güncel Pazarlama Yaklaşımları, Nobel, Ankara. Tığlı M. (2008)“Etkinlik Pazarlaması, Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, Detay Yayıncılık, İstanbul. Taylor S. F.Cunnigham P. H.(1999)Event Marketing, The Advertising Business. California. Preston C. A. Event Marketing: How to Successfully Promote Evnts, Festivals, Conventions and Expositions. Pira A. (2004). Etkinlik Yönetimi. MediaCat


Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.


Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Tartışma 14 2 28
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 15 1 15
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 15 1 15
Okuma 40 3 120
Toplam İş Yükü (saat) 180

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15 PÇ 16
ÖÇ 1 4
ÖÇ 2 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek