GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
9203055162020 Müşteri Memnuniyetinin Ölçümlenmesi Seçmeli Ders Grubu 1 2 6,00

Yüksek Lisans



Dersin amacı öğrencilere müşteri memnuniyeti ve ölçümlenmesi konusunda bilgi vermektir.


PROF. DR. E. PELİN BAYTEKİN


1 1.Müşteri memnuniyeti kavramını anlama.
2 Ölçümlemede kullanılan araştırma yöntemlerinin kullanımını anlama.

Birinci Öğretim



[Yok]


Memnuniyet, müşteri memnuniyeti, ölçümleme, fokus grup, kritik olay tekniği, danışma panelleri, anketler, gizli müşteri


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Dersin Tanıtımı: Kapsamı, Gerekçesi, Önemi, Kural ve Gerekleri.
2 memnuniyet kavramı
3 MEMNUNİYET KAVRAMI VE ÖNEMİ
4 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KAVRAMI VE ÖNEMİ
5 ÖLÇÜMLEME METODLARI
6 MÜŞTERİ AREAŞTIRMALARI ÖRNEKLER
7 FOKUS GRUP ÖRNEKLER
8 DANIŞMA PANELLERİ ÖRMEKLER
9 VİZE
10 KRİTİK OLAY TEKNİĞİ ÖRNEKLER
11 SUNUM
12 SUNUM
13 SUNUM
14 SUNUM
15 SUNUM
16 FİNAL
17 FİNAL

BUTTLE Francıs, Relationship Marketing Theory and Pratice, Paul Chapman Publishing. Ltd.,U.S.A., 1996 GODSON Mark, Relationship Marketing, 2009 ALTINTAŞ Murat Hakan, Tüketici Davranışları Müşteri Tatmininden Müşteri Değerine, Alfa Yayınları, İstanbul, 2000 VAVRA Terry G., After Marketing: How To Keep Customers For Life Thought Relationship Marketing, Richard D. Irwin, Inc., U.S.A., 1992


Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.


Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Tartışma 14 2 28
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 15 1 15
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 15 1 15
Okuma 40 3 120
Toplam İş Yükü (saat) 180

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15 PÇ 16
ÖÇ 1 4
ÖÇ 2 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek