Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
9203057142020 | İlişkisel Pazarlama | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 2 | 6,00 |
Yüksek Lisans
Öğrencilerin ilişkisel pazarlama kavramı ile ilgili bilgi edinmelerinin sağlanması.
PROF. DR. E. PELİN BAYTEKİN
1 | .Postmodern pazarlama kavramını anlama |
2 | . İlişkisel Pazarlama sürecini anlama |
Birinci Öğretim
[Yok]
1. Değişim ve Küreselleşme 2. Postmodern Pazarlama 3. Postmodern pazarlamada yeni yaklaşımlar 4. İlişkisel pazarlama kavramı 5. Tarihsel gelişim 6. İlişkisel pazarlama ve müşteri memnuniyeti 7. İlişkisel Pazarlama ve müşteri sadakati 8. İlişkisel Pazarlama ve müşteri değeri 9. İlişkisel Pazarlama ve müşteri şikayetleri 10. Müşteri ile iletişim
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | Dersin Tanıtımı: Kapsamı, Gerekçesi, Önemi, Kural ve Gerekleri. | ||
2 | DEĞİŞİM VE KÜRESELLEŞME | ||
3 | DEĞİŞİM VE KÜRESELLEŞME | ||
4 | POSTMODERN PAZARLAMA | ||
5 | POSTMODERN PAZARLAMA | ||
6 | POSTMODERN PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR | ||
7 | İLİŞKİSEL PAZARLAMA | ||
8 | TARİHSEL GELİŞİM | ||
9 | VİZE | ||
10 | MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ | ||
11 | MÜŞTERİ SADAKATİ | ||
12 | MÜŞTERİ DEĞERİ | ||
13 | MÜŞTERİLERLE İLETİŞİM | ||
14 | SUNUM | ||
15 | SUNUM | ||
16 | FİNAL |
BLOIS, K, J, (1999). “Relationship Marketing in Organizational MarketsAssential its Cost and Benefits”, Journal of Strategic Marketing, 4: 181-189 BLYTH, J. (2001). Pazarlama Đlkeleri, Çev: Y. ODABAŞI, Đstanbul: Bilim Teknik Yayınevi CHIU, H., HSIEH Y., LI, Y., LEE, M., (2005). “Relationship Marketing And Consumer Switching Behavior”, Journal of Business Resarch, 58: 1681-1689 DEMIREL, G. (1999) “Pazarlamada En Son Akımlar”, Capital Dergisi, 1:128-131 Göksel A. B., KOCABAŞ F., BAYTEKİN E. P. Müşteri İlişkileri Yönetimi, Dönence, İstanbul. GRONROOS, C., (1996). “Relationship Marketing: Strategic and Tactical Implications”, Management Decion, 34: 5-14 GÜLMEZ, M., KITAPÇI, O. (2003). “Đlişki Pazarlamasının Gelişimi ve Yakın Geleceği”, Cumhuriyet Üniversitesi, Đ.Đ.B.F. Dergisi, 2: 81-89 ODABAŞI, Y. (2000). Satışta ve Pazarlamada Müşteri Ilişkileri Yönetimi, Istanbul: Sistem Yayıncılık ÖZER L., YÜCEL N. (2004). “Pazarlama Anlayışları ile Đlişki Pazarlaması Uygulamaları Arasındaki Ilişki”, H.Ü. İ.İ.B.F. Dergisi, 2: 125-146 ÖZTÜRK, A., S. (2003). Hizmet Pazarlaması, Đstanbul: Ekin Kitabevi PALMER, A. (1997). “Defining Relationship Marketing: an Đnternational Perspective”, Management Decision, 35: 319-321 SHETH, J. N. (2002). “ The Future of Relationsip Marketing”, Journal of Service Marketing, 16: 590-592.
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Tartışma | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 15 | 1 | 15 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 15 | 1 | 15 |
Okuma | 40 | 3 | 120 |
Toplam İş Yükü (saat) | 180 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | |
ÖÇ 1 | 5 | |||||||||||||||
ÖÇ 2 | 4 |