[DersinKodu] | [DersinAdi] | [DersinTuru] | [Yil] | [YariYil] | [Ects] |
---|---|---|---|---|---|
9203075172020 | İzlenim Yönetimi | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 2 | 6,00 |
[YuksekLisans]
Bireye kendi benliğinin ve öznel ve nesnel yanlarının farkında olmasını sağlamak
Prof. Dr. Demet GÜRÜZ
1 | Kişinin kendinin farkında olması |
2 | Sosyal benlik geliştirme |
3 | Kişisel marka olma |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Birey sosyal bir varlıktır. Her gün yaşam sahnesinde rol almaktadır. Gerek kendi ile gerek çevresi ile ilişkilerinde kabul ve sosyal onay alabilmek için kendisini kontrol etmektedir.
[Hafta] | [Teorik] | [OgretimYontemVeTeknikleri] | [OnHazirlik] |
---|---|---|---|
1 | İzlenim giriş | ||
2 | Sembolik Etkileşim | ||
3 | Sembolik etkileşim Kuramcıları | ||
4 | makale incelemesi | ||
5 | İzlenim Yönetimi Stratejileri | ||
6 | İzlenim Yönetiminde Yükselen Trendler | ||
7 | Etkileşim Ritüelleri | ||
8 | Vize | ||
9 | Öğrenci Sunumları | ||
10 | Öğrenci Sunumları | ||
11 | Sunum | ||
12 | Sunum | ||
13 | Makale Tartışması | ||
14 | Sunum | ||
15 | Sunum |
İzlenim Yönetimi ve Beden (İbrahim Akkaş) İzlenim Yönetimi (Edit. Köksal Büyük)
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | [Adet] | [Deger] |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
[Toplam] | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | [Adet] | [Deger] |
Final Sınavı | 1 | 100 |
[Toplam] | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
[Etkinlikler] | [Sayisi] | [Suresi] | [ToplamIsYuku] |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Tartışma | 4 | 10 | 40 |
Bireysel Çalışma | 5 | 10 | 50 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 2 | 10 | 20 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 2 | 20 | 40 |
[ToplamIsYuku] | 180 |
[PC] 1 | [PC] 2 | [PC] 3 | [PC] 4 | [PC] 5 | [PC] 6 | [PC] 7 | [PC] 8 | [PC] 9 | [PC] 10 | [PC] 11 | [PC] 12 | [PC] 13 | [PC] 14 | [PC] 15 | |
[OC] 1 | 3 | 5 | |||||||||||||
[OC] 2 | 4 | 5 | |||||||||||||
[OC] 3 | 5 | 5 |