GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
SBEYLUAD501 Uzmanlık Alan Dersi Ders 2 3 4,00

Yüksek Lisans


Türkçe


Tez aşamasında olan öğrencilere danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarılması, öğrencilere bilimsel etik ve çalışma disiplininin, güncel literatürü izleyebilme ve değerlendirebilme yeteneğinin kazandırılması.


Department Lecturers


1 Eğitimi sırasında edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde değerlendirebilme, geliştirebilme ve bunları kullanabilme.
2 Bilgiye gereksinim duyma ve aradığı bilgiye ulaşmayı becerebilme.
3 Tez konusu ile ilgili verilerin toplanması, değerlendirilmesi, yayımlanması aşamalarında bilimsel ve etik değerleri gözetebilme.
4 Tez konusundaki bir sorunu çözmek için yöntem kurgulayabilme, geliştirebilme, sonuçları değerlendirebilme.
5 Tez konusundaki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık durumlarda yeni yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözebilme.
6 Tez konusundaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme.

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Öğrencinin tez danışmanı tarafından belirlenen konular.


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Tez danışmanının belirleyeceği konular Okuma, kaynak tarama, soru-yanıt, tartışma Ulusal ve uluslararası bilimsel dergiler, kitaplar, kongre bildiri kitapçıkları.
2 Tez danışmanının belirleyeceği konular Okuma, kaynak tarama, soru-yanıt, tartışma Ulusal ve uluslararası bilimsel dergiler, kitaplar, kongre bildiri kitapçıkları.
3 Tez danışmanının belirleyeceği konular Okuma, kaynak tarama, soru-yanıt, tartışma Ulusal ve uluslararası bilimsel dergiler, kitaplar, kongre bildiri kitapçıkları.
4 Tez danışmanının belirleyeceği konular Okuma, kaynak tarama, soru-yanıt, tartışma Ulusal ve uluslararası bilimsel dergiler, kitaplar, kongre bildiri kitapçıkları.
5 Tez danışmanının belirleyeceği konular Okuma, kaynak tarama, soru-yanıt, tartışma Ulusal ve uluslararası bilimsel dergiler, kitaplar, kongre bildiri kitapçıkları.
6 Tez danışmanının belirleyeceği konular Okuma, kaynak tarama, soru-yanıt, tartışma Ulusal ve uluslararası bilimsel dergiler, kitaplar, kongre bildiri kitapçıkları.
7 Tez danışmanının belirleyeceği konular Okuma, kaynak tarama, soru-yanıt, tartışma Ulusal ve uluslararası bilimsel dergiler, kitaplar, kongre bildiri kitapçıkları.
8 Tez danışmanının belirleyeceği konular Okuma, kaynak tarama, soru-yanıt, tartışma Ulusal ve uluslararası bilimsel dergiler, kitaplar, kongre bildiri kitapçıkları.
9 Tez danışmanının belirleyeceği konular Okuma, kaynak tarama, soru-yanıt, tartışma Ulusal ve uluslararası bilimsel dergiler, kitaplar, kongre bildiri kitapçıkları.
10 Tez danışmanının belirleyeceği konular Okuma, kaynak tarama, soru-yanıt, tartışma Ulusal ve uluslararası bilimsel dergiler, kitaplar, kongre bildiri kitapçıkları.
11 Tez danışmanının belirleyeceği konular Okuma, kaynak tarama, soru-yanıt, tartışma Ulusal ve uluslararası bilimsel dergiler, kitaplar, kongre bildiri kitapçıkları.
12 Tez danışmanının belirleyeceği konular Okuma, kaynak tarama, soru-yanıt, tartışma Ulusal ve uluslararası bilimsel dergiler, kitaplar, kongre bildiri kitapçıkları.
13 Tez danışmanının belirleyeceği konular Okuma, kaynak tarama, soru-yanıt, tartışma Ulusal ve uluslararası bilimsel dergiler, kitaplar, kongre bildiri kitapçıkları.
14 Tez danışmanının belirleyeceği konular Okuma, kaynak tarama, soru-yanıt, tartışma Ulusal ve uluslararası bilimsel dergiler, kitaplar, kongre bildiri kitapçıkları.
15 Tez danışmanının belirleyeceği konular Okuma, kaynak tarama, soru-yanıt, tartışma Ulusal ve uluslararası bilimsel dergiler, kitaplar, kongre bildiri kitapçıkları.
16 Tez danışmanının belirleyeceği konular Okuma, kaynak tarama, soru-yanıt, tartışma Ulusal ve uluslararası bilimsel dergiler, kitaplar, kongre bildiri kitapçıkları.

ilgili kitap ve makaleler



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Sözlü Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Sözlü Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Uygulama/Pratik 15 4 60
Tartışma 12 1 12
Soru-Yanıt 12 1 12
Gözlem 8 1 8
Bireysel Çalışma 10 2 20
Okuma 10 2 20
Toplam İş Yükü (saat) 132

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
ÖÇ 1 4 4 4 4 3 4 3 4 5 4 5 5
ÖÇ 2 4 4 4 4 3 4 3 4 5 4 5 5
ÖÇ 3 5 4 4 4 3 4 3 4 5 4 5 5
ÖÇ 4 5 4 4 4 3 4 3 4 5 4 5 5
ÖÇ 5 4 3 4 4 3 4 3 4 5 4 5 5
ÖÇ 6 4 4 4 4 3 4 3 4 5 4 5 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek