GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
9204137302018 E-Pazarlama Seçmeli Ders Grubu 1 2 4,00

Yüksek Lisans


Türkçe


Bu dersin amacı e-pazarlamanın pazarlama stratejisi içindeki rolünü anlamak ve siber pazarlardaki gelişmeleri analiz etmektir.


DOÇ. DR. KETI VENTURA


1 Bir web sitesinin gelişim basamaklarını kategorize edebilmek
2 E-pazarlama aktivitelerinin maksimum pazarlama faydası için kullanılabilmesi
3 Pazarlama planında kullanılabilecek yeni elektronik modellerin önerilmesi
4 Farklı e-pazarlama araçlarını karşılaştırıp farklılıkları ortaya koyabilmek
5 Kaynak bütçelemesinin öneminin anlaşılması
6 Çevrimiçi ve çevrim dışı mekanizmaları entegre olarak kullanıp, taslak bir e-pazarlama planı hazırlamak

İkinci Öğretim


Yok


Yok


Bu derste çevrimiçi ve çevrimdışı araçların entegre kullanımıyla güçlenen pazarlama karması aktarılacaktır. E-pazarlama ve özellikleri, e-pazarlama ve e-ticaret arasındaki ilişki tartışılacaktır. Çeşitli firmaların e-pazarlama planları incelenecektir.


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Elektronik Pazarlamaya Giriş
2 Stratejik Elektronik Pazarlama ve Performans Ölçütleri
3 E-Pazarlama Planı
4 E-Müşteri
5 E-Araçlar
6 E-Pazarlama Araştırması
7 Çevrimiçi Tüketici Davranışı
8 Ara Sınav
9 Pazar Bölümleme ve Hedefleme Stratejileri
10 Ürün: Çevrimiçi Teklif
11 Fiyatlandırma: Çevrimiçi Değer
12 Dağıtım için İnternet
13 Dönem projesi sunumları
14 Dönem projesi sunumları
15 Dönem projesi sunumları
16 Final Sınavı

• E-Marketing 5/E, byJudy Strauss, RaymondFrost, PrenticeHall • Internet Marketing: Strategy, ImplementationandPractice, 4/E DaveChaffey , FionaEllis-Chadwick, KevinJohnston, Richard Mayer, PrenticeHall, 2009 • Digital Business: ConceptsandStrategies, 2/E, EloiseCoupey, PrenticeHall, 2005 Internet Marketing, Barbara Cox, William Koelzer, PrenticeHall 2004



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 16 3 48
Seminer 1 5 5
Bireysel Çalışma 2 2 4
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 1 2 2
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 2 2
Okuma 1 1 1
Toplam İş Yükü (saat) 64

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
ÖÇ 1 4 4 5 4 4 5 3 4 4 4 4 3
ÖÇ 2 5 5 5 5 5 5 4 4 4 5 5 4
ÖÇ 3 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 3
ÖÇ 4 5 5 5 5 5 5 4 5 5 5 5 3
ÖÇ 5 5 5 5 5 5 5 4 5 5 5 5 3
ÖÇ 6 5 5 5 5 5 5 4 5 5 5 5 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek