[GeriDon]

[DersOgretimPlani]


[DersinKodu] [DersinAdi] [DersinTuru] [Yil] [YariYil] [Ects]
9101075032013 Matematikte Seçme Konular I Ders 1 1 8,00

[YuksekLisans]


Türkçe


Lisansüstü çalışma yapacak öğrencilere farklı matematik alanlarında genel bilgiler vermek.


Matematik Anabilim Dalı Öğretim Üyeleri


1 Lisansüstü öğrencisine, matematiğin farklı alanlarında ortaya çıkabilecek problemleri yorumlama ve çözme yeteneği kazandırma.

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Cebir ve Sayılar Teorisinde seçme konular, Geometride seçme konular, Analiz ve Fonksiyonlar Teorisinde seçme konular, Topolojide seçme konular, Matematiğin Temelleri ve Lojikte seçme konular, Uygulamalı Matematikte seçme konular, Bilgisayar Bilimlerinde seçme konular.


[Hafta] [Teorik] [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 Cebir ve Sayılar Teorisinde seçme konular
2 Cebir ve Sayılar Teorisinde seçme konular
3 Geometride seçme konular
4 Geometride seçme konular
5 Analiz ve Fonksiyonlar Teorisinde seçme konular
6 Analiz ve Fonksiyonlar Teorisinde seçme konular
7 Topolojide seçme konular
8 Topolojide seçme konular
9 Matematiğin Temelleri ve Lojikte seçme konular
10 Matematiğin Temelleri ve Lojikte seçme konular
11 Uygulamalı Matematikte seçme konular
12 Uygulamalı Matematikte seçme konular
13 Bilgisayar Bilimlerinde seçme konular.
14 Bilgisayar Bilimlerinde seçme konular.
15 Yorumlama ve Model Kurma
16 Yorumlama ve Model Kurma

1-Kreyszig, E. “Introductory Functional Analysis with Applications” 2-Diferensiyel Geometri” İnönü Üni. Yay. Mat.No:2,Prof.Dr.H.Hilmi HACISALİHOĞLU 3-Prof. Dr. Gülhan ASLIM, “ Genel Topoloji”, Ege Üni. Fen Fakültesi Yayınları, (1998),Willard, S. “General Topology”, Addision-Wesley Publishing Company, 1970 4-Dirk van Dalen, “Logic and Structure”, Springer, Fourth Edition, (2004). 2. René David, Karim Nour and Chiristophe Rafalli; “Introduction to Logic, Proof Theory”; 2nd Edition; Dunod, Paris, (2003). 5-Gardner, B. J.; Wiegandt, R., “Radical theory of rings” Monographs and Textbooks in Pure and Applied Mathematics, 261. Marcel Dekker, Inc., New York, 2004. xii+387 pp.



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri [Adet] [Deger]
Ara Sınav 1 100
[Toplam] 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri [Adet] [Deger]
Final Sınavı 1 100
[Toplam] 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


[Etkinlikler] [Sayisi] [Suresi] [ToplamIsYuku]
Ara Sınav 1 2 2
Final Sınavı 1 3 3
Derse Katılım 16 3 48
Bireysel Çalışma 12 9 108
Okuma 16 5 80
[ToplamIsYuku] 241

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7
[OC] 1 3 3 3 4 5 5
[PCOCAciklama]