[GeriDon]

[DersOgretimPlani]


[DersinKodu] [DersinAdi] [DersinTuru] [Yil] [YariYil] [Ects]
9101075882013 Genelleştirilmiş Topoloji II Seçmeli Ders Grubu 1 2 8,00

[YuksekLisans]


Türkçe


Bu dersin amacı topolojinin genelleştirilmesi olan kavramların öğretilmesidir. Bu konuda araştırma yeteneği kazandırmaktır


Prof.Dr. Oya ÖZBAKIR


1 Matematiğin ve özellikle topolojideki bazı genişlemelerin önemini anlayabilme
2 Makale inceleme becerisini geliştirme
3 Problemlerin çözümlerini bulmadaki tartışmalar ile sonucu şekillendirme
4 4Matematiksel düşünceyi geliştirebilme

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Kalıtsal sınıflar yardımıyla genelleştirilmiş topolojilerin modifikasyonu, genelleştirilmiş topolojilerin çarpımı, genelleştirilmiş topolojide ayırma aksiyomları, genelleştirilmiş topolojide ve operatörlerde kompaktlık, genelleştirilmiş topolojide ve operatörlerde gamma-bağlantılılık


[Hafta] [Teorik] [OgretimYontemVeTeknikleri] [OnHazirlik]
1 Kalıtsal sınıflar yardımıyla genelleştirilmiş topolojilerin modifikasyonu
2 Kalıtsal sınıflar yardımıyla genelleştirilmiş topolojilerin modifikasyonu
3 Genelleştirilmiş topolojilerin çarpımı
4 Genelleştirilmiş topolojilerin çarpımı
5 Genelleştirilmiş topolojilerin çarpımı
6 Genelleştirilmiş topolojide ayırma aksiyomları
7 Genelleştirilmiş topolojide ayırma aksiyomları
8 Arasınav
9 Genelleştirilmiş topolojide ve operatörlerde kompaktlık
10 Genelleştirilmiş topolojide ve operatörlerde kompaktlık
11 Genelleştirilmiş topolojide ve operatörlerde kompaktlık
12 Genelleştirilmiş topolojide ve operatörlerde kompaktlık
13 Genelleştirilmiş topolojide ve operatörlerde gamma-bağlantılılık
14 Genelleştirilmiş topolojide ve operatörlerde gamma-bağlantılılık
15 Genelleştirilmiş topolojide ve operatörlerde gamma-bağlantılılık
16 Final

1. A.Csaszar, “Modification of generalized topologies via hereditary classes”, Acta Mathematica Hungarica, 115, (1-2), 29-36, 2007. 2. A. Csaszar, “Product of generalized topologies”, Acta Mathematica Hungarica, DOI: 10.1007/s10474-008-8074-x, 2008. 3. A.Csaszar, “Separation axioms for generalized topologies”, Acta Mathematica Hungarica, 104 (1-2), 63-69, 2004. 4. A. Csaszar, “Gamma-compact Spaces”, Acta Mathematica Hungarica”, 87, 99-107, 2000.


Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.


Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri [Adet] [Deger]
Ara Sınav 1 100
[Toplam] 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri [Adet] [Deger]
Final Sınavı 1 100
[Toplam] 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


[Etkinlikler] [Sayisi] [Suresi] [ToplamIsYuku]
Derse Katılım 3 16 48
Proje Hazırlama 1 70 70
Proje Sunma 1 3 3
Makale Kritik Etme 1 3 3
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma 2 25 50
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 1 50 50
Performans 1 9 9
[ToplamIsYuku] 233

[PC] 1 [PC] 2 [PC] 3 [PC] 4 [PC] 5 [PC] 6 [PC] 7
[OC] 1
[OC] 2
[OC] 3
[OC] 4
[PCOCAciklama]