GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
9203107132017 Sosyal Medyada Kurumsal İletişim Seçmeli Ders Grubu 1 1 6,00

Yüksek Lisans


Türkçe


Dersin amacı, sosyal medyada kurumsal iletişim biçimlerini tanıtarak, kurumsal iletişim uygulamaları konusunda öğrencileri bilgilendirip çalışma yapmalarını sağlamak.


Doç.Dr. Mikail Batu


1 Sosyal medyada kurumsal iletişim uygulamalarına ilişkin iç ve dış süreçleri, kavramları ve modelleri tanımlar, birbirleriyle ilişkilendirir.
2 Sosyal medyada kurumsal iletişim uygulamalarının işlevlerini tanımlar, analiz eder.
3 Sosyal medyada kurumsal iletişim uygulamalarının stratejik temellerini tanımlar ve birbiriyle ilişkilendirir.
4 Sosyal medyada kurumsal iletişim uygulamaları sürecindeki sorunları analiz edip süreci yönetebilir.

İkinci Öğretim


Yok


-


Sanal Gerçeklikler ve Kurumsal Markalar Sosyal Medyada Olmak ya da Olmamak Sosyal Medyada Hedef Kitlelerle İletişim Sosyal Medyada Kurum Kültürü Çalışmaları Sosyal Medyada Kurum Kimliği Uygulamaları Sosyal Medyada Kurum Kimliği Uygulamaları Sosyal Medyada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamaları Sosyal Medyada Kurumsal İmaj Uygulamaları Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Uygulamaları Sosyal Medyada Kriz Uygulamaları Sosyal Medyada Proje Uygulamaları Sosyal Medyada Söylentiler Sosyal Medya İlişkileri ve Uygulamalar Sosyal Medyada Pazarlama Uygulamaları


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Sanal Gerçeklikler ve Kurumsal Markalar
2 Sosyal Medyada Olmak ya da Olmamak
3 Sosyal Medyada Hedef Kitlelerle İletişim
4 Sosyal Medyada Kurum Kültürü Çalışmaları
5 Sosyal Medyada Kurum Kimliği Uygulamaları
6 Sosyal Medyada Kurum Kimliği Uygulamaları
7 Sosyal Medyada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamaları
8 Vize
9 Sosyal Medyada Kurumsal İmaj Uygulamaları
10 Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Uygulamaları
11 Sosyal Medyada Kriz Uygulamaları
12 Sosyal Medyada Proje Uygulamaları
13 Sosyal Medyada Söylentiler
14 Sosyal Medya İlişkileri ve Uygulamalar
15 Sosyal Medyada Pazarlama Uygulamaları
16 Final

Ders Kitabı: Murat Kahraman, Sosyal Medya 101, MediaCat Yayınları, 2010. Yardımcı Kaynak: POSTMAN Joel, Social Corp Social Media Goes Corporate, New Riders, Berkeley CA. 2009.


Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.


Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

-


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 3 3
Final Sınavı 1 3 3
Makale Kritik Etme 1 30 30
Bireysel Çalışma 1 40 40
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 1 24 24
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 35 35
Okuma 1 45 45
Toplam İş Yükü (saat) 180

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
ÖÇ 1 5 4 3 3
ÖÇ 2 5 4 3 3
ÖÇ 3 5 4 3 3
ÖÇ 4 5 3 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek