GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
9203117042017 Gelenekselden Dijitale Pazarlama İletişimi Ders 1 2 7,00

Yüksek Lisans


Türkçe


Pazarlama ve pazarlama iletişimi, marka iletişimi vb.konularinda bilgi vererek yeni iletişim teknolojilerin etkilerini tartışmak


Prof. Dr. Füsun Topsümer


1 Bu dersin sonunda pazarlama iletişimi ve yeni iletişim teknolojilerinin bu alandaki etkileri hakkında temel bilgi sahibi olunacaktır.

İkinci Öğretim


Yok


Yok


Pazarlamanın temelleri, küreselleşme, pazarlama karması, ürün, fiyat, yer ve pazarlama iletişimi kavramları, müşteri ilişkileri yönetimi, uluslar arası pazarlama kavramlarının incelenmesi


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Pazarlama İletişimi Genel Çerceve
2 Pazarlama İletişimi Teorisi
3 Pazarlama İletişimi Yönetim Süreci
4 Marka İletişimi, Kurumsal İletişim ve Pazarlama İletişimi
5 İkna Edici İletişim
6 Tüketici Tutum ve Davranışları
7 Medya Planlama ve Satınalma
8 B2B Pazarlama İletişimi
9 Pazarlama İletişimi ve MİY
10 Vize
11 Dijital Pazarlama İletişimi ve Reklam
12 Dijital Pazarlama İletişimi ve H.İ.
13 Dijital Pazarlama İletişimi ve Kişisel Satış
14 Dijital Pazarlama İletişimi ve Satış Geliştirme, Sponsorluk, Ürün Yerleştirme
15 Dijital Pazarlama İletişimi veÜrün,Ambalaj, Fiyat, Dağıtım
16 Final

İsmet Mucuk, Pazarlama İlkeleri (2006), Türkmen Kitabevi, 14. Basım, İstanbul, 2003. Solomon M. R., Marketing: Real People-Real Choices, Prentice Hall, 2007


Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.


Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 3 42
Rapor Hazırlama 2 15 30
Rapor Sunma 10 2 20
Bireysel Çalışma 10 6 60
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 8 3 24
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 4 8 32
Toplam İş Yükü (saat) 210

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
ÖÇ 1 4 3 5 3
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek