GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
YLUAD591 Uzmanlık Alan Dersi Ders 2 4 4,00

Yüksek Lisans



Tez aşamasında olan öğrencilere danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarılması. Öğrencilere bilimsel etik ve çalışma disiplininin, güncel literatürü izleyebilme ve değerlendirebilme yeteneğinin kazandırılması.


Prof. Dr. Bekir Zakir ÇOBAN Doç. Dr. M. Caner ILGAROĞLU Dr. Öğr. Üyesi M. Süheyl ÜNAL


1 Tez konusundaki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık durumlarda yeni yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözebilme becerisi edinir.
2 Tez konusundaki bir sorunu çözmek için yöntem kurgulayabilme, geliştirebilme, sonuçları değerlendirebilme becerisi kazanır.
3 Tez konusundaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme becerisi elde eder.
4 Tez konusu ile ilgili verilerin toplanması, değerlendirilmesi, yayımlanması aşamalarında bilimsel ve etik değerleri gözetir.
5 Tez konusunda edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde değerlendirebilir, geliştirebilir ve bunları kullanabilir.

Birinci Öğretim


Yok


-


Öğrencinin uzmanlık alanı ve ders konusuna göre değişiklik gösterir


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Tez danışmanı ve öğrencinin belirleyeceği konular
2 Tez danışmanı ve öğrencinin belirleyeceği konular
3 Tez danışmanı ve öğrencinin belirleyeceği konular
4 Tez danışmanı ve öğrencinin belirleyeceği konular
5 Tez danışmanı ve öğrencinin belirleyeceği konular
6 Tez danışmanı ve öğrencinin belirleyeceği konular
7 Tez danışmanı ve öğrencinin belirleyeceği konular
8 Tez danışmanı ve öğrencinin belirleyeceği konular
9 Tez danışmanı ve öğrencinin belirleyeceği konular
10 Tez danışmanı ve öğrencinin belirleyeceği konular
11 Tez danışmanı ve öğrencinin belirleyeceği konular
12 Tez danışmanı ve öğrencinin belirleyeceği konular
13 Tez danışmanı ve öğrencinin belirleyeceği konular
14 Tez danışmanı ve öğrencinin belirleyeceği konular

Öğrencinin uzmanlık alanı ve ders konusuna göre değişiklik gösterir


Okuma, tartışma, örnek metinler yazma.


Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Bireysel Çalışma 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Bireysel Çalışma 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 50
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 50

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Tartışma 10 3 30
Rapor Hazırlama 5 2 10
Rapor Sunma 5 5 25
Bireysel Çalışma 14 3 42
Okuma 14 2 28
Toplam İş Yükü (saat) 135

PÇ 1
ÖÇ 1
ÖÇ 2
ÖÇ 3
ÖÇ 4
ÖÇ 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek