Ders Öğretim Planı
| Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
| YLUAD591 |
Uzmanlık Alan Dersi |
Ders |
2 |
3 |
4,00 |
Yüksek Lisans
Tez sürecindeki öğrencilere, danışman öğretim üyesinin uzmanlık alanındaki bilgi birikimi ve deneyimlerinin aktarılması; öğrencilere araştırma etiği ve akademik çalışma disiplininin kazandırılması; ayrıca güncel literatürü takip etme, yorumlama ve eleştirel biçimde değerlendirme becerilerinin geliştirilmesi amaçlanmaktadır.
| 1 |
Tez alanında elde edilen bilgileri derinlemesine analiz edebilme, geliştirebilme ve araştırma sürecinde etkin biçimde kullanabilme yetkinliği. |
| 2 |
Bilgi gereksinimlerini tanımlayarak gerekli kaynaklara ulaşma ve edinilen bilgiyi sistematik biçimde değerlendirme becerisi. |
| 3 |
Tezle ilgili veri toplama, yorumlama ve yaygınlaştırma süreçlerinde bilimsel yöntem ve etik ilkeleri gözetme yetkinliği. |
| 4 |
Tez kapsamında ortaya çıkan sorunların çözümüne yönelik yöntemler tasarlayabilme, geliştirebilme ve elde edilen sonuçları değerlendirme becerisi. |
| 5 |
Tez çalışmaları sırasında karşılaşılan karmaşık durumlara yönelik yenilikçi yaklaşımlar geliştirebilme ve çözüm sürecinde sorumluluk üstlenebilme yetkinliği. |
Birinci Öğretim
[Yok]
| Hafta |
Konular (Teorik) |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
Ön Hazırlık |
| 1 |
Danışman öğretim üyesiyle birebir çalışma ve araştırma süreci |
|
|
| 2 |
Danışman öğretim üyesiyle birebir çalışma ve araştırma süreci |
|
|
| 3 |
Danışman öğretim üyesiyle birebir çalışma ve araştırma süreci |
|
|
| 4 |
Danışman öğretim üyesiyle birebir çalışma ve araştırma süreci |
|
|
| 5 |
Danışman öğretim üyesiyle birebir çalışma ve araştırma süreci |
|
|
| 6 |
Danışman öğretim üyesiyle birebir çalışma ve araştırma süreci |
|
|
| 7 |
Danışman öğretim üyesiyle birebir çalışma ve araştırma süreci |
|
|
| 8 |
Danışman öğretim üyesiyle birebir çalışma ve araştırma süreci |
|
|
| 9 |
Danışman öğretim üyesiyle birebir çalışma ve araştırma süreci |
|
|
| 10 |
Danışman öğretim üyesiyle birebir çalışma ve araştırma süreci |
|
|
| 11 |
Danışman öğretim üyesiyle birebir çalışma ve araştırma süreci |
|
|
| 12 |
Danışman öğretim üyesiyle birebir çalışma ve araştırma süreci |
|
|
| 13 |
Danışman öğretim üyesiyle birebir çalışma ve araştırma süreci |
|
|
| 14 |
Danışman öğretim üyesiyle birebir çalışma ve araştırma süreci |
|
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Ara Sınav |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Final Sınavı |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
| Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
| Ara Sınav |
1 |
25 |
25 |
| Final Sınavı |
1 |
25 |
25 |
| Seminer |
1 |
70 |
70 |
|
Toplam İş Yükü (saat)
|
120
|
|
PÇ 1 |
PÇ 2 |
PÇ 3 |
PÇ 4 |
PÇ 5 |
PÇ 6 |
PÇ 7 |
PÇ 8 |
PÇ 9 |
PÇ 10 |
PÇ 11 |
PÇ 12 |
PÇ 13 |
PÇ 14 |
| ÖÇ 1 |
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ÖÇ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ÖÇ 3 |
|
|
3
|
|
|
4
|
|
4
|
|
5
|
3
|
|
4
|
|
| ÖÇ 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ÖÇ 5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek