| Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| SOSDRTEZONE | Tez Önerisi | Ders | 2 | 4 | 25,00 |
Doktora
Türkçe
Bu dersin amacı doktora programı öğrencisinin tez önerisini hazırlamasıdır.
| 1 | Tez önerisinin ana sorusu, alt soruları ve /veya hipotezlerini litetatür ve arka planı ile oluşturabilir. |
| 2 | Ana soru / hipotezlerine uygun şekilde çalışma yöntemi tasarlayabilir. |
| 3 | Veri analizi ve rapor planlaması yapabilir. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Araştırma sorusu/ hipotez oluşturmadan başlanarak bir tez önerisi hazırlama süreci (yöntem, araç gereç, etik kurul, zaman planı v.b) uygulanacaktır.
| Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
|---|---|---|---|
| 1 | Araştıma sorusu / Hipotez | ||
| 2 | Araştıma sorusu / Hipotez | ||
| 3 | Araştıma sorusu / Hipotez | ||
| 4 | Araştırma deseni | ||
| 5 | Araştırma deseni | ||
| 6 | Evren- Örneklem | ||
| 7 | Evren-Örneklem | ||
| 8 | Veri toplama araçları | ||
| 9 | Veri toplama araçları | ||
| 10 | Veri toplama araçları | ||
| 11 | Zaman planı | ||
| 12 | Bütçe | ||
| 13 | Etik konular | ||
| 14 | Tez Önerisi taslağı I | ||
| 15 | Tez Önerisi Taslağı II | ||
| 16 | Tez Önerisi Sunumu |
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
| Final Sınavı | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | |
Yok
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Derse Katılım | 1 | 570 | 570 |
| Bireysel Çalışma | 1 | 180 | 180 |
| Toplam İş Yükü (saat) | 750 | ||
| PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | |
| ÖÇ 1 | 4 | 3 | 4 | 3 | 2 | 4 | 4 | |||||||||
| ÖÇ 2 | 2 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 4 | |||||||||
| ÖÇ 3 | 3 | 5 | 4 | 3 | 4 |