Ders Öğretim Planı
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Doktora
1 |
Genel sistem kuramını anlayabilme ve kuramı iletişim alanına uyarlayabilme
|
2 |
Genel sistem kuramını anlayabilme ve kuramı halkla ilişkiler alanına uyarlayabilme
|
3 |
Dünya görüşlerinin halkla ilişkiler üzerindeki etkilerini ve sembolik ve davranışsal paradigmaları ayırt edebilme
|
4 |
Yeni medya çağında kamularla ilişkileri yürütebilmek için diyalogsal iletişimin önemi kavrayabilme. |
[Yok]
Hafta |
Konular (Teorik) |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
Ön Hazırlık |
1 |
Derse kısa bir giriş: Ders programının tartışılması, kapsam, kurallar, amaç ve sorumluluklar. Değerlendirme kriterleri
|
|
|
2 |
Decibel Kuramı, Satış Kuram, Minimal Enformasyon Kuramı, Ben Olsaydım Kuram,
|
|
|
3 |
Halkla ilişkilerde araştırma çeşit ve yöntemleri
|
|
|
4 |
AGIL Paradigması ve Talcott Parsons
|
|
|
5 |
Sistem kuramını iletişime uyarlamak: Sibernetik. Sistem olarak örgütler, sistems kuramını halkla ilişkilere uygulamak.
|
|
|
6 |
Kamuların Durumsal Kuramı
|
|
|
7 |
Nedenli eylem kuramı |
|
|
8 |
Vize |
|
|
9 |
Halkla İlişkilerde Sembolik ve Davranışsal Paradigmalar
|
|
|
10 |
Habermas: Kamusal Alan, İletişimsel Eylem Kuramı ve Halkla İlişkiler
|
|
|
11 |
Kent ve Taylor: Diyalogsal İletişim ve Halkla İlişkiler
|
|
|
12 |
Public Relations as Relationship Management |
|
|
13 |
Aktivism, slacktivism ve Halkla İlişkiler |
|
|
14 |
Sosyal Sermaye Kuramı ve ve Halkla İlişkiler
|
|
|
15 |
Bled Manifestosu ve Yansıtıcı Paradigma
|
|
|
16 |
Final |
|
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Ara Sınav |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
Final Sınavı |
1 |
100 |
Toplam
|
100
|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Derse Katılım |
14 |
3 |
42 |
Proje Hazırlama |
10 |
7 |
70 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma |
1 |
8 |
8 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma |
1 |
8 |
8 |
Okuma |
10 |
5 |
50 |
Toplam İş Yükü (saat)
|
180
|
|
PÇ 1 |
PÇ 2 |
PÇ 3 |
PÇ 4 |
PÇ 5 |
PÇ 6 |
PÇ 7 |
PÇ 8 |
PÇ 9 |
PÇ 10 |
PÇ 11 |
PÇ 12 |
PÇ 13 |
PÇ 14 |
PÇ 15 |
PÇ 16 |
PÇ 17 |
ÖÇ 1 |
|
3
|
3
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 2 |
3
|
3
|
|
|
5
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
5
|
|
|
ÖÇ 3 |
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
ÖÇ 4 |
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek