GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
9203056012020 İletişim Çalışmalarında Kuram Seçmeli Ders Grubu 1 1 6,00

Doktora


Türkçe


İletişim araştırmaları amaç ve hedeflere ulaşmada alınacak stratejik kararların en önemli yardımcısı olmaktadır. Bu noktadan hareketle bu dersin amacı, araştırma yöntem ve tekniklerine ilişkin temel bilgi vererek öğrencilerin bu teknikleri pazarlama iletişimi alanında araştırma tasarımları yapabilecek düzeyde kullanmalarını sağlamaktır





Yok


Yok


Temel kavramlar, araştırma kavramı ve önemi Pozitivzm ve Postpozitivizm Nitel ve nicel araştırmalar Nitel araştırma yöntemleri


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık

*Erdoğan, İ. (2003) Pozitivist Metodoloji: Bilimsel Araştırma Tasarımı, İstatistiksel Yöntemler, Analiz ve Yorum. Ankara:Erk Yayın Dağıtım. *Yıldırım, Ali (2005). Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri. Ankara:Seçkin Yayıncılık. Yardımcı Kaynaklar: *Creswell, J.W. (2002). Research Design: Qualitative, Quantitative and Mixed Methods Approaches. USA:Sage Publications. *Fiske, John (1996). İletişim Çalışmalarına Giriş. Ankara:Ark Yayıncılık. *Jensen, Klaus Bruhn (2002). A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies. UK: Routledge. *Neuman, W.L. (2002). Social Research Methods: Qualitative and Quantitative Approaches. USA:Allyn & Bacon. *Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2003). Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri (3. baskı). Ankara: Seçkin


Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.


Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Toplam İş Yükü (saat) 0

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15 PÇ 16 PÇ 17
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek