GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
9204046052020 Pazarlama Kuramı Seçmeli Ders Grubu 1 1 6,00

Doktora



- Pazarlama ve diğer sosyal bilimlerin dayalı olduğu teorileri öğrenmek - Bilim felsefesini özümsemek


Prof. Dr. G. Nazan GÜNAY


1 . Uluslararası pazarlama karması elemanlarını analiz edebilme
2 Global marka stratejilerini oluşturan finansal, yasal, sosyal ve politik güçlerin rolünü açıklayabilme
3 Global marka politikalarını geliştirme ve anlayabilme

Birinci Öğretim


yok


yok


Bu ders global marka politikalarının tespitini, değerlendirilmesini, ve ayrıntılı analizinin yapılmasını hedeflemektedir.


Hafta Konular (Teorik) Öğretim Yöntem ve Teknikleri Ön Hazırlık
1 Pazarlama Kuramına Giriş
2 Pazarlama Bilim midir?
3 Pazarlama Bilgisini Üretmek
4 Pazarlama Tarihi
5 Teori ve Paradigma
6 Pazarlama Teorileri
7 Pazarlama Okulları
8 Ara Sınav
9 Modernizm-Postmodernizm
10 Sociology of Science
11 Proje sunumu
12 Proje Sunumu
13 Proje Sunumu
14 Proje Sunumu
15 Proje Sunumu
16 Final Sınavı

- Hunt, Shelby D. (2002), Foundations of Marketing Theory: Toward a General Theory of Marketing. Armonk, NY: M. E. Sharpe - Hunt, Shelby D. (2003), Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth, and Objectivity. Armonk, NY: M. E. Sharpe.. - Sheth, Jagdish N., David M. Gardner, and Dennis E. Garrett (1988), Marketing Theory: Evolution and Evaluation. New York, NY: John Wiley and Sons. - Poundstone, William (1988), Labyrinths of Reason: Paradox, Puzzles, and the Frailty of Knowledge. New York, NY: Anchor Books.


Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.


Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 15 1 15
Final Sınavı 15 2 30
Derse Katılım 16 3 48
Bireysel Çalışma 10 2 20
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 15 3 45
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 15 2 30
Toplam İş Yükü (saat) 188

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
ÖÇ 1 3 5 3 3 3 3 3 3 4 3 4 4
ÖÇ 2 5 5 4 5 5 4 4 4 4 4 5 4
ÖÇ 3 5 5 4 4 5 5 5 4 4 5 4 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek