| Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| 9204116122020 | İşveren Markası ve Adanmışlık Yönetimi | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 2 | 6,00 |
Doktora
Yüksek nitelikli çalışanları çekmenin ve elde tutmanın anahtarını öğretmek.
Doç. Dr. Burcu ŞENTÜRK
| 1 | İşveren markası ve adanmışlık yönetimi alanında teorik ve pratik bilgiler kazanmak. |
Birinci Öğretim
yok
yok
Derste işveren markasının öneminden ve geliştirilmesinden bahsedilecek, işveren markası kavramı ile adanmışlık yönetiminin birlikte yürütülmesine dair görüşler tartışılacaktır.
| Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
|---|---|---|---|
| 1 | Giriş | ||
| 2 | İşveren marka ideolojisi | ||
| 3 | İşveren marka hiyerarşisi ve uyumu | ||
| 4 | Strateji ve yapabilirlik | ||
| 5 | Çeşitlilik ve bölümlendirme | ||
| 6 | Tanınma ve cezbetme | ||
| 7 | İşveren markasını konumlandırma | ||
| 8 | Ara Sınav | ||
| 9 | İşveren markasını farklılaştırma | ||
| 10 | Çalışanın değer teklifinin geliştirilmesi | ||
| 11 | Kurum içi pazarlama | ||
| 12 | Kurum içi adanmışlık | ||
| 13 | Marka deneyimini yönetmek | ||
| 14 | Aday deneyimi | ||
| 15 | İşveren markası metrikleri | ||
| 16 | Final Sınavı |
yok
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
| Final Sınavı | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | |
yok
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Ara Sınav | 15 | 1 | 15 |
| Final Sınavı | 15 | 3 | 45 |
| Derse Katılım | 15 | 3 | 45 |
| Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 15 | 3 | 45 |
| Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 15 | 1 | 15 |
| Toplam İş Yükü (saat) | 165 | ||
| PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | |
| ÖÇ 1 | 5 | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 2 |