Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
SOSDRTEZONE | Tez Önerisi | Ders | 2 | 4 | 25,00 |
Doktora
Bu dersin amacı doktora programı öğrencisinin tez önerisini hazırlamasıdır.
1 | Tez önerisinin ana sorusu, alt soruları ve /veya hipotezlerini litetatür ve arka planı ile oluşturabilir. |
2 | Tez önerisinin ana sorusu, alt soruları ve /veya hipotezlerini litetatür ve arka planı ile oluşturabilir |
3 | Veri analizi ve rapor planlaması yapabilir. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Araştırma sorusu/ hipotez oluşturmadan başlanarak bir tez önerisi hazırlama süreci (yöntem, araç gereç, etik kurul, zaman planı v.b) uygulanacaktır.
Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
---|---|---|---|
1 | Tez önerisinin hazırlanması | ||
2 | Tez önerisinin hazırlanması | ||
3 | Tez önerisinin hazırlanması | ||
4 | Tez önerisinin hazırlanması | ||
5 | Tez önerisinin hazırlanması | ||
6 | Tez önerisinin hazırlanması | ||
7 | Tez önerisinin hazırlanması | ||
8 | Tez önerisinin hazırlanması | ||
9 | Tez önerisinin hazırlanması | ||
10 | Tez önerisinin hazırlanması | ||
11 | Tez önerisinin hazırlanması | ||
12 | Tez önerisinin hazırlanması | ||
13 | Tez önerisinin hazırlanması | ||
14 | Tez önerisinin hazırlanması | ||
15 | |||
16 |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Derse Katılım | 16 | 4 | 64 |
Bireysel Çalışma | 1 | 180 | 180 |
Toplam İş Yükü (saat) | 244 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 | PÇ 18 | |
ÖÇ 1 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 | 4 | 3 | 5 | 4 | 5 | |||||
ÖÇ 2 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | |||||
ÖÇ 3 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 | 5 |