| Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| 9204016032020 | Pazarlama Kuramı | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 1 | 6,00 |
Doktora
- Pazarlama ve diğer sosyal bilimlerin dayalı olduğu teorileri öğrenmek - Bilim felsefesini özümsemek
Prof. Dr. G. Nazan GÜNAY
| 1 | . Uluslararası pazarlama karması elemanlarını analiz edebilme |
| 2 | Global marka stratejilerini oluşturan finansal, yasal, sosyal ve politik güçlerin rolünü açıklayabilme |
| 3 | Global marka politikalarını geliştirme ve anlayabilme |
Birinci Öğretim
yok
yok
Bu ders global marka politikalarının tespitini, değerlendirilmesini, ve ayrıntılı analizinin yapılmasını hedeflemektedir.
| Hafta | Konular (Teorik) | Öğretim Yöntem ve Teknikleri | Ön Hazırlık |
|---|---|---|---|
| 1 | Pazarlama Kuramına Giriş | ||
| 2 | Pazarlama Bilim midir? | ||
| 3 | Pazarlama Bilgisini Üretmek | ||
| 4 | Pazarlama Tarihi | ||
| 5 | Teori ve Paradigma | ||
| 6 | Pazarlama Teorileri | ||
| 7 | Pazarlama Okulları | ||
| 8 | Ara Sınav | ||
| 9 | Modernizm-Postmodernizm | ||
| 10 | Sociology of Science | ||
| 11 | Proje sunumu | ||
| 12 | Proje Sunumu | ||
| 13 | Proje Sunumu | ||
| 14 | Proje Sunumu | ||
| 15 | Proje Sunumu | ||
| 16 | Final Sınavı |
- Hunt, Shelby D. (2002), Foundations of Marketing Theory: Toward a General Theory of Marketing. Armonk, NY: M. E. Sharpe - Hunt, Shelby D. (2003), Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth, and Objectivity. Armonk, NY: M. E. Sharpe.. - Sheth, Jagdish N., David M. Gardner, and Dennis E. Garrett (1988), Marketing Theory: Evolution and Evaluation. New York, NY: John Wiley and Sons. - Poundstone, William (1988), Labyrinths of Reason: Paradox, Puzzles, and the Frailty of Knowledge. New York, NY: Anchor Books.
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
| Final Sınavı | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | |
yok
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Ara Sınav | 15 | 1 | 15 |
| Final Sınavı | 15 | 2 | 30 |
| Derse Katılım | 16 | 3 | 48 |
| Bireysel Çalışma | 10 | 2 | 20 |
| Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 15 | 3 | 45 |
| Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 15 | 2 | 30 |
| Toplam İş Yükü (saat) | 188 | ||
| PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | |
| ÖÇ 1 | 3 | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 5 | 3 |
| ÖÇ 2 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 |
| ÖÇ 3 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 |