Ege Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Sinirbilim Anabilim Dalı
Bilim Doktoru
4 Yıl , 8 Yarıyıl
240 AKTS
TYYÇ-8
Doktora programına , Yüksek Lisans derecesine sahip olan ve yabancı dil koşulunu yerine getiren ve mülakat sınavı sonucunda güz ve bahar yarıyıllarında öğrenci kabul edilir. Doktora programına alınacak öğrenci sayıları ve aday öğrencilerde aranacak nitelikler, her yarıyıl başından önce ilan edilir. Bu ilanda başvuru koşulları ve son başvuru tarihi, adayların mülakata alınacakları yer ve tarih belirtilir. Adayların Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından merkezi olarak yapılan ALES’den sayısal puan türünde en az 55 standart puan veya Graduate Record Examination (GRE) veya Graduate Management Admission Test (GMAT) sınavından 55 ALES puanına eşdeğer bir puana sahip olmaları gerekir. Yurtdışından alınmış lisans diplomalarının denkliğinin Yükseköğretim Kurulunca (YÖK) onaylanması gerekir. Gerekli başvuru şartlarını tamamlamış Türk ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetindeki adaylar Üniversitenin Yabancı Diller bölümünde yabancı dil sınavına alınırlar. Üniversitelerarası Kurulca geçerli sayılan İngilizce dilinde yapılan bu sınavda bir adayın başarılı olabilmesi için 100 üzerinden en az 70 puan alması gerekir. Ancak, ÜDS sınavından en az 55 puan veya Üniversitelerarası Kurulca kabul edilen bir sınavdan bu puana eşdeğer bir puan almış olan adaylar ile lisans öğrenimlerini bu yabancı dillerin birinde yapılan bir öğrenim programında tamamladıklarını belgeleyenler, yabancı dil sınavından muaf tutulurlar. Yabancı dil sınavını başarı ile geçen adaylar aday değerlendirme jürisi tarafından mülakat sınavına alınır. Mülakat notu 100 tam not üzerinden verilir. Bir adayın bilimsel başarı düzeyi notu; ALES puanının %50’si, lisans kademesi not ortalamasının % 15’i, yüksek lisans kademesi not ortalamasının %10’iu ve mülakat notunun %25’inin toplamıdır. Adayların mülakat notunun en az 60, bilimsel başarı düzey notunun da en az 65 olması gerekir.
Üniversitedeki aynı enstitünün bir başka anabilim dalında veya başka bir yükseköğretim kurumunun eşdeğer enstitüsüne bağlı lisansüstü programında en az bir yarıyılı tamamlamış olan başarılı öğrenci, lisansüstü programlara yatay geçiş yoluyla kabul edilebilir. Bir öğrencinin yatay geçiş başvurusunun kabul edilebilmesi için, başvuru tarihine kadar kayıt yaptırmış bulunduğu derslerden ağırlıklı not ortalamasının en az 75 olması, halen devam etmekte olduğu lisansüstü öğretim programı ile geçmek istediği program arasında dersler ve giriş koşulları bakımından uyum olması, ilgili anabilim dalında tez danışmanlığını üstlenebilecek öğretim üyesi ve alt yapı imkanlarının bulunması gerekir. Üniversitenin bir lisansüstü programına yatay geçiş yapmak isteyen öğrenci; devam etmekte olduğu öğretim programını tanıtan ve kayıt olduğu derslerden başarı durumunu belirten belgeleri dilekçesine ekleyerek, izleyen yarıyıl öğretiminin başlama tarihinden en az üç hafta önce, ilgili enstitü müdürlüğüne başvurur. Enstitü müdürü; başvuru belgelerini ilgili anabilim dalı veya ana sanat dalı başkanlığına göndererek anabilim dalı görüşünü ve bu görüş olumlu ise öğrencinin programa uyumu için alması gerekli görülen derslerin adlarını ister. Anabilim dalı görüş ve önerileri Enstitü Yönetim Kurulunda incelenerek öğrencinin yatay geçiş isteminin uygun olup olmadığı öğretimin başlama tarihinden önce karara bağlanır. Öğrencinin bir başka üniversitenin lisansüstü programına kayıtlı iken aldığı derslerin, sonradan Üniversitede bir lisansüstü programa kayıt olması durumunda hangilerinin asgari ders yükünden sayılacağı, danışman ve ilgili Anabilim Dalı Kurulu önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulu onayı ile belirlenir. Türkiye`de örgün eğitim kurumları dışında formal olmayan sertifikaya dayalı veya tecrübeye dayalı (in-formal ve non-formal ) öğrenmenin tanınma süreci henüz başlangıç aşamasındadır. Bu nedenle Ege Üniversitesi`nin tüm programlarında önceki öğrenmenin tanınması tam olarak başlatılmış değildir.
Doktora Programının süresi sekiz yarıyıldır. Ancak programın bazı derslerini lisans kademesinde EGE ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YÖNETMELİĞİ`nin 8 inci maddesine göre özel öğrenci olarak almış ve başarılı olmuş öğrencilerle, programın girdiği bilim kolundaki lisans öğrenimini hazırlık sınıfı dahil normal süresi sekiz yarıyıldan fazla olan bir fakültede tamamlamış bulunan veya tezini daha kısa zamanda tamamlayabilen öğrenciler, ilgili anabilim dalının gerekçeli önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulu kararı ile öğrenimini daha kısa sürede tamamlayabilir. Program; toplam 21 yerel krediden az olmamak koşuluyla en az yedi adet ders, yeterlik sınavı, tez önerisi, tez sunumu ve tez savunmasından oluşur. Yüksek lisans dersleri zorunlu ve seçmeli derslerden oluşur. Programın toplam AKTS kredisi 240`dır. Öğrencinin kayıtlandığı bir dersin sınavına girebilmesi için o derse en az %70 oranında, uygulamalara ise en az % 80 oranında devam etmesi gerekir. Arasınav ve final sınavlarının yanı sıra derslerde raporlar, ödevler, quizler, seminer sunumları ve proje çalışmaları gibi öğrenme aktiviteleri öğrencinin yarıyıl içindeki performans değerlendirmesinde kullanılabilir. Öğrencinin ilgili dersten başarılı sayılabilmesi için bu notun en az 100 üzerinden 75 olması gerekir. Öğrenci başarısız olduğu derslere, tekrar kayıt yaptırabileceği gibi danışmanının onayladığı başka lisansüstü dersler de alabilir. Ayrıca danışman ve ilgili enstitü anabilim dalı başkanlığının önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulu onayı ile diğer yükseköğretim kurumlarında verilmekte olan derslerden seçilebilir. Diğer yükseköğretim kurumlarından alınan derslerin dokuz krediyi aşmamak koşuluyla ne kadarının asgari 21 kredilik ders yükünden sayılabileceği enstitü tarafından belirtilir. Derslerini başarı ile tamamlayan öğrenci, yeterlik sınavına alınır. Bu sınavdan da başarılı olması halinde tez önerisini jüri önünde sunar. Altı aylık sürelerle tezindeki ilerlemesini ve sonuçları tez izleme komisyonuna sözlü olarak sunar. Seminer ve tez çalışması yerel kredi sistemine göre kredisiz olup başarılı veya başarısız olarak değerlendirilir. Öğrenci, tezi ile ilgili elde ettiği sonuçları, ilgili enstitünün tez yazım kurallarına uygun biçimde yazmak ve tezini jüri önünde sözlü olarak savunmak zorundadır. Tez sınavının tamamlanmasından sonra jüri tez hakkında salt çoğunlukla kabul, red veya düzeltme kararı verir. Tezi hakkında düzeltme kararı verilen öğrenci en geç altı ay içinde gereğini yaparak tezini aynı jüri önünde tekrar savunur. Bu savunma sonunda da tezi kabul edilmeyen öğrencinin kaydı silinir.
Sinirbilim Doktora Programı ile öğrencilerin ilgili alanlarda derinlemesine bilgi sahibi olmaları ve bu disiplin içindeki bazı alanlarda becerilerini geliştirebilmeleri amaçlanmaktadır. Sinirbilim ile ilgili konulara bilimsel katkılar yapabilecek, etkili ve verimli çalışma disiplini kazanmış, girişimcilik yetenekleri ile donatılmış insan gücünün yetiştirilmesi, programın temel hedefidir. Programın ilk iki yılında sinir sisteminin detaylı yapı ve fonksiyonunu içeren zorunlu derslerin yanı sıra, öğrenciler seçmeli dersler de alacaklardır. Bu programın seçmeli ders havuzu oldukça geniş olduğundan öğrencilerin kendilerini istedikleri yönde geliştirmesine olanak sağlayabilecek niteliktedir. Öğrencilerin tez aşamasında ekip çalışması, bilimsel düşünme ve soru sorma, araştırma yapabilme gibi yetenekler kazanması da hedeflenmiştir.
Mezunlar sinirbilim anabilim dallarında öğretim üyesi olarak çalışabilecekleri gibi, üniversite dışında ilaç şirketleri, ya da farklı şirketlerin araştırma geliştirme bölümlerinde lisans eğitimlerine uygun biçimde fakat daha yüksek seviyelerde iş olanağına sahip olabileceklerdir.
Doktora programını başarı ile tamamlayan mezunlar , aynı veya benzer alanlarda yurt içinde veya yurt dışında yüksek öğretim kurumlarına akademik bir pozisyon, veya kamu kuruluşlarındaki araştırma merkezlerine uzman pozisyonu için başvurabilirler.
Her ders için ölçme ve değerlendirme şekli "Ders Öğretim Planı"nda ayrıntılı olarak tanımlanmıştır.
Mezuniyet koşulları “Yeterlilik Koşulları ve Kuralları” bölümünde açıklandığı gibidir.
E-Öğrenme
Ege Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü Ege Üniversitesi Kampüsü 35100 Bornova, İzmir Telefon: 0232 342 17 45 dahili:2517 Faks: 0232 342 95 38 Eposta: sagbilens@mail.ege.edu.tr
Bu mutidisipliner bilim dalının öğrencileri, bilim dalının kuruluşuna katkıda bulunan tüm fakültelerin laboratuvar olanaklarından yaralanabilecektir. Sinirbilim Anabilim dalının kullanıma açılmış olana laboratuvarlar: Tıp Fakültesinden, Nöroloji, Beyin Cerrahisi, Farmakoloji, Tıbbi Biyoloji, Anatomi, Fizyoloji, Histoloji ve Embriyoloji, Biyofizik, Biyokimya anabilim dalları, Beyin Araştırmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi, Ecazcılık Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı, Fen Fakültesi Moleküler Biyoloji Bölümü, Mühendislik Fakültesi, Biyoteknoloji ve Biyomühendislik anabilim dallarıdır. Hücre kültürü, davranış, elektrofizyolojik, biyokimyasal , histokimyasal, moleküler çalışmalar bu laboratuvarlarda yürütülmeke olan çalışmalara bazı örneklerdir.
Bu mutidisipliner bilim dalının öğrencileri, bilim dalının kuruluşuna katkıda bulunan tüm fakültelerin laboratuvar olanaklarından yaralanabilecektir. Sinirbilim Anabilim dalının kullanıma açılmış olana laboratuvarlar: Tıp Fakültesinden, Nöroloji, Beyin Cerrahisi, Farmakoloji, Tıbbi Biyoloji, Anatomi, Fizyoloji, Histoloji ve Embriyoloji, Biyofizik, Biyokimya anabilim dalları, Beyin Araştırmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi, Ecazcılık Fakültesi Biyokimya Anabilim Dalı, Fen Fakültesi Moleküler Biyoloji Bölümü, Mühendislik Fakültesi, Biyoteknoloji ve Biyomühendislik anabilim dallarıdır. Hücre kültürü, davranış, elektrofizyolojik, biyokimyasal , histokimyasal, moleküler çalışmalar bu laboratuvarlarda yürütülmeke olan çalışmalara bazı örneklerdir.
1 | Sinir sistemi yapı ve işlevlerini moleküler düzeyden sistem düzeyine kadar bütünsel olarak yorumlayabilme |
2 | Kendi araştırma alanına ilişkin bilgi ve kavramları her düzeyde tartışabilme |
3 | Sinirbilimin sosyal, bilişsel, felsefi ve eğitsel boyutlarını tanımlayabilme |
4 | Sinirbilim alanında insan sağlığını etkileyen durumlar ve bu durumların önlenmesi, tanısı ve tedavisi ile ilişkili yeni yaklaşımlar geliştirebilme |
5 | Bilimsel literatürü eleştirel biçimde okuyabilme, yeni fikirler geliştirebilme, bu fikirleri bir projeye dönüştürebilme |
6 | Sinirbilim araştırmalarında kullanılan güncel yöntemlerin zayıf ve güçlü yönlerini tartışabilme, bu yöntemlerden en az üçünü iyi derecede uygulayabilme |
7 | Araştırma tasarımı oluşturabilme, veri analizi yapabilme ve verileri tartışabilme |
8 | İnsan ve hayvan üzerindeki deneysel çalışmaları etik kurallara uygun yürütebilme |
9 | Çalışmalarını iyi uygulamalar ve laboratuvar güvenliği ilkelerine uygun yürütebilme |
10 | Ekip çalışması yürütebilme |
11 | Çalışmalarını yurt içi ve yurt dışında poster ve sözlü olarak sunabilme ve bilimsel yayına dönüştürebilme, alanı ile ilgili diğer araştırmacılarla iletişim kurabilme ve verilerini tartışabilme |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
9308026012011 | Türkçe | İlerı Nöroanatomı | Zorunlu | 3 | - | - | 8 | |
9308026032011 | Türkçe | Sınır Sıstemı Fızyolojısı-İlerı | Zorunlu | 3 | - | - | 8 | |
930802SEÇ.DR1 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER1 | Seçmeli | - | - | - | 14 | |
Toplam | 6 | 0 | 0 | 30 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
9308026022011 | Türkçe | Nörohıstolojı ve Nöroembrıyolojı | Zorunlu | 3 | - | - | 8 | |
930802SEÇ.DR2 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER2 | Seçmeli | - | - | - | 16 | |
BAT102 | Türkçe | Bılımsel Araştırmanın Temellerı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBEDRSEM600 | Türkçe | Semıner | Zorunlu | - | - | - | 3 | |
Toplam | 5 | 0 | 0 | 30 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
9308026052011 | Türkçe | Nörobıyokımya | Zorunlu | 2 | - | - | 8 | |
930802SEÇ.DR3 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER3 | Seçmeli | - | - | - | 17 | |
SBEDRUAD601 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
Toplam | 2 | 0 | 0 | 30 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
930802SEÇ.DR4 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER4 | Seçmeli | - | - | - | 25 | |
SBEDRUAD602 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 30 | ||||
5. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBEDRTEZ601 | Türkçe | Tez Çalışması | Zorunlu | - | - | - | 15 | |
SBEDRTO601 | Türkçe | Tez Önerısı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
SBEDRUAD603 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
SBEDRYET601 | Türkçe | Yeterlık Sınavı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 30 | ||||
6. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBEDRTEZ602 | Türkçe | Tez Çalışması | Zorunlu | - | - | - | 25 | |
SBEDRUAD604 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 30 | ||||
7. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBEDRTEZ603 | Türkçe | Tez Çalışması | Zorunlu | - | - | - | 25 | |
SBEDRUAD605 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 30 | ||||
8. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBEDRTEZ604 | Türkçe | Tez Çalışması | Zorunlu | - | - | - | 25 | |
SBEDRUAD606 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 30 | ||||
930802SEÇ.DR1 - SEÇMELİ DERSLER1 | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
9308026062012 | Türkçe | Karşılaştırmalı Omurılık Anatomısı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026092012 | Türkçe | Nöroendokrın Fızyolojı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026102011 | Türkçe | Duysal Fızyolojı | Seçmeli | 1 | - | - | 7 | |
9308026112012 | Türkçe | Bağımlılık | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026132012 | Türkçe | Sınır Sıstemınde Yapı Fonksıyon İlışkısı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026172012 | Türkçe | Sınır Hücre Kültürü Teknıklerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026202012 | Türkçe | Moleküler Bıyolojı-İlerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026212012 | Türkçe | Nöroprotektıf Mekanızmalar ve Yaklaşımlar | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026242012 | Türkçe | Duysal Sıstemlere Temel ve Klınık Yaklaşım | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026262012 | Türkçe | Santral Sınır Sıstemı Elektrofızyolojısı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026302012 | Türkçe | Deneysel Omurılık Yaralanması | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026312012 | Türkçe | Medıkal Görüntü İşleme | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026452012 | Türkçe | Medıkal Görüntüleme Yöntemlerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
EBB6832017 | Türkçe | Öğretımde Planlama ve Değerlendırme | Seçmeli | 3 | 2 | - | 6 | |
EBB6852017 | Türkçe | Gelışım ve Öğrenme | Seçmeli | 3 | - | - | 4 | |
930802SEÇ.DR2 - SEÇMELİ DERSLER2 | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
9308026062012 | Türkçe | Karşılaştırmalı Omurılık Anatomısı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026092012 | Türkçe | Nöroendokrın Fızyolojı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026102011 | Türkçe | Duysal Fızyolojı | Seçmeli | 1 | - | - | 7 | |
9308026112012 | Türkçe | Bağımlılık | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026132012 | Türkçe | Sınır Sıstemınde Yapı Fonksıyon İlışkısı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026172012 | Türkçe | Sınır Hücre Kültürü Teknıklerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026202012 | Türkçe | Moleküler Bıyolojı-İlerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026212012 | Türkçe | Nöroprotektıf Mekanızmalar ve Yaklaşımlar | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026242012 | Türkçe | Duysal Sıstemlere Temel ve Klınık Yaklaşım | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026262012 | Türkçe | Santral Sınır Sıstemı Elektrofızyolojısı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026302012 | Türkçe | Deneysel Omurılık Yaralanması | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026312012 | Türkçe | Medıkal Görüntü İşleme | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026452012 | Türkçe | Medıkal Görüntüleme Yöntemlerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
EBB6832017 | Türkçe | Öğretımde Planlama ve Değerlendırme | Seçmeli | 3 | 2 | - | 6 | |
EBB6852017 | Türkçe | Gelışım ve Öğrenme | Seçmeli | 3 | - | - | 4 | |
930802SEÇ.DR3 - SEÇMELİ DERSLER3 | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
9308026062012 | Türkçe | Karşılaştırmalı Omurılık Anatomısı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026092012 | Türkçe | Nöroendokrın Fızyolojı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026102011 | Türkçe | Duysal Fızyolojı | Seçmeli | 1 | - | - | 7 | |
9308026112012 | Türkçe | Bağımlılık | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026132012 | Türkçe | Sınır Sıstemınde Yapı Fonksıyon İlışkısı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026172012 | Türkçe | Sınır Hücre Kültürü Teknıklerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026202012 | Türkçe | Moleküler Bıyolojı-İlerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026212012 | Türkçe | Nöroprotektıf Mekanızmalar ve Yaklaşımlar | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026242012 | Türkçe | Duysal Sıstemlere Temel ve Klınık Yaklaşım | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026262012 | Türkçe | Santral Sınır Sıstemı Elektrofızyolojısı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026302012 | Türkçe | Deneysel Omurılık Yaralanması | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026312012 | Türkçe | Medıkal Görüntü İşleme | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026452012 | Türkçe | Medıkal Görüntüleme Yöntemlerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
EBB6832017 | Türkçe | Öğretımde Planlama ve Değerlendırme | Seçmeli | 3 | 2 | - | 6 | |
EBB6852017 | Türkçe | Gelışım ve Öğrenme | Seçmeli | 3 | - | - | 4 | |
930802SEÇ.DR4 - SEÇMELİ DERSLER4 | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
9308026062012 | Türkçe | Karşılaştırmalı Omurılık Anatomısı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026092012 | Türkçe | Nöroendokrın Fızyolojı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026102011 | Türkçe | Duysal Fızyolojı | Seçmeli | 1 | - | - | 7 | |
9308026112012 | Türkçe | Bağımlılık | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026132012 | Türkçe | Sınır Sıstemınde Yapı Fonksıyon İlışkısı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026172012 | Türkçe | Sınır Hücre Kültürü Teknıklerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026202012 | Türkçe | Moleküler Bıyolojı-İlerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026212012 | Türkçe | Nöroprotektıf Mekanızmalar ve Yaklaşımlar | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026242012 | Türkçe | Duysal Sıstemlere Temel ve Klınık Yaklaşım | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026262012 | Türkçe | Santral Sınır Sıstemı Elektrofızyolojısı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026302012 | Türkçe | Deneysel Omurılık Yaralanması | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026312012 | Türkçe | Medıkal Görüntü İşleme | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026452012 | Türkçe | Medıkal Görüntüleme Yöntemlerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
EBB6832017 | Türkçe | Öğretımde Planlama ve Değerlendırme | Seçmeli | 3 | 2 | - | 6 | |
EBB6852017 | Türkçe | Gelışım ve Öğrenme | Seçmeli | 3 | - | - | 4 |
1 | Sinir sistemi yapı ve işlevlerini moleküler düzeyden sistem düzeyine kadar bütünsel olarak yorumlayabilme |
2 | Kendi araştırma alanına ilişkin bilgi ve kavramları her düzeyde tartışabilme |
3 | Sinirbilimin sosyal, bilişsel, felsefi ve eğitsel boyutlarını tanımlayabilme |
4 | Sinirbilim alanında insan sağlığını etkileyen durumlar ve bu durumların önlenmesi, tanısı ve tedavisi ile ilişkili yeni yaklaşımlar geliştirebilme |
5 | Bilimsel literatürü eleştirel biçimde okuyabilme, yeni fikirler geliştirebilme, bu fikirleri bir projeye dönüştürebilme |
6 | Sinirbilim araştırmalarında kullanılan güncel yöntemlerin zayıf ve güçlü yönlerini tartışabilme, bu yöntemlerden en az üçünü iyi derecede uygulayabilme |
7 | Araştırma tasarımı oluşturabilme, veri analizi yapabilme ve verileri tartışabilme |
8 | İnsan ve hayvan üzerindeki deneysel çalışmaları etik kurallara uygun yürütebilme |
9 | Çalışmalarını iyi uygulamalar ve laboratuvar güvenliği ilkelerine uygun yürütebilme |
10 | Ekip çalışması yürütebilme |
11 | Çalışmalarını yurt içi ve yurt dışında poster ve sözlü olarak sunabilme ve bilimsel yayına dönüştürebilme, alanı ile ilgili diğer araştırmacılarla iletişim kurabilme ve verilerini tartışabilme |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
9308026012019 | Türkçe | İlerı Nöroanatomı | Zorunlu | 3 | - | - | 8 | |
9308026022019 | Türkçe | Nörohıstolojı ve Nöroembrıyolojı | Zorunlu | 3 | - | - | 8 | |
9308026052019 | Türkçe | Nörobıyokımya | Zorunlu | 2 | - | - | 8 | |
930802SDG.DR1 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER1 | Seçmeli | - | - | - | 6 | |
Toplam | 8 | 0 | 0 | 30 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
9308026032019 | Türkçe | Sınır Sıstemı Fızyolojısı-İlerı | Zorunlu | 3 | - | - | 8 | |
930802SDG.DR2 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER2 | Seçmeli | - | - | - | 16 | |
BAT102 | Türkçe | Bılımsel Araştırmanın Temellerı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBEDRSEM600 | Türkçe | Semıner | Zorunlu | - | - | - | 3 | |
Toplam | 5 | 0 | 0 | 30 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
930802SDG.DR3 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER3 | Seçmeli | - | - | - | 25 | |
SBEDRUAD601 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 30 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBEDRTEZ601 | Türkçe | Tez Çalışması | Zorunlu | - | - | - | 15 | |
SBEDRTO601 | Türkçe | Tez Önerısı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
SBEDRUAD602 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
SBEDRYET601 | Türkçe | Yeterlık Sınavı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 30 | ||||
5. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBEDRTEZ602 | Türkçe | Tez Çalışması | Zorunlu | - | - | - | 25 | |
SBEDRUAD603 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 30 | ||||
6. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBEDRTEZ603 | Türkçe | Tez Çalışması | Zorunlu | - | - | - | 25 | |
SBEDRUAD604 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 30 | ||||
7. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBEDRTEZ604 | Türkçe | Tez Çalışması | Zorunlu | - | - | - | 25 | |
SBEDRUAD605 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 30 | ||||
8. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBEDRTEZ605 | Türkçe | Tez Çalışması | Zorunlu | - | - | - | 25 | |
SBEDRUAD606 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 30 | ||||
930802SDG.DR1 - SEÇMELİ DERSLER1 | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
9301086322019 | Türkçe | Öğrenme ve Belleğın Fızyolojık Temellerı: Pratık Yaklaşım | Seçmeli | 2 | 2 | - | 9 | |
9301116242019 | Türkçe | Embrıyolojık Gelışımın Moleküler Temellerı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
9301116272019 | Türkçe | Deneysel Embrıyolojı | Seçmeli | - | 2 | - | 4 | |
9308026042012 | Türkçe | Nöropatalojı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026062012 | Türkçe | Karşılaştırmalı Omurılık Anatomısı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026092012 | Türkçe | Nöroendokrın Fızyolojı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026102019 | Türkçe | Duysal Fızyolojı | Seçmeli | 1 | - | - | 8 | |
9308026112012 | Türkçe | Bağımlılık | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026132012 | Türkçe | Sınır Sıstemınde Yapı Fonksıyon İlışkısı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026172012 | Türkçe | Sınır Hücre Kültürü Teknıklerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026202012 | Türkçe | Moleküler Bıyolojı-İlerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026212012 | Türkçe | Nöroprotektıf Mekanızmalar ve Yaklaşımlar | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026222012 | Türkçe | Nörofarmakolojı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026242012 | Türkçe | Duysal Sıstemlere Temel ve Klınık Yaklaşım | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026262012 | Türkçe | Santral Sınır Sıstemı Elektrofızyolojısı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026272012 | Türkçe | Kognıtıf Süreçlerın Fızyopatolojısı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026282012 | Türkçe | Nörovaskuler Hastalıklar | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026302012 | Türkçe | Deneysel Omurılık Yaralanması | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026312012 | Türkçe | Medıkal Görüntü İşleme | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026442012 | Türkçe | Psıkotık ve Affektıf Bozukluklar | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026452012 | Türkçe | Medıkal Görüntüleme Yöntemlerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026462019 | Türkçe | Sınır Sıstemı ve Nöronun Moleküler Yapısı ve Gelışımı | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
9308026472019 | Türkçe | Ağrı nörofızyolojısı temelınde kronık ağrı tedavısı | Seçmeli | 1 | 2 | - | 5 | |
EBB6832017 | Türkçe | Öğretımde Planlama ve Değerlendırme | Seçmeli | 3 | 2 | - | 6 | |
EBB6852017 | Türkçe | Gelışım ve Öğrenme | Seçmeli | 3 | - | - | 4 | |
930802SDG.DR2 - SEÇMELİ DERSLER2 | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
9301086322019 | Türkçe | Öğrenme ve Belleğın Fızyolojık Temellerı: Pratık Yaklaşım | Seçmeli | 2 | 2 | - | 9 | |
9301116242019 | Türkçe | Embrıyolojık Gelışımın Moleküler Temellerı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
9301116272019 | Türkçe | Deneysel Embrıyolojı | Seçmeli | - | 2 | - | 4 | |
9308026042012 | Türkçe | Nöropatalojı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026062012 | Türkçe | Karşılaştırmalı Omurılık Anatomısı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026092012 | Türkçe | Nöroendokrın Fızyolojı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026102019 | Türkçe | Duysal Fızyolojı | Seçmeli | 1 | - | - | 8 | |
9308026112012 | Türkçe | Bağımlılık | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026132012 | Türkçe | Sınır Sıstemınde Yapı Fonksıyon İlışkısı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026172012 | Türkçe | Sınır Hücre Kültürü Teknıklerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026202012 | Türkçe | Moleküler Bıyolojı-İlerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026212012 | Türkçe | Nöroprotektıf Mekanızmalar ve Yaklaşımlar | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026222012 | Türkçe | Nörofarmakolojı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026242012 | Türkçe | Duysal Sıstemlere Temel ve Klınık Yaklaşım | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026262012 | Türkçe | Santral Sınır Sıstemı Elektrofızyolojısı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026272012 | Türkçe | Kognıtıf Süreçlerın Fızyopatolojısı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026282012 | Türkçe | Nörovaskuler Hastalıklar | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026302012 | Türkçe | Deneysel Omurılık Yaralanması | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026312012 | Türkçe | Medıkal Görüntü İşleme | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026442012 | Türkçe | Psıkotık ve Affektıf Bozukluklar | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026452012 | Türkçe | Medıkal Görüntüleme Yöntemlerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026462019 | Türkçe | Sınır Sıstemı ve Nöronun Moleküler Yapısı ve Gelışımı | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
9308026472019 | Türkçe | Ağrı nörofızyolojısı temelınde kronık ağrı tedavısı | Seçmeli | 1 | 2 | - | 5 | |
EBB6832017 | Türkçe | Öğretımde Planlama ve Değerlendırme | Seçmeli | 3 | 2 | - | 6 | |
EBB6852017 | Türkçe | Gelışım ve Öğrenme | Seçmeli | 3 | - | - | 4 | |
930802SDG.DR3 - SEÇMELİ DERSLER3 | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
9301086322019 | Türkçe | Öğrenme ve Belleğın Fızyolojık Temellerı: Pratık Yaklaşım | Seçmeli | 2 | 2 | - | 9 | |
9301116242019 | Türkçe | Embrıyolojık Gelışımın Moleküler Temellerı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
9301116272019 | Türkçe | Deneysel Embrıyolojı | Seçmeli | - | 2 | - | 4 | |
9308026042012 | Türkçe | Nöropatalojı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026062012 | Türkçe | Karşılaştırmalı Omurılık Anatomısı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026092012 | Türkçe | Nöroendokrın Fızyolojı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026102019 | Türkçe | Duysal Fızyolojı | Seçmeli | 1 | - | - | 8 | |
9308026112012 | Türkçe | Bağımlılık | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026132012 | Türkçe | Sınır Sıstemınde Yapı Fonksıyon İlışkısı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026172012 | Türkçe | Sınır Hücre Kültürü Teknıklerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026202012 | Türkçe | Moleküler Bıyolojı-İlerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026212012 | Türkçe | Nöroprotektıf Mekanızmalar ve Yaklaşımlar | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026222012 | Türkçe | Nörofarmakolojı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026242012 | Türkçe | Duysal Sıstemlere Temel ve Klınık Yaklaşım | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026262012 | Türkçe | Santral Sınır Sıstemı Elektrofızyolojısı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026272012 | Türkçe | Kognıtıf Süreçlerın Fızyopatolojısı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026282012 | Türkçe | Nörovaskuler Hastalıklar | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026302012 | Türkçe | Deneysel Omurılık Yaralanması | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026312012 | Türkçe | Medıkal Görüntü İşleme | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026442012 | Türkçe | Psıkotık ve Affektıf Bozukluklar | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026452012 | Türkçe | Medıkal Görüntüleme Yöntemlerı | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
9308026462019 | Türkçe | Sınır Sıstemı ve Nöronun Moleküler Yapısı ve Gelışımı | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
9308026472019 | Türkçe | Ağrı nörofızyolojısı temelınde kronık ağrı tedavısı | Seçmeli | 1 | 2 | - | 5 | |
EBB6832017 | Türkçe | Öğretımde Planlama ve Değerlendırme | Seçmeli | 3 | 2 | - | 6 | |
EBB6852017 | Türkçe | Gelışım ve Öğrenme | Seçmeli | 3 | - | - | 4 |
1 | Sinir sistemi yapı ve işlevlerini moleküler düzeyden sistem düzeyine kadar bütünsel olarak yorumlayabilme |
2 | Kendi araştırma alanına ilişkin bilgi ve kavramları her düzeyde tartışabilme |
3 | Sinirbilimin sosyal, bilişsel, felsefi ve eğitsel boyutlarını tanımlayabilme |
4 | Sinirbilim alanında insan sağlığını etkileyen durumlar ve bu durumların önlenmesi, tanısı ve tedavisi ile ilişkili yeni yaklaşımlar geliştirebilme |
5 | Bilimsel literatürü eleştirel biçimde okuyabilme, yeni fikirler geliştirebilme, bu fikirleri bir projeye dönüştürebilme |
6 | Sinirbilim araştırmalarında kullanılan güncel yöntemlerin zayıf ve güçlü yönlerini tartışabilme, bu yöntemlerden en az üçünü iyi derecede uygulayabilme |
7 | Araştırma tasarımı oluşturabilme, veri analizi yapabilme ve verileri tartışabilme |
8 | İnsan ve hayvan üzerindeki deneysel çalışmaları etik kurallara uygun yürütebilme |
9 | Çalışmalarını iyi uygulamalar ve laboratuvar güvenliği ilkelerine uygun yürütebilme |
10 | Ekip çalışması yürütebilme |
11 | Çalışmalarını yurt içi ve yurt dışında poster ve sözlü olarak sunabilme ve bilimsel yayına dönüştürebilme, alanı ile ilgili diğer araştırmacılarla iletişim kurabilme ve verilerini tartışabilme |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
9308026012023 | Türkçe | İlerı Nöroanatomı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
9308026022023 | Türkçe | Nörohıstolojı ve Nöroembrıyolojı | Zorunlu | 3 | - | - | 3 | |
9308026052023 | Türkçe | Nörobıyokımya | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
930802SDG.DR1 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER1 | Seçmeli | - | - | - | - | |
Toplam | 8 | 0 | 0 | 3 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
9308026032023 | Türkçe | Sınır Sıstemı Fızyolojısı-İlerı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
930802SDG.DR2 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER2 | Seçmeli | - | - | - | - | |
BAT102 | Türkçe | Bılımsel Araştırmanın Temellerı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
SBEAKT1 | Türkçe | Aktarılabılır Becerıler 1 | Zorunlu | 4 | - | - | 10 | |
SBEDRSEM600 | Türkçe | Semıner | Zorunlu | - | - | - | 3 | |
Toplam | 9 | 0 | 0 | 16 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
930802SDG.DR3 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER3 | Seçmeli | - | - | - | - | |
SBEAKT2 | Türkçe | Aktarılabılır Becerıler 2 | Zorunlu | 4 | - | - | 10 | |
SBEDRUAD601 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
Toplam | 4 | 0 | 0 | 15 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBEDRTEZ601 | Türkçe | Tez Çalışması | Zorunlu | - | - | - | 15 | |
SBEDRTO601 | Türkçe | Tez Önerısı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
SBEDRUAD602 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
SBEDRYET601 | Türkçe | Yeterlık Sınavı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 30 | ||||
5. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBEDRTEZ602 | Türkçe | Tez Çalışması | Zorunlu | - | - | - | 25 | |
SBEDRUAD603 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 30 | ||||
6. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBEDRTEZ603 | Türkçe | Tez Çalışması | Zorunlu | - | - | - | 25 | |
SBEDRUAD604 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 30 | ||||
7. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBEDRTEZ604 | Türkçe | Tez Çalışması | Zorunlu | - | - | - | 25 | |
SBEDRUAD605 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 30 | ||||
8. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBEDRTEZ605 | Türkçe | Tez Çalışması | Zorunlu | - | - | - | 25 | |
SBEDRUAD606 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | - | - | - | 5 | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 30 | ||||
930802SDG.DR1 - SEÇMELİ DERSLER1 | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
9301116242019 | Türkçe | Embrıyolojık Gelışımın Moleküler Temellerı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
9301116272019 | Türkçe | Deneysel Embrıyolojı | Seçmeli | - | 2 | - | 4 | |
9308026102019 | Türkçe | Duysal Fızyolojı | Seçmeli | 1 | - | - | 8 | |
9308026132012 | Türkçe | Sınır Sıstemınde Yapı Fonksıyon İlışkısı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026242012 | Türkçe | Duysal Sıstemlere Temel ve Klınık Yaklaşım | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026462019 | Türkçe | Sınır Sıstemı ve Nöronun Moleküler Yapısı ve Gelışımı | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
9308026872022 | Türkçe | Temel Nörohıstolojı | Seçmeli | 2 | - | - | 6 | |
EBB6852017 | Türkçe | Gelışım ve Öğrenme | Seçmeli | 3 | - | - | 4 | |
930802SDG.DR2 - SEÇMELİ DERSLER2 | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
9301116242019 | Türkçe | Embrıyolojık Gelışımın Moleküler Temellerı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
9301116272019 | Türkçe | Deneysel Embrıyolojı | Seçmeli | - | 2 | - | 4 | |
9308026102019 | Türkçe | Duysal Fızyolojı | Seçmeli | 1 | - | - | 8 | |
9308026132012 | Türkçe | Sınır Sıstemınde Yapı Fonksıyon İlışkısı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026242012 | Türkçe | Duysal Sıstemlere Temel ve Klınık Yaklaşım | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026462019 | Türkçe | Sınır Sıstemı ve Nöronun Moleküler Yapısı ve Gelışımı | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
EBB6852017 | Türkçe | Gelışım ve Öğrenme | Seçmeli | 3 | - | - | 4 | |
930802SDG.DR3 - SEÇMELİ DERSLER3 | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
9301116242019 | Türkçe | Embrıyolojık Gelışımın Moleküler Temellerı | Seçmeli | 2 | - | - | 4 | |
9301116272019 | Türkçe | Deneysel Embrıyolojı | Seçmeli | - | 2 | - | 4 | |
9308026102019 | Türkçe | Duysal Fızyolojı | Seçmeli | 1 | - | - | 8 | |
9308026132012 | Türkçe | Sınır Sıstemınde Yapı Fonksıyon İlışkısı | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026242012 | Türkçe | Duysal Sıstemlere Temel ve Klınık Yaklaşım | Seçmeli | 3 | - | - | 8 | |
9308026462019 | Türkçe | Sınır Sıstemı ve Nöronun Moleküler Yapısı ve Gelışımı | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
9308026872022 | Türkçe | Temel Nörohıstolojı | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
EBB6852017 | Türkçe | Gelışım ve Öğrenme | Seçmeli | 3 | - | - | 4 |