Ege Üniversitesinin 1955 yılında kuruluşu ile birlikte kurulan ve öğretime başlayan, ulusal ve uluslararası düzeyde tercih edilen, dünya standartlarında rekabet edebilecek akademisyen ve hemşirelerin yetiştirildiği model bir eğitim kurumu olma amacı ile eğitim faaliyetlerini sürdüren Hemşirelik Fakültesi, ülkemizde ve Avrupa'da lisans düzeyinde eğitim veren Türkiye'de kurulan ilk Hemşirelik Yüksekokulu ve bakanlar Kurulunun 26.09.2011 tarihli ve 2011/2276 sayılı kararnamesi ile de üçüncü Hemşirelik Fakültesidir ve bu karar 24.10.2011 tarihli resmi gazetede de yayınlanmıştır. Ege Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi, bilimsel gelişmelere dayalı olarak toplumun sağlık gereksinimlerine yanıt vermek için etik değerlere, etkili iletişim, problem çözme ve araştırma becerilerine sahip, değişim yaratabilen, insan haklarına saygılı, otonomi sahibi, liderlik yapabilecek lisans ve lisans üstü düzeyde hemşireler yetiştirmeyi misyonu olarak belirlemiştir. Ege Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi'nin 2022-2023 Eğitim-Öğretim yılı itibari ile 1546 öğrenci; 27 tam zamanlı Profesör, 17 Doçent, 7 Dr.Öğr.Üyesi, 3 Öğretim Görevlisi ve 42 Araştırma Görevlisi bulunmaktadır. Ege Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi'nde eğitim programı bir yılı zorunlu ingilizce hazırlık programı ve son yılı intörnlük olmak üzere beş yıllık hemşirelik eğitimini kapsamaktadır.Programda %30 İngilizce eğitim verilmektedir.
Programı tüm gereksinimlerini yerine getirerek başarı ile tamamlayan mezunlar "Hemşirelik alanında Lisans Diploması" derecesi alırlar
4 Yıl , 8 Yarıyıl
240 AKTS
TYYÇ-6
0913 Nursing and Midwifery
Lisans Düzeyi
Programa öğrenci kabulü “Ege Üniversitesi Hakkında” bölümünde yer alan “Öğrenci Kabulü” başlığı altında ayrıntılı bir şekilde açıklanmıştır.
Türk Yüksek Öğretim kurumlarında önceki formal (örgün ) öğrenmenin tanınması dikey, yatay ve üniversite içindeki içindeki geçişler Yüksek Öğretim Kurulu'nun belirlemiş olduğu "Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş Çift Anadal, Yan Dal İle Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik" kapsamında gerçekleştirilmektedir. Türkiye'de örgün eğitim kurumları dışında formal olmayan sertifikaya dayalı veya tecrübeye dayalı (in-formal ve non-formal ) öğrenmenin tanınma süreci henüz başlangıç aşamasındadır. Bu nedenle Ege Üniversitesi'nin tüm programlarında önceki öğrenmenin tanınması tam olarak başlatılmış değildir. Ancak, programların eğitim planlarında yer alan Bilgisayar ve İngilizce, Almanca gibi dersler için her akademik dönem başında muafiyet sınavı düzenlenmektedir. Bu derslerden beklenen yeterlilikleri sağladığını düşünen öğrenciler yapılan sınavlara girme hakkına sahiptir. Sınava girip başarılı olan öğrenciler ders programında ilgili derslerden muaf olurlar.
Programda mevcut olan (toplam 240 AKTS karşılığı) derslerin tümünü başarıyla tamamlamak ve 4.00 üzerinden en az 2.00 ağırlıklı not ortalamasına sahip olmak mezuniyet için gerekli yeterlilik koşuludur.
Hemşirelik Fakültesi lisans programı Entegre Eğitim modeli doğrultusunda bir eğitim programı yürütmektedir. Hemşirelik mesleğinin her alanında bilimsel gelişmeler doğrultusunda hizmet verebilecek bilgi, beceri ve yetkinliklerle donatılmış, toplumun sağlık gereksinimlerinin farkında olan, etik değerleri özümsemiş ve yaşam boyu öğrenmenin önemini benimsemiş çağdaş hemşireler yetiştirmek amacıyla Türkçe ve İngilizce zorunlu ve seçmeli dersler bulunmaktadır.
Mezun olan öğrenciler, birinci, ikinci, üçüncü basamak sağlık hizmetleri veren kurum ve kuruluşlarda klinik hemşiresi, iş yeri hemşiresi , okul sağlığı hemşiresi, yönetici ve eğitimci hemşire olarak çalışır.Lisansüstü eğitime devam eden mezunlar ise kariyerlerine devam ederek üniversitelerin akademik birimlerinde görev alabilir.
Lisans eğitimini başarı ile tamamlayan adaylar ALES sınavından geçerli not almaları ve yeterli düzeyde İngilizce dil bilgisine sahip olmaları koşuluyla kendi alanlarında veya ilgili alanlarda Lisansüstü programlarda öğrenim görebilirler.
Öğrencilerin ara sınav, final, bütünleme sınavları, uygulama ve benzeri çalışmalardaki başarılarını belirlemek için, Ege Üniversitesi Ölçme ve Değerlendirme Esasları Yönergesi’nin 17-(1) maddesi’ne göre uygulamanın nasıl yapılacağı eğitim-öğretim yılı başlamadan önce ilgili kurul kararı ile belirlenir ve ilan edilir. Öğrencilerin teorik dersin %70’ine, toplam uygulamanın %80’ine ve laboratuvar çalışmalarının %80’ine devam zorunluluğu vardır. Öğrencilerin katılımı ilgili öğretim elemanı tarafından takip edilir. Bir mesleki dersin kapsamındaki modüller işlenirken, modülü oluşturan eğitim konularının özelliği ve ağırlığı ile orantılı olarak modül bitiminde bir sınav (ödev, yazılı, sözlü, çoktan seçmeli ve/veya yapılandırılmış beceri sınavı) yapılır. Modüllerin bitiminde yapılan bu sınavlar mesleki dersin ara sınavı olarak kabul edilir. Ara sınav tarihleri eğitim-öğretim yılının ilk ayında bölüm tarafından, değerlendirme üzerinde etkili olacak eğitim faaliyetlerinin katkısı ve türü; ödevler, türü ve bu tür raporlar, quizler, seminer sunumları ve bireysel sözlü tartışma, laboratuar çalışmaları ve performans değerlendirmesi gibi öğretim üyesi tarafından ilan edilir. Öğrencinin mesleki bir dersin uygulamasından başarılı sayılabilmesi için; uygulama başarı notunun en az 60 olması gerekir. Uygulama başarı notu değerlendirmesi her bir uygulama alanından alınan notların ortalaması alınarak hesaplanır. Uygulamadan devamsız ve/veya başarısız olan öğrenci mesleki dersi tekrarlar. Her mesleki dersin bitiminde kapsadığı modüllerin ağırlığına orantılı olarak hazırlanan final sınavı ders yılı sonunda yapılır. Öğrencinin final ve bütünleme sınavına girebilmesi için teorik, laboratuar ve uygulamalara devam koşulunu yerine getirmesi ve uygulamadan başarılı olması gerekir. Her dönem/yıl sonunda, öğrencilerin Ham Başarı Puanları (HBP) hesaplanır (Yarı yıl/Yıl içi puanı * %40) + (final/bütünleme sınav puanı * %60). HBP 60`ın altında olan öğrenciler başarısız kabul edilir. Dersten başarısız olan öğrenci bütünleme haftası içerisinde belirlenen tarihte bütünleme sınavına girer. Bütünleme sınav notu final sınav notu gibi değerlendirilir. Öğrenci modüllerden oluşan mesleki dersten başarısız olduğunda, başarısız olduğu mesleki dersi tekrarlar, bir sonraki yılın mesleki dersini alamaz. Öğrencilerin katılamadıkları sınavlar için gerçek ve geçerli bir nedeni var olduğu Fakülte Yönetim Kurulu tarafından kabul edilirse katılamadığı sınav için bir mazeret sınavı verilir.
Mezuniyet koşulları “Yeterlilik Koşulları ve Kuralları” bölümünde açıklandığı gibidir.
Tam Zamanlı
Prof. Dr. Ayşegül DÖNMEZ ( Dekan) , Doç.Dr. Figen OKÇİN (Koordinatör Ege Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Bornova İzmir/Türkiye Tel: +90 232 3115624 Fax: +90 232 3886374
Fakülte binasında Dekanlık, Yönetim, idari işler , öğrenci işleri ile ilgili bürolar, Öğretim Üye ve elemanlarına ait çalışma odalar dışında Eğitim- Öğretimin yürütüldüğü bir Bilgisayar laboratuvarı, 1 Simülasyon laboratuvarı, 1 Beceri Laboratuvarı, 1 Halk Sağlığı Laboratuvarı, 1 Ruh Sağlığı Laboratuvarı, 1 İlk Yardım Merkezi, bir okuma salonu, üç amfi( 400 kişilik), bir konferans salonu(500 kişilik), üniforma giyinme odaları, 6 büyük (78 kişilik,104 kişilik birer sınıf ile 96 kişilik dört sınıf), 24 küçük (25-30'ar kişilik) sınıf ,önde - arkada olmak üzere iki bahçe ve kantin bulunmaktadır.
1 | Koruyucu, tedavi edici ve rehabilite edici alanlarda bireyin, ailenin ve toplumun sağlık bakım gereksinimlerini bütüncül yaklaşımla karşılamak için; temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olabilme |
2 | Koruyucu, tedavi edici ve rehabilite edici alanlarda bireyin, ailenin ve toplumun sağlık bakım gereksinimlerini bütüncül yaklaşımla karşılamak için; temel düzeydeki kuramsal bilgileri uygulamaya aktarabilme |
3 | Hemşirelik alanında kanıta dayalı edindiği bilgi ve becerileri kullanarak hemşirelik sürecini uygulayabilme |
4 | Hemşirelik uygulamalarını mesleki standartlar ve mevzuatlar doğrultusunda gerçekleştirilebilme |
5 | Hemşirelik süreci aşamalarında bilimsel, toplumsal, kültürel, insan hakları ve etik değerlere uygun hareket edebilme |
6 | Yaşam boyu öğrenmenin önemini benimseyerek, bilimsel, teknolojik, güncel ve yenilikçi uygulamaları izleyerek kendini geliştirebilme |
7 | Bireysel çalışma becerisi ve bağımsız karar verebilme yetisine sahip olarak fikirlerini sözlü ve yazılı olarak ifade edebilme |
8 | Küresel ve toplumsal çerçevede sağlık, güvenlik ve çevre sorunlarına duyarlı olabilme |
9 | Hemşirelik uygulamalarında birey, aile, toplum, meslektaşlar, sağlık ekibinin diğer üyeleri, kurum ve kuruluşlarla etkili iletişim becerilerini kullanarak işbirliği yapabilme. |
10 | Hemşirelik uygulamalarında, araştırma sonuçlarını, öğrenme-öğretme ve yönetim becerilerini kullanabilme. |
11 | Bir yabancı dili ( en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde) kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme. |
12 | Sağlık politikalarının, kurumsal kalite sistemlerinin geliştirilmesi, uygulanması, değerlendirilmesi ve sürekli iyileştirilmesinde rol alabilme. |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
220001012017 | Türkçe | TÜRK DİLİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
220001022017 | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
220001052019 | Türkçe | ANATOMİ | Zorunlu | 2 | - | 1 | 2 | |
220001092017 | Türkçe | MİKROBİYOLOJİ | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
220001112021 | Türkçe | HİSTOLOJİ | Zorunlu | 1 | - | - | 1 | |
220001392018 | Türkçe | SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK | Zorunlu | 9 | 2 | 2 | 11 | |
KP001 | Türkçe | KARİYER PLANLAMASI | Zorunlu | 1 | - | - | 2 | |
seç.ders.1 | Türkçe | SEÇMELİ DERS GRUBU TÜRKÇE 1.1. | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
SEÇDERS1.2 | Türkçe | SEÇMELİ DERS 1.2 ((İNGİLİZCE) | Seçmeli | - | - | - | 5 | |
Toplam | 21 | 2 | 3 | 27 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
220000922017 | Türkçe | TÜRK DİLİ II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
220000942017 | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
220001042017 | Türkçe | BİYOKİMYA | Zorunlu | 3 | - | - | 3 | |
220001052019 | Türkçe | ANATOMİ | Zorunlu | 2 | - | 1 | 2 | |
220001062017 | Türkçe | PARAZİTOLOJİ | Zorunlu | 1 | - | - | 1 | |
220001072017 | Türkçe | FİZYOLOJİ | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
220001392018 | Türkçe | SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK | Zorunlu | 9 | 2 | 2 | 11 | |
SEÇDERS1.3 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER 1.3 (İNGİLİZCE) | Seçmeli | - | - | - | 7 | |
Toplam | 21 | 2 | 3 | 30 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
220002012018 | İngilizce | PROFESSIONAL ENGLISH-I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
220002152018 | Türkçe | HEMŞİRELİKTE TEMEL İLKE VE UYGULAMALAR | Zorunlu | 8 | 8 | 8 | 16 | |
220002172018 | Türkçe | FARMAKOLOJİ-I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
MDSD01 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - I | - | - | - | - | ||
SEÇDERS2.1 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER 2.1 (İNGİLİZCE) | Seçmeli | - | - | - | 5 | |
SEÇDERS2.2 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER 2.2 (İNGİLİZCE) | Seçmeli | - | - | - | 5 | |
Toplam | 12 | 8 | 8 | 30 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
220002022018 | Türkçe | FARMAKOLOJİ-II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
220002042018 | Türkçe | HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI -I | Zorunlu | 10 | 10 | 4 | 18 | |
MDSD02 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - II | - | - | - | - | ||
SEÇDERS2.3 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER 2.3 (İNGİLİZCE) | Seçmeli | - | - | - | 5 | |
SEÇDERS2.4 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER 2.4 (İNGİLİZCE) | Seçmeli | - | - | - | 5 | |
Toplam | 12 | 10 | 4 | 30 | ||||
5. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
220003012023 | Türkçe | HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI II | Zorunlu | 9 | 10 | 4 | 16 | |
220003032023 | Türkçe | HEMŞİRELİKTE ARAŞTIRMA SÜRECİ | Zorunlu | 3 | - | - | 2 | |
CHA001 | Türkçe | ÇOCUK HAKLARI VE AİLE EĞİTİMİ | Zorunlu | 1 | - | - | 2 | |
MDSD03 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - III | - | - | - | - | ||
SEÇDERS3.1 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER 3.1 (İNGİLİZCE) | Seçmeli | - | - | - | 5 | |
SEÇDERS3.2 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER 3.2 (İNGİLİZCE) | Seçmeli | - | - | - | 5 | |
Toplam | 13 | 10 | 4 | 30 | ||||
6. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
220003022018 | Türkçe | HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI-III | Zorunlu | 9 | 10 | 4 | 16 | |
220003042018 | İngilizce | PROFESSIONAL ENGLISH-II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
220003062019 | Türkçe | SAĞLIK İSTATİSTİĞİ | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
MDSD04 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - IV | - | - | - | - | ||
SEÇDERS3.3 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER 3.3 (İNGİLİZCE) | Seçmeli | - | - | - | 5 | |
SEÇDERS3.4 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER 3.4 (İNGİLİZCE) | Seçmeli | - | - | - | 5 | |
Toplam | 13 | 10 | 4 | 30 | ||||
7. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
İNT.ALAN1 | Türkçe | İNTÖRN ALAN DERSLERİ 1 | Seçmeli | - | - | - | 5 | |
MDSD05 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - V | - | - | - | - | ||
SEÇDERS4.1 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER 4.1 (TÜRKÇE) | Seçmeli | - | - | - | 2 | |
SEÇDERS4.2 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER 4.2 (İNGİLİZCE) | Seçmeli | - | - | - | 8 | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 15 | ||||
8. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
İNT.ALAN2 | Türkçe | İNTÖRN ALAN DERSLERİ 2 | Seçmeli | - | - | - | 5 | |
MDSD06 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - VI | - | - | - | - | ||
SEÇDERS4.3 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER 4.3 (TÜRKÇE) | Seçmeli | - | - | - | 2 | |
SEÇDERS4.4 | Türkçe | SEÇMELİ DERSLER 4.4 (İNGİLİZCE) | Seçmeli | - | - | - | 8 | |
Toplam | 0 | 0 | 0 | 15 | ||||
seç.ders.1 - SEÇMELİ DERS GRUBU TÜRKÇE 1.1. | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
220001152021 | Türkçe | TENİS | Seçmeli | 2 | - | - | 1 | |
220001172021 | Türkçe | YÜZME | Seçmeli | 2 | - | - | 1 | |
220001232021 | Türkçe | ÜNİVERSİTE YAŞAMINA GEÇİŞ | Seçmeli | 2 | - | - | 1 | |
220001252021 | Türkçe | GİRİŞKENLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 1 | |
220001272021 | Türkçe | KİŞİSEL GELİŞİM | Seçmeli | 2 | - | - | 1 | |
220001292021 | Türkçe | SAĞLIK PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 2 | - | - | 1 | |
220001332021 | Türkçe | TOPLUMSAL YAPIDA KADIN VE SAĞLIK | Seçmeli | 2 | - | - | 1 | |
220001372021 | Türkçe | BİLGİSAYAR | Seçmeli | 1 | - | 2 | 1 | |
220001412021 | Türkçe | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Seçmeli | 2 | - | - | 1 | |
220001432021 | Türkçe | CİNSEL SAĞLIK-ÜREME SAĞLIĞI | Seçmeli | 2 | - | - | 1 | |
220001472021 | Türkçe | İŞARET DİLİ | Seçmeli | 2 | - | - | 1 | |
220001752021 | Türkçe | AKADEMİK TÜRKÇE (Yab. Uy. Öğr. ıçın) | Seçmeli | 2 | - | - | 1 | |
SEÇDERS1.2 - SEÇMELİ DERS 1.2 ((İNGİLİZCE) | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
220001572019 | İngilizce | SPEAKING-I | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220001712019 | İngilizce | ERGONOMICS | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220001732019 | İngilizce | BASIC SKILLS IN COMMUNICATION | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
SEÇDERS1.3 - SEÇMELİ DERSLER 1.3 (İNGİLİZCE) | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
2200001742022 | İngilizce | CLOSE RELATIONSHIPS IN HUMAN DEVELOPMENT | Seçmeli | 2 | - | - | 7 | |
220001482019 | İngilizce | SPEAKING-II | Seçmeli | 2 | - | - | 7 | |
220001502019 | İngilizce | INFORMATICS NURSING | Seçmeli | 2 | - | - | 7 | |
220001622019 | İngilizce | HEALTH PROMOTION | Seçmeli | 2 | - | - | 7 | |
220001642021 | İngilizce | TECHNOLOGY ADDICTION | Seçmeli | 2 | - | - | 7 | |
SEÇDERS2.1 - SEÇMELİ DERSLER 2.1 (İNGİLİZCE) | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
2200002222024 | Türkçe | WELLBEING IN OLDER ADULTS | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220002052019 | İngilizce | INFECTIOUS DISEASE | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220002192019 | İngilizce | INTERNATIONAL HEALTH CARE SYSTEMS | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220002212019 | İngilizce | NURSING IN VULNERABLE POPULATIONS | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
SEÇDERS2.2 - SEÇMELİ DERSLER 2.2 (İNGİLİZCE) | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
220002232019 | İngilizce | USE OF NEW TECHNOLOGIES IN NURSING | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220002252019 | İngilizce | WOMEN HEALTH AND FAMILY PLANNING | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220002272019 | İngilizce | HUMOR IN PSYCHOSOCIAL WELL BEING | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
PF203 | Türkçe | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Seçmeli | 3 | - | - | 4 | |
SEÇDERS2.3 - SEÇMELİ DERSLER 2.3 (İNGİLİZCE) | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
220002102019 | İngilizce | OPERATING ROOM NURSING | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220002302019 | İngilizce | FAMILY HEALTH CARE PLANNING | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220002322019 | İngilizce | ART IN NURSING CARE AND REHABILITATION | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
PF202 | Türkçe | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Seçmeli | 3 | - | - | 4 | |
SEÇDERS2.4 - SEÇMELİ DERSLER 2.4 (İNGİLİZCE) | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
220002342019 | İngilizce | PATIENT SAFETY | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220002362019 | İngilizce | EPIDEMIOLOGY OF INFECTIOUS DISEASE | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220002382019 | İngilizce | NURSES SAFETY IN WORKPLACE | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
PF204 | Türkçe | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Seçmeli | 3 | - | - | 4 | |
SEÇDERS3.1 - SEÇMELİ DERSLER 3.1 (İNGİLİZCE) | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
2200003352022 | İngilizce | PSYCHOSOCIAL CARE IN CRISIS | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220003172019 | İngilizce | EVIDENCE BASED NURSING | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220003192019 | İngilizce | END OF LIFE CARE | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220003212019 | İngilizce | OCCUPATIONAL HEALTH NURSING | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
PF301 | Türkçe | SINIF YÖNETİMİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
SEÇDERS3.2 - SEÇMELİ DERSLER 3.2 (İNGİLİZCE) | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
2200003282024 | Türkçe | ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN HEALTHCARE | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220003232019 | İngilizce | HOME CARE NURSING | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220003252019 | İngilizce | CRITICAL CARE NURSING | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220003272019 | İngilizce | FUNDAMENTALS OF SKIN WOUND CARE | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
PF303 | Türkçe | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Seçmeli | 3 | - | - | 4 | |
SEÇDERS3.3 - SEÇMELİ DERSLER 3.3 (İNGİLİZCE) | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
2200003362022 | İngilizce | PSYCHOSOCIAL CARE IN THE PHASES OF WOMEN'S LIFE | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220003072019 | İngilizce | CARE IN CHRONIC DISEASE | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220003222019 | İngilizce | CURRENT ISSUES IN NURSING | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220003262019 | İngilizce | FUNDAMENTALS OF SEXUAL HEALTH | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
PF302 | Türkçe | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 3 | |
SEÇDERS3.4 - SEÇMELİ DERSLER 3.4 (İNGİLİZCE) | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
220003282019 | İngilizce | TRAUMA NURSING | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220003302019 | İngilizce | TRANSCULTURAL NURSING | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220003322019 | İngilizce | QUANTITATIVE DATA ANALYSES | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220003342021 | İngilizce | MATERNAL AND CHILD HEALTH NURSING IN THE COMMUNITY | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
220003352023 | İngilizce | CURRENT APPROACHES IN GYNECOLOGICAL PROBLEMS | Seçmeli | 2 | - | - | 5 | |
İNT.ALAN1 - İNTÖRN ALAN DERSLERİ 1 | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
220004012018 | Türkçe | HEMŞİRELİK ESASLARI | Seçmeli | - | 8 | - | 5 | |
220004032018 | Türkçe | İÇ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ | Seçmeli | - | 8 | - | 5 | |
220004052018 | Türkçe | CERRAHİ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ | Seçmeli | - | 8 | - | 5 | |
220004072018 | Türkçe | RUH SAĞLIĞI VE PSİKİYATRİ HEMŞİRELİĞİ | Seçmeli | - | 8 | - | 5 | |
220004092018 | Türkçe | KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ | Seçmeli | - | 8 | - | 5 | |
220004112018 | Türkçe | ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ | Seçmeli | - | 8 | - | 5 | |
220004132018 | Türkçe | HALK SAĞLIĞI VE HEMŞİRELİĞİ | Seçmeli | - | 8 | - | 5 | |
220004152018 | Türkçe | HEMŞİRELİKTE ÖĞRETİM/YÖNETİM | Seçmeli | - | 8 | - | 5 | |
SEÇDERS4.1 - SEÇMELİ DERSLER 4.1 (TÜRKÇE) | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
2200004832024 | Türkçe | İLERİ KARDİYAK YAŞAM DESTEĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
2200004842024 | Türkçe | AFET YÖNETİMİ VE HEMŞİRELİK | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
220004612019 | Türkçe | DİYALİZ HEMŞİRELİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
220004632019 | Türkçe | KANITA DAYALI ÖĞRETİM STRATEJİLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
220004632021 | Türkçe | HEMŞİRELİKTE DUYUSAL FARKINDALIK | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
220004672019 | Türkçe | BİTİRME PROJESİ- I | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
220004692019 | Türkçe | PALYATİF BAKIM | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
220004712019 | Türkçe | ONKOLOJİ HEMŞİRELİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
220004732019 | Türkçe | HEMŞİRELİKTE MANEVİ BAKIM | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
220004752019 | Türkçe | HEMŞİRELİKTE LİDERLİK | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
220004812019 | Türkçe | HEMŞİRELİKTE ELEŞTİREL DÜŞÜNME | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
220004822023 | Türkçe | TRİYAJ UYGULAMALARI VE TRİYAJ HEMŞİRELİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
PF401 | Türkçe | REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM | Seçmeli | 3 | - | - | 4 | |
SEÇDERS4.2 - SEÇMELİ DERSLER 4.2 (İNGİLİZCE) | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
220004652019 | İngilizce | PREPARING OF BIRTH AND PARENTING | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
220004662023 | İngilizce | PSYCHOSOCIAL CARE IN CHRONIC DISEASES | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
220004832019 | İngilizce | ELDERLY CARE IN THE COMMUNITY | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
220004852019 | İngilizce | EMERGENCY NURSING | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
İNT.ALAN2 - İNTÖRN ALAN DERSLERİ 2 | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
220004022018 | Türkçe | HEMŞİRELİK ESASLARI | Seçmeli | - | 8 | - | 5 | |
220004042018 | Türkçe | İÇ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ | Seçmeli | - | 8 | - | 5 | |
220004062018 | Türkçe | CERRAHİ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ | Seçmeli | - | 8 | - | 5 | |
220004082018 | Türkçe | RUH SAĞLIĞI VE PSİKİYATRİ HEMŞİRELİĞİ | Seçmeli | - | 8 | - | 5 | |
220004102018 | Türkçe | KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ | Seçmeli | - | 8 | - | 5 | |
220004122018 | Türkçe | ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ | Seçmeli | - | 8 | - | 5 | |
220004142018 | Türkçe | HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ | Seçmeli | - | 8 | - | 5 | |
220004162018 | Türkçe | HEMŞİRELİKTE ÖĞRETİM/YÖNETİM | Seçmeli | - | 8 | - | 5 | |
SEÇDERS4.3 - SEÇMELİ DERSLER 4.3 (TÜRKÇE) | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
220004622019 | Türkçe | DİYABET HEMŞİRELİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
220004642019 | Türkçe | ÇEVRE SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
220004662019 | Türkçe | YOĞUN BAKIM HEMŞİRELİĞİ | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
220004682019 | Türkçe | GERONTOLOJİ | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
220004692021 | Türkçe | KANITA DAYALI ÖĞRETİM STRATEJİLERİ | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
220004722019 | Türkçe | BİTİRME PROJESİ - II | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
220004782019 | Türkçe | SEMPTOM YÖNETİMİNDE TAMAMLAYICI TERAPİLER | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
PF402 | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Seçmeli | 1 | 8 | - | 10 | |
SEÇDERS4.4 - SEÇMELİ DERSLER 4.4 (İNGİLİZCE) | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
220004702019 | İngilizce | SUSTAINABLE HEALTH AND NURSING | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
220004862019 | İngilizce | COMPLEMENTARY THERAPIES AND SUPPORTIVE CARE PRACTICES | Seçmeli | 2 | - | - | 8 | |
220004882019 | İngilizce | SCHOOL HEALTH NURSING | Seçmeli | 2 | - | - | 8 |