1998 yılında kurulan Eğitim Fakültesi`nin açılan ilk programlarından biri olan Sınıf Öğretmenliği programı 1999 yılında öğrenci almaya başlamıştır. Sınıf öğretmenliği İlköğretim bölümüne bağlı dört programdan birisidir.
Programı tüm gereksinimlerini yerine getirerek başarı ile tamamlayan mezunlar "Sınıf Öğretmenliği alanında Lisans Diploması" derecesi alırlar.
[ProgramSuresiAciklama]
[240Akts]
[TYYC6]
01-Eğitim
TYYÇ-6
Programa öğrenci kabulü “Ege Üniversitesi Hakkında” bölümünde yer alan “Öğrenci Kabulü” başlığı altında ayrıntılı bir şekilde açıklanmıştır.
Türk Yüksek Öğretim kurumlarında önceki formal (örgün ) öğrenmenin tanınması dikey, yatay ve üniversite içindeki içindeki çeçişler Yüksek Öğretim Kurulu'nun belirlemiş olduğu "YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARINDA ÖNLİSANS VE LİSANS DÜZEYİNDEKİ PROGRAMLAR ARASINDA GEÇİŞ, ÇİFT ANADAL, YAN DAL İLE KURUMLAR ARASI KREDİ TRANSFERİ YAPILMASI ESASLARINA İLİŞKİN YÖNETMELİK " kapsamında gerçekleştirilmektedir. Türkiye'de örgün eğitim kurumları dışında formal olmayan sertifikaya dayalı veya tecrübeye dayalı (in-formal ve non-formal ) öğrenmenin tanınma süreci henüz başlangıç aşamasındadır. Bu nedenle Ege Üniversitesi'nin tüm programlarında önceki öğrenmenin tanınması tam olarak başlatılmış değildir. Ancak, programların eğitim plnlarında yer alan Bilgisayar ve İngilizce, Almanca gibi dersler için her akademik dönem başında muafiyet sınavı düzenlenmektedir. Bu derslerden beklenen yeterlilikleri sağladığını düşünen öğrenciler yapılan sınavlara girme hakkına sahiptir. Sınava girip başarılı olan öğrenciler ders programında ilgili derslerden muaf olurlar.
Programda mevcut olan (toplam 240 AKTS karşılığı) derslerin tümünü başarıyla tamamlamak ve 4.00 üzerinden en az 2.00 ağırlıklı not ortalamasına sahip olmak mezuniyet için gerekli yeterlilik koşuludur.
Sınıf Öğretmenliği programının amacı, öğrencilere mesleki yaşamlarında gerekli olacak temel bilgi, beceri ve yetenekleri kazandırmak, alan deneyimleriyle teorik eğitimi birleştirmek, kişisel ve mesleki yaşamlarında öğrencileri için doğru bir model oluşturabilecek, alanındaki gelişmeleri yakından izleyen, zamanını verimli kullanan ve etkili iletişim kurma becerilerine sahip, bilimsel etik kurallarını benimsemiş, yaşam boyu öğrenmenin bilincinde olan, insana, topluma ve doğaya duyarlı sınıf öğretmenleri yetiştirmektir.
Sınıf öğretmenliği programı mezunları “Sınıf Öğretmeni” unvanı ile Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı resmi ve özel eğitim kurumlarına Sınıf Öğretmeni olarak atanmaktadırlar.
Lisans eğitimini başarı ile tamamlayan adaylar ALES sınavından geçerli not almaları ve yeterli düzeyde İngilizce dil bilgisine sahip olmaları koşuluyla kendi alanlarında veya ilgili alanlarda Lisansüstü programlarda öğrenim görebilirler.
Her ders için uygulanan ölçme ve değerlendirme şekli “Ders Öğretim Planı”nda ayrıntılı bir şekilde tanımlanmıştır.
Mezuniyet koşulları “Yeterlilik Koşulları ve Kuralları” bölümünde açıklandığı gibidir.
[TamZamanli]
Program başkanı: Prof. Dr. Pınar ÇAVAŞ (Adres: Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü 35040 Bornova/İZMİR) (Tel: 0 232 311 3158) (E-posta: pinar.cavas@ege.edu.tr, pinarcavas@gmail.com) AKTS/DS Koordinatörü: Prof. Dr. Pınar ÇAVAŞ (Adres: Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü 35040 Bornova/İZMİR) (Tel: 0 232 311 3158) (E-posta: pinar.cavas@ege.edu.tr, pinarcavas@gmail.com)
Sınıf Öğretmenliği programında 1 profesör, 5 doçent, bir tanesi doktoralı olmak üzere 3 araştırma görevlisi ve 1 öğretim görevlisi bulunmaktadır.
1 | Türk milli eğitiminin amaç ve ilkelerini bilir |
2 | Sınıf öğretmenliği alanı ile ilişkili güncel ulusal ve uluslararası alanyazını ve uygulamaları takip eder |
3 | İlkokul çocukların öğrenme gereksinimlerini belirleyebilir. |
4 | Sınıf öğretmenliği programında yer alan derslere ilişkin konu alanı ve pedagojik alan bilgisine sahip olur. |
5 | Türkçe’yi doğru ve etkili bir şekilde kullanır. |
6 | Öğretimsel tasarımlarında uygun ders materyallerini hazırlar. |
7 | Sınıf öğretmenliği alanında çok yönlü gelişimi sağlamaya yönelik sanatsal, fiziksel ve zihinsel etkinlikleri uygular. |
8 | Öğrencilerin bireysel, sosyal, kültürel farklılıklarını, özel ilgi ve gereksinimlerini dikkate alarak çağdaş öğretim yöntem, teknik, strateji ve yaklaşımlarını kullanır. |
9 | Öğrenci kazanımlarını farklı ölçme ve değerlendirme yöntem ve teknikleri kullanarak çok yönlü değerlendirir. |
10 | Öğrencilerin biyolojik, psikolojik, sosyolojik, kültürel ve ruhsal gelişimlerini destekler. |
11 | 21. yüzyıl becerilerini tüm eğitimsel uygulamalarında kullanır. |
12 | Bilişim ve iletişim teknolojileri alanındaki güncel gelişmeleri takip eder ve etkin bir şekilde sınıf içi uygulamalarına yansıtır. |
13 | Öğretmenlik mesleği ile ilgili görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik ve mevzuata uygun hareket eder. |
14 | Alanı ile ilgili karşılaşılan durumlara yönelik bireysel veya bir grup üyesi olarak sorumluluk alır. |
15 | Sosyal sorumluluk bilinci taşır. |
16 | Demokrasi, insan hakları, toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranır. |
17 | Sınıf içi ve dışı uygulamalarında çevrenin ihtiyaçlarını dikkate alır. |
18 | Sınıf öğretmenliği alanıyla ilgili sosyokültürel sorunları kavrayarak çözüm yolları geliştirir. |
19 | Okulu ve okulun bulunduğu sosyal çevreyi geliştirmek amacıyla proje ve etkinlikler gerçekleştirir. |
20 | Diğer paydaşları içine alan, onların proje çerçevesinde gelişimlerini sağlamayı amaçlayan etkinlikleri yönetir. |
1. [Donem] | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
4506001012006 | Türkçe | TEMEL MATEMATİK-I | [Zorunlu] | 2 | - | - | 4 | |
4506001032006 | Türkçe | GENEL BİYOLOJİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
4506001052006 | Türkçe | UYGARLIK TARİHİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 4 | |
4506001072006 | Türkçe | TÜRKÇE I: YAZILI ANLATIM | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
4506001092006 | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I | [Zorunlu] | 2 | - | - | 2 | |
4506001112010 | İngilizce | YABANCI DİL-I | [Zorunlu] | 4 | - | - | 4 | |
4506001132006 | Türkçe | BİLGİSAYAR-I | [Zorunlu] | 2 | 2 | - | 4 | |
4506001152006 | Türkçe | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
4506001172011 | Türkçe | ÜNİVERSİTE YAŞAMINA GEÇİŞ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 2 | |
[Toplam] | 21 | 2 | 0 | 30 | ||||
2. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
4506001022006 | Türkçe | TEMEL MATEMATİK-II | [Zorunlu] | 2 | - | - | 4 | |
4506001042006 | Türkçe | GENEL KİMYA | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
4506001062006 | Türkçe | TÜRK TARİHİ VE KÜLTÜRÜ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
4506001082006 | Türkçe | GENEL COĞRAFYA | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
4506001102006 | Türkçe | BİLGİSAYAR-II | [Zorunlu] | 2 | 2 | - | 4 | |
4506001122006 | Türkçe | TÜRKÇE II: SÖZLÜ ANLATIM | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
4506001142006 | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II | [Zorunlu] | 2 | - | - | 2 | |
4506001162010 | İngilizce | YABANCI DİL-II | [Zorunlu] | 4 | - | - | 4 | |
4506001182006 | Türkçe | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
[Toplam] | 21 | 2 | 0 | 30 | ||||
3. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
4506002012006 | Türkçe | TÜRK DİLİ I:SES VE YAPI BİLGİSİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 4 | |
4506002032006 | Türkçe | GENEL FİZİK | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
4506002052006 | Türkçe | MÜZİK | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 3 | |
4506002072006 | Türkçe | BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR KÜLTÜRÜ | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 3 | |
4506002092006 | Türkçe | FEN VE TEKNOLOJİ LAB.UYGULAMALARI I | [Zorunlu] | - | 2 | - | 3 | |
4506002152006 | Türkçe | SOSYOLOJİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
4506002172006 | Türkçe | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 5 | |
4506002192008 | Türkçe | ÖĞRETMENLİK DAVRANIŞI-BEDEN DİLİ VE DİKSİYON | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
4506002212008 | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
MDSD01 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - I | - | - | - | - | ||
[Toplam] | 15 | 6 | 0 | 30 | ||||
4. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
4506002022006 | Türkçe | TÜRK DİLİ II:CÜMLE VE METİN BİLGİSİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
4506002042006 | Türkçe | ÇOCUK EDEBİYATI | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
4506002062006 | Türkçe | TÜRKİYE COĞRAFYASI VE JEOPOLİTİĞİ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 3 | |
4506002082006 | Türkçe | SANAT EĞİTİMİ | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 3 | |
4506002102006 | Türkçe | FEN VE TEKNOLOJİ LAB.UYGULAMALARI II | [Zorunlu] | - | 2 | - | 3 | |
4506002122006 | Türkçe | MÜZİK ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 3 | |
4506002142006 | Türkçe | BEDEN EĞİTİMİ VE OYUN ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 3 | |
4506002162006 | Türkçe | GÜZEL YAZI TEKNİKLERİ | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 3 | |
4506002182006 | Türkçe | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
4506002202006 | Türkçe | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARI | [Zorunlu] | 2 | 2 | - | 3 | |
MDSD02 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - II | - | - | - | - | ||
[Toplam] | 15 | 12 | 0 | 30 | ||||
5. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
4506003012006 | Türkçe | FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ-I | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
4506003032006 | Türkçe | İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
4506003052006 | Türkçe | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
4506003072006 | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİM-I | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
4506003092006 | Türkçe | DRAMA | [Zorunlu] | 2 | 2 | - | 5 | |
4506003112006 | Türkçe | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | [Zorunlu] | 3 | - | - | 5 | |
4506003152006 | Türkçe | SINIF YÖNETİMİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 4 | |
MDSD03 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - III | - | - | - | - | ||
[Toplam] | 19 | 2 | 0 | 30 | ||||
6. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
4506003022006 | Türkçe | FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ-II | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
4506003042006 | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
4506003062006 | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
4506003082006 | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
4506003102006 | Türkçe | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 4 | |
4506003122006 | Türkçe | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 4 | |
4506003142006 | Türkçe | OKUL DENEYİMİ | [Zorunlu] | 1 | 4 | - | 6 | |
MDSD04 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - IV | - | - | - | - | ||
[Toplam] | 16 | 6 | 0 | 30 | ||||
7. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
4506004012006 | Türkçe | GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 4 | |
4506004032006 | Türkçe | DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 2 | |
4506004052006 | Türkçe | TRAFİK VE İLKYARDIM | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
4506004072006 | Türkçe | CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK EDEBİYATI | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
4506004092006 | Türkçe | ETKİLİ İLETİŞİM | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
4506004112006 | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I | [Zorunlu] | 2 | 6 | - | 7 | |
4506004132006 | Türkçe | REHBERLİK | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
4506004152006 | Türkçe | ÖZEL EĞİTİM | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
MDSD05 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - V | - | - | - | - | ||
[Toplam] | 17 | 8 | 0 | 30 | ||||
8. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
4506004022006 | Türkçe | BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM | [Zorunlu] | 2 | - | - | 4 | |
4506004042006 | Türkçe | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | [Zorunlu] | 2 | - | - | 4 | |
4506004062006 | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II | [Zorunlu] | 2 | 6 | - | 7 | |
4506004082006 | Türkçe | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 4 | |
4506004202010 | Türkçe | EĞİTİM FELSEFESİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
MDSD06 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - VI | - | - | - | - | ||
SEÇMELİMESLEKBİLGİSİ | Türkçe | SEÇMELİ MESLEK BİLGİSİ 4-2 | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
sosseçalangrp1 | Türkçe | Alan Eğıtımı Seç1-.4-2 | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
[Toplam] | 14 | 6 | 0 | 30 | ||||
SEÇMELİMESLEKBİLGİSİ - SEÇMELİ MESLEK BİLGİSİ 4-2 | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
4506004102010 | Türkçe | CİNSEL SAĞLIK BİLGİLERİ EĞİTİMİ (MB) | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
4506004382014 | Türkçe | İŞARET DİLİ (MB) | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
4506004402014 | Türkçe | GİRİŞİMCİLİK VE KALİTE (MB) | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
4506004442016 | Türkçe | PROGRAM GELİŞTİRME(MB) | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
sosseçalangrp1 - Alan Eğitimi Seç1-.4-2 | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
4506004122006 | Türkçe | ÇEVRE EĞİTİMİ(A) | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
4506004182006 | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ(A) | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
4506004302013 | Türkçe | BİLİM, TEKNOLOJİ VE TOPLUM | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
4506004342013 | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 |
1 | Sınıf eğitimi alanının, pedagojinin ve tekno-pedagojik alanın kuramsal bilgilerini kavrayabilme. |
2 | Eğitim ve öğretimi öğrencilerin ve toplumun ihtiyaçları doğrultusunda planlayabilme. |
3 | Eğitim ve öğretimi, sınıf eğitimi alanındaki ulusal ve uluslararası eğitim programlarını temele alarak yürütebilme. |
4 | Öğrencilerin bireysel, sosyal ve kültürel farklılıklarını dikkate alan bir öğrenme ortamı oluşturabilme. |
5 | Etkin öğrenmeyi destekleyen öğretim strateji, yöntem ve tekniklerini ilkelerine uygun biçimde uygulayabilme. |
6 | Öğrencilerin öğrenme düzeylerini çoklu ölçme ve değerlendirme yöntemleri ile saptayabilme. |
7 | Mesleki çalışmalarında bilimsel araştırmanın temel ilke ve yöntemlerini uygulayabilme. |
8 | Türkçe’yi doğru ve etkili bir şekilde kullanır. |
9 | Mesleki çalışmalarında yönetmeliklere, ulusal ve uluslararası hukuk kurallarına (çocuk ve insan hakları vb.), etik ilkelere ve evrensel değerlere uygun davranabilme. |
10 | Öğretimi planlama, uygulama ve değerlendirme süreçlerinin etkili yürütülmesi için programın paydaşları (öğrenci, aile, yönetici, uygulama okulu çalışanları, ilgili diğer disiplinlerdeki meslektaşlar / uzmanlar vb.) ile etkili bir işbirliği yapabilme. |
11 | Öğrencilerin öğrenmelerine, öğretmenlik mesleğine ve toplumun / insanlığın gelişimine ilişkin sorumluluk duyabilme. |
12 | Dezavantajlı bireylerin hak savunuculuğunu benimseyebilme. |
1. [Donem] | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
PF201 | Türkçe | EĞİTİME GİRİŞ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
SÖ101AE | Türkçe | İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK | [Zorunlu] | 3 | - | - | 5 | |
SÖ101GK | Türkçe | ÜNİVERSİTE YAŞAMINA GEÇİŞ | [Zorunlu] | 1 | - | - | 2 | |
SÖ103AE | Türkçe | ÇEVRE EĞİTİMİ | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 5 | |
SÖ103GK | Türkçe | TÜRK DİLİ 1 | [Zorunlu] | 2 | - | - | 2 | |
SÖ105AE | Türkçe | İLKOKUL DERS KİTAPLARI İNCELEMESİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 4 | |
SÖ105GK | Türkçe | YABANCI DİL 1 | [Zorunlu] | 4 | - | - | 4 | |
SÖ107GK | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ 1 | [Zorunlu] | 2 | - | - | 2 | |
SÖ109GK | Türkçe | KARİYER PLANLAMA | [Zorunlu] | 1 | - | - | 2 | |
[Toplam] | 19 | 2 | 0 | 30 | ||||
2. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
PF204 | Türkçe | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
PF302 | Türkçe | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
SÖ102AE | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 4 | |
SÖ102GK | Türkçe | TÜRK DİLİ 2 | [Zorunlu] | 2 | - | - | 2 | |
SÖ104AE | Türkçe | TEMEL FEN BİLİMLERİ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 8 | |
SÖ104GK | Türkçe | YABANCI DİL 2 | [Zorunlu] | 4 | - | - | 4 | |
SÖ106GK | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ 2 | [Zorunlu] | 2 | - | - | 2 | |
SÖGKSEÇ1 | Türkçe | GK SEÇMELİ 1 | [Secmeli] | 2 | - | - | - | |
[Toplam] | 20 | 0 | 0 | 27 | ||||
3. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
MDSD01 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - I | - | - | - | - | ||
PF203 | Türkçe | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
SÖ201AE | Türkçe | GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 4 | |
SÖ203AE | Türkçe | ÇOCUK EDEBİYATI | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
SÖ203MB | Türkçe | ALAN DENEYİMİ | [Zorunlu] | 1 | 4 | - | 6 | |
SÖ205AE | Türkçe | MÜZİK ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 4 | |
SÖ207AE | Türkçe | FEN BİLİMLERİ LABOROTUVAR UYGULAMALARI | [Zorunlu] | 1 | - | 2 | 4 | |
SÖMB1SEÇ1 | Türkçe | SEÇMELİ 1 (MESLEK BİLGİSİ) | [Secmeli] | 3 | - | - | - | |
[Toplam] | 13 | 8 | 2 | 26 | ||||
4. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
MDSD02 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - II | - | - | - | - | ||
PF202 | Türkçe | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
PF301 | Türkçe | SINIF YÖNETİMİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
SÇ204AE | Türkçe | GÜZEL YAZI TEKNİKLERİ | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 4 | |
SÖ202GK | Türkçe | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 4 | |
SÖ206AE | Türkçe | İLKOKULDA MATERYAL TASARIMI | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 6 | |
SÖ208AE | Türkçe | OYUN VE FİZİKİ ETKİNLİKLER ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 5 | |
SÖAE1SEÇ1 | Türkçe | SEÇMELİ 1(ALAN EĞİTİMİ) | [Secmeli] | 3 | - | - | - | |
[Toplam] | 12 | 8 | 0 | 26 | ||||
5. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
MDSD03 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - III | - | - | - | - | ||
SÖ301AE | Türkçe | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 2 | 2 | - | 6 | |
SÖ302M | Türkçe | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 4 | |
SÖ303AE | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİ I | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 6 | |
SÖ305AE | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 2 | 2 | - | 7 | |
SÖAESEÇ2 | Türkçe | SEÇMELİ 2(ALAN EĞİTİMİ) | [Secmeli] | 3 | - | - | - | |
ÜNİV.SEÇ.DERS.I | Türkçe | ÜNİVERSİTE SEÇMELİ DERS I | [Secmeli] | - | - | - | - | |
[Toplam] | 10 | 6 | 0 | 23 | ||||
6. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
MDSD04 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - IV | - | - | - | - | ||
SÖ302AE | Türkçe | FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 2 | 2 | - | 5 | |
SÖ304AE | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİ II | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 4 | |
SÖ306AE | Türkçe | İLKOKULDA DRAMA | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 4 | |
SÖ308AE | Türkçe | İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 2 | 2 | - | 5 | |
SÖ310AE | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 2 | 2 | - | 5 | |
SÖMBSEÇ2 | Türkçe | SEÇMELİ 2(MESLEK BİLGİSİ) | [Secmeli] | 3 | - | - | - | |
ÜNİV.SEÇ.DERS.II | Türkçe | ÜNİVERSİTE SEÇMELİ DERS II | [Secmeli] | - | - | - | - | |
[Toplam] | 11 | 10 | 0 | 23 | ||||
7. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
MDSD05 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - V | - | - | - | - | ||
PF402 | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | [Zorunlu] | 1 | 8 | - | 10 | |
PF408 | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | 2 | 6 | - | - | ||
SÖ400 | Türkçe | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
SÖ407 | Türkçe | ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
SÖ408 | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | [Zorunlu] | 2 | 2 | - | 5 | |
SÖ409 | Türkçe | PROGRAM GELİŞTİRME | [Zorunlu] | 2 | - | - | 4 | |
SÖ414 | Türkçe | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | [Zorunlu] | 2 | - | - | - | |
SÖSEÇAE3 | Türkçe | SEÇMELİ 3(ALAN EĞİTİMİ) | [Secmeli] | 3 | - | - | - | |
[Toplam] | 17 | 16 | 0 | 26 | ||||
8. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
CHA001 | Türkçe | ÇOCUK HAKLARI VE AİLE EĞİTİMİ | [Zorunlu] | 1 | - | - | 2 | |
MDSD06 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - VI | - | - | - | - | ||
PF401 | Türkçe | REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
SÖ410 | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | [Zorunlu] | 2 | 6 | - | 12 | |
SÖ411 | Türkçe | DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 5 | |
SÖ412 | Türkçe | ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI | [Zorunlu] | 2 | - | - | 4 | |
SÖSEÇGK2 | Türkçe | SEÇMELİ 2 (GENEL KÜLTÜR) | [Secmeli] | 2 | - | - | - | |
[Toplam] | 12 | 6 | 0 | 27 | ||||
SÖGKSEÇ1 - GK SEÇMELİ 1 | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
SÖGKSEÇ001 | Türkçe | AKADEMİK TÜRKÇE | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SÖGKSEÇ002 | Türkçe | TÜRK TARİHİ VE KÜLTÜRÜ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SÖGKSEÇ003 | Türkçe | TÜRKİYE COĞRAFYASI VE JEOPOLİTİĞİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SÖMB1SEÇ1 - SEÇMELİ 1 (MESLEK BİLGİSİ) | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
SÖMBSEÇ1001 | Türkçe | EĞİTİM FELSEFESİ | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
SÖMBSEÇ1002 | Türkçe | UZAKTAN ÖĞRETİM | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
SÖMBSEÇ1006 | Türkçe | MEDYA OKURYAZARLIĞI | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
SÖAE1SEÇ1 - SEÇMELİ 1(ALAN EĞİTİMİ) | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
SÖAESEÇ1001 | Türkçe | BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR KÜLTÜRÜ | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
SÖAESEÇ1002 | Türkçe | ÇOCUK ŞARKILARI | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
SÖAESEÇ2 - SEÇMELİ 2(ALAN EĞİTİMİ) | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
SÖAESEÇ1003 | Türkçe | İLKOKUL PROGRAMLARI | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
SÖAESEÇ1004 | Türkçe | SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
SÖAESEÇ1005 | Türkçe | ÇOCUK VE MEDYA | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
ÜNİV.SEÇ.DERS.I - ÜNİVERSİTE SEÇMELİ DERS I | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
Bİİ305ANKK | Türkçe | ANA KONULARIYLA KUR'AN | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
Bİİ305DİNT | Türkçe | DİNLER TARİHİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
Bİİ305DSG | Türkçe | DİN SOSYOLOJİSİNE GİRİŞ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
Bİİ305FARI | Türkçe | FARSÇA I | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
Bİİ305KOAI | Türkçe | KUR'ÂN OKUMA VE ANLAMA I | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
Bİİ305MESO | Türkçe | MESNEVİ OKUMALARI | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
DTMK305HALO | Türkçe | HALK OYUNLARI | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
DTMK305İLMÜ | Türkçe | İLETİŞİM VE MÜZİK I | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
DTMK305TEMT | Türkçe | TEMEL MÜZİK TERMİNOLOJİSİ I | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
DTMK305TOSES | Türkçe | TOPLU SES EĞİTİMİ VE KORO UYGULAMALARI I | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
EDB305BKUR | Türkçe | BİLİM KURGU | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
Ede309İDA | Türkçe | İNSAN DAVRANIŞLARINI ANLAMAK | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
EĞT305ÇKS | Türkçe | ÇOCUK KORUMA SİSTEMİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ENF305ÖSMW | Türkçe | ÖĞRETİMDE SOSYAL MEDYA VE WEB2.0 ARAÇLARI | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ENF305YMT | Türkçe | YENİ MEDYA TEKNOLOJİLERİ VE DİJİTAL YAYINCILIK | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
FEN305BİLFELS | Türkçe | BİLİM FELSEFESİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
FEN305BİYO | Türkçe | BİYOTEKNOLOJİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
FEN305ENÇ | Türkçe | ENERJİ VE ÇEVRE | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
FEN305GIDGUV | Türkçe | GIDA GÜVENLİĞİ (MİKROBİYOLOJİ AĞIRLIKLI) | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
FEN305MAHY | Türkçe | MATEMATİK HER YERDE | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
FEN305MAST | Türkçe | MODERN ASTRONOMİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
İLE305REKY | Türkçe | REKLAMDA YARATICILIK VE YARATICI STRATEJİLER | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SPB305BAS | Türkçe | BASKETBOL | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SPB305YÜZ | Türkçe | YÜZME | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SUÜ305AKV | Türkçe | AKVARYUM DÜNYASI | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SUÜ305TSC | Türkçe | TEHLİKELİ SUCUL CANLILAR | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
YEN305GYKA | Türkçe | GİRİŞİMCİLİKTE YATIRIM KARAR ANALİZLERİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ZİR303AKTA | Türkçe | AKILLI TARIM | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ZİR303AKTAR | Türkçe | AKILLI TARIM | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ZİR305TABY | Türkçe | TIBBİ VE AROMATİK BİTKİ YETİŞTİRİCİLİĞİNİN TEMEL İLKELERİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ZİR306GIDG | Türkçe | GIDA GÜVENLİĞİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SÖMBSEÇ2 - SEÇMELİ 2(MESLEK BİLGİSİ) | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
SÖMBSEÇ1003 | Türkçe | EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
SÖMBSEÇ1005 | Türkçe | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNDE GÜNCEL UYGULAMALAR | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
ÜNİV.SEÇ.DERS.II - ÜNİVERSİTE SEÇMELİ DERS II | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
Bİİ305DS | Türkçe | DİN VE SANAT | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
Bİİ306DİVKA | Türkçe | DİNLER VE KADIN | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
DTMK306İLMÜ | Türkçe | İLETİŞİM VE MÜZİK II | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
DTMK306SAMR | Türkçe | SANAT MÜZİK VE RİTİM | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
DTMK306TEMT | Türkçe | TEMEL MÜZİK TERMİNOLOJİSİ II | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
DTMSK306TOSES | Türkçe | TOPLU SES EĞİTİMİ VE KORO UYGULAMALARI II | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
EDB306KÜLS | Türkçe | KÜLTÜR SOSYOLOJİSİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
EĞT305ÇKS | Türkçe | ÇOCUK KORUMA SİSTEMİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ENF305WEB | Türkçe | WEB TASARIMI | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
FEN305BİYO | Türkçe | BİYOTEKNOLOJİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
Fen306GıdGüv | Türkçe | GIDA GÜVENLİĞİ (MİKROBİİYOLOJİ AĞIRLIKLI) | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
FEN306MATDÜ | Türkçe | MATEMATİKSEL DÜŞÜNME | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
FEN306TEAS | Türkçe | TEMEL ASTRONOMİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
İLE306REHEK | Türkçe | REKLAMDA HEDEF KİTLE | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
Müh306GıdG | Türkçe | GIDA GÜVENLİĞİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SPB305YÜZ | Türkçe | YÜZME | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
YEN306GİPH | Türkçe | GİRİŞİMCİLİK VE İŞ PLANI HAZIRLAMA | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ZİR303AKTA | Türkçe | AKILLI TARIM | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ZİR305TABY | Türkçe | TIBBİ VE AROMATİK BİTKİ YETİŞTİRİCİLİĞİNİN TEMEL İLKELERİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ZİR306GIDG | Türkçe | GIDA GÜVENLİĞİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SÖSEÇAE3 - SEÇMELİ 3(ALAN EĞİTİMİ) | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
SÖAESEÇ001 | Türkçe | BEDEN DİLİ VE DİKSİYON | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
SÖSEÇGK2 - SEÇMELİ 2 (GENEL KÜLTÜR) | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
SÖGKSEÇ004 | Türkçe | SAĞLIK BİLGİSİ VE İLK YARDIM | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SÖGKSEÇ005 | Türkçe | BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SÖGKSEÇ006 | Türkçe | AFETLER VE AFET YÖNETİMİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 |
1 | Türk milli eğitiminin amaç ve ilkelerini bilir |
2 | Sınıf öğretmenliği alanı ile ilişkili güncel ulusal ve uluslararası alanyazını ve uygulamaları takip eder |
3 | İlkokul çocukların öğrenme gereksinimlerini belirleyebilir. |
4 | Sınıf öğretmenliği programında yer alan derslere ilişkin konu alanı ve pedagojik alan bilgisine sahip olur. |
5 | Türkçe’yi doğru ve etkili bir şekilde kullanır. |
6 | Öğretimsel tasarımlarında uygun ders materyallerini hazırlar. |
7 | Sınıf öğretmenliği alanında çok yönlü gelişimi sağlamaya yönelik sanatsal, fiziksel ve zihinsel etkinlikleri uygular. |
8 | Öğrencilerin bireysel, sosyal, kültürel farklılıklarını, özel ilgi ve gereksinimlerini dikkate alarak çağdaş öğretim yöntem, teknik, strateji ve yaklaşımlarını kullanır. |
9 | Öğrenci kazanımlarını farklı ölçme ve değerlendirme yöntem ve teknikleri kullanarak çok yönlü değerlendirir. |
10 | Öğrencilerin biyolojik, psikolojik, sosyolojik, kültürel ve ruhsal gelişimlerini destekler. |
11 | 21. yüzyıl becerilerini tüm eğitimsel uygulamalarında kullanır. |
12 | Bilişim ve iletişim teknolojileri alanındaki güncel gelişmeleri takip eder ve etkin bir şekilde sınıf içi uygulamalarına yansıtır. |
13 | Öğretmenlik mesleği ile ilgili görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik ve mevzuata uygun hareket eder. |
14 | Alanı ile ilgili karşılaşılan durumlara yönelik bireysel veya bir grup üyesi olarak sorumluluk alır. |
15 | Sosyal sorumluluk bilinci taşır. |
16 | Demokrasi, insan hakları, toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranır. |
17 | Sınıf içi ve dışı uygulamalarında çevrenin ihtiyaçlarını dikkate alır. |
18 | Sınıf öğretmenliği alanıyla ilgili sosyokültürel sorunları kavrayarak çözüm yolları geliştirir. |
19 | Okulu ve okulun bulunduğu sosyal çevreyi geliştirmek amacıyla proje ve etkinlikler gerçekleştirir. |
20 | Diğer paydaşları içine alan, onların proje çerçevesinde gelişimlerini sağlamayı amaçlayan etkinlikleri yönetir. |
1. [Donem] | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
PF201 | Türkçe | EĞİTİME GİRİŞ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
SÖ101AE | Türkçe | İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK | [Zorunlu] | 3 | - | - | 8 | |
SÖ101GK | Türkçe | ÜNİVERSİTE YAŞAMINA GEÇİŞ | [Zorunlu] | 1 | - | - | 2 | |
SÖ103GK | Türkçe | TÜRK DİLİ 1 | [Zorunlu] | 2 | - | - | 2 | |
SÖ105AE | Türkçe | İLKOKUL DERS KİTAPLARI İNCELEMESİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 8 | |
SÖ105GK | Türkçe | YABANCI DİL 1 | [Zorunlu] | 4 | - | - | 4 | |
SÖ107GK | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ 1 | [Zorunlu] | 2 | - | - | 2 | |
[Toplam] | 17 | 0 | 0 | 30 | ||||
2. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
PF204 | Türkçe | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
PF302 | Türkçe | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
SÖ102AE | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 4 | |
SÖ102GK | Türkçe | TÜRK DİLİ 2 | [Zorunlu] | 2 | - | - | 2 | |
SÖ104AE | Türkçe | TEMEL FEN BİLİMLERİ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 8 | |
SÖ104GK | Türkçe | YABANCI DİL 2 | [Zorunlu] | 4 | - | - | 4 | |
SÖ106GK | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ 2 | [Zorunlu] | 2 | - | - | 2 | |
SÖGKSEÇ1 | Türkçe | GK SEÇMELİ 1 | [Secmeli] | 2 | - | - | - | |
[Toplam] | 20 | 0 | 0 | 27 | ||||
3. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
MDSD01 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - I | - | - | - | - | ||
PF203 | Türkçe | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
SÖ103AE | Türkçe | ÇEVRE EĞİTİMİ | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 5 | |
SÖ203AE | Türkçe | ÇOCUK EDEBİYATI | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
SÖ203MB | Türkçe | ALAN DENEYİMİ | [Zorunlu] | 1 | 4 | - | 6 | |
SÖ207AE | Türkçe | FEN BİLİMLERİ LABOROTUVAR UYGULAMALARI | [Zorunlu] | 1 | - | 2 | 3 | |
SÖAESEÇ2 | Türkçe | SEÇMELİ 2(ALAN EĞİTİMİ) | [Secmeli] | 3 | - | - | - | |
SÖMB1SEÇ1 | Türkçe | SEÇMELİ 1 (MESLEK BİLGİSİ) | [Secmeli] | 3 | - | - | - | |
[Toplam] | 15 | 6 | 2 | 22 | ||||
4. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
MDSD02 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - II | - | - | - | - | ||
PF202 | Türkçe | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
PF301 | Türkçe | SINIF YÖNETİMİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
SÇ204AE | Türkçe | GÜZEL YAZI TEKNİKLERİ | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 4 | |
SÖ202GK | Türkçe | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 4 | |
SÖ206AE | Türkçe | İLKOKULDA MATERYAL TASARIMI | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 5 | |
SÖ208AE | Türkçe | OYUN VE FİZİKİ ETKİNLİKLER ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 5 | |
SÖAE1SEÇ1 | Türkçe | SEÇMELİ 1(ALAN EĞİTİMİ) | [Secmeli] | 3 | - | - | - | |
SÖGKSEÇ2 | Türkçe | GK SEÇMELİ 2 | [Secmeli] | 2 | - | - | - | |
[Toplam] | 14 | 8 | 0 | 25 | ||||
5. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
MDSD03 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - III | - | - | - | - | ||
SÖ301AE | Türkçe | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 2 | 2 | - | 6 | |
SÖ302M | Türkçe | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 4 | |
SÖ303AE | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİ I | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 6 | |
SÖ305AE | Türkçe | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 2 | 2 | - | 7 | |
SÖAESEÇ3 | Türkçe | AE SEÇMELİ 3 | [Secmeli] | 3 | - | - | - | |
ÜNİV.SEÇ.DERS.I | Türkçe | ÜNİVERSİTE SEÇMELİ DERS I | [Secmeli] | - | - | - | - | |
[Toplam] | 10 | 6 | 0 | 23 | ||||
6. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
MDSD04 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - IV | - | - | - | - | ||
SÖ302AE | Türkçe | FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 2 | 2 | - | 4 | |
SÖ304AE | Türkçe | MATEMATİK ÖĞRETİMİ II | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 4 | |
SÖ306AE | Türkçe | İLKOKULDA DRAMA | [Zorunlu] | 1 | 2 | - | 4 | |
SÖ308AE | Türkçe | İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 2 | 2 | - | 5 | |
SÖ310AE | Türkçe | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 2 | 2 | - | 4 | |
SÖAESEÇ1 | Türkçe | ALAN SEÇMELİ 1 | [Secmeli] | 3 | - | - | - | |
SÖMBSEÇ2 | Türkçe | SEÇMELİ 2(MESLEK BİLGİSİ) | [Secmeli] | 3 | - | - | - | |
ÜNİV.SEÇ.DERS.II | Türkçe | ÜNİVERSİTE SEÇMELİ DERS II | [Secmeli] | - | - | - | - | |
[Toplam] | 14 | 10 | 0 | 21 | ||||
7. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
AESEÇ5 | Türkçe | SEÇMELİ 5 (ALAN EĞİTİMİ) | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MB403 | Türkçe | ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
MBSEÇ5 | Türkçe | SEÇMELİ-5 (MESLEK BİLGİSİ) | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MDSD05 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - V | - | - | - | - | ||
PF402 | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | [Zorunlu] | 1 | 8 | - | 10 | |
PF408 | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | 2 | 6 | - | - | ||
SÖ403 | Türkçe | MÜZİK ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
SÖ405 | Türkçe | İLKOKULDA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 5 | |
[Toplam] | 15 | 14 | 0 | 30 | ||||
8. [Donem] | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
AESEÇ6 | Türkçe | SEÇMELİ 6 (ALAN EĞİTİMİ) | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ6 | Türkçe | SEÇMELİ-6 (MESLEK BİLGİSİ) | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MDSD06 | İngilizce | Müfredat Dışı Seçmelı Ders Grubu - VI | - | - | - | - | ||
PF401 | Türkçe | REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM | [Zorunlu] | 3 | - | - | 4 | |
SÖ402 | Türkçe | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI- II | [Zorunlu] | 2 | 6 | - | 12 | |
SÖ404 | Türkçe | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | [Zorunlu] | 2 | - | - | 3 | |
SÖ406 | Türkçe | GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ | [Zorunlu] | 3 | - | - | 3 | |
[Toplam] | 14 | 6 | 0 | 30 | ||||
SÖGKSEÇ1 - GK SEÇMELİ 1 | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
SÖGKSEÇ001 | Türkçe | AKADEMİK TÜRKÇE | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SÖGKSEÇ002 | Türkçe | TÜRK TARİHİ VE KÜLTÜRÜ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SÖGKSEÇ003 | Türkçe | TÜRKİYE COĞRAFYASI VE JEOPOLİTİĞİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SÖAESEÇ2 - SEÇMELİ 2(ALAN EĞİTİMİ) | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
SÖAESEÇ1003 | Türkçe | İLKOKUL PROGRAMLARI | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
SÖAESEÇ1004 | Türkçe | SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
SÖAESEÇ1005 | Türkçe | ÇOCUK VE MEDYA | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
SÖMB1SEÇ1 - SEÇMELİ 1 (MESLEK BİLGİSİ) | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
SÖMBSEÇ1001 | Türkçe | EĞİTİM FELSEFESİ | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
SÖMBSEÇ1002 | Türkçe | UZAKTAN ÖĞRETİM | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
SÖAE1SEÇ1 - SEÇMELİ 1(ALAN EĞİTİMİ) | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
SÖAESEÇ1001 | Türkçe | BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR KÜLTÜRÜ | [Secmeli] | 3 | - | - | 2 | |
SÖAESEÇ1002 | Türkçe | ÇOCUK ŞARKILARI | [Secmeli] | 3 | - | - | 2 | |
SÖGKSEÇ2 - GK SEÇMELİ 2 | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
SÖGKSEÇ001 | Türkçe | AKADEMİK TÜRKÇE | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SÖGKSEÇ002 | Türkçe | TÜRK TARİHİ VE KÜLTÜRÜ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SÖGKSEÇ003 | Türkçe | TÜRKİYE COĞRAFYASI VE JEOPOLİTİĞİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SÖAESEÇ3 - AE SEÇMELİ 3 | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
SÖAESEÇ1003 | Türkçe | İLKOKUL PROGRAMLARI | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
SÖAESEÇ1004 | Türkçe | SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
ÜNİV.SEÇ.DERS.I - ÜNİVERSİTE SEÇMELİ DERS I | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
Bİİ305ANKK | Türkçe | ANA KONULARIYLA KUR'AN | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
Bİİ305DİNT | Türkçe | DİNLER TARİHİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
Bİİ305DSG | Türkçe | DİN SOSYOLOJİSİNE GİRİŞ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
Bİİ305FARI | Türkçe | FARSÇA I | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
Bİİ305KOAI | Türkçe | KUR'ÂN OKUMA VE ANLAMA I | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
Bİİ305MESO | Türkçe | MESNEVİ OKUMALARI | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
DTMK305HALO | Türkçe | HALK OYUNLARI | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
DTMK305İLMÜ | Türkçe | İLETİŞİM VE MÜZİK I | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
DTMK305TEMT | Türkçe | TEMEL MÜZİK TERMİNOLOJİSİ I | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
DTMK305TOSES | Türkçe | TOPLU SES EĞİTİMİ VE KORO UYGULAMALARI I | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
EDB305BKUR | Türkçe | BİLİM KURGU | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
Ede309İDA | Türkçe | İNSAN DAVRANIŞLARINI ANLAMAK | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
EĞT305ÇKS | Türkçe | ÇOCUK KORUMA SİSTEMİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ENF305ÖSMW | Türkçe | ÖĞRETİMDE SOSYAL MEDYA VE WEB2.0 ARAÇLARI | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ENF305YMT | Türkçe | YENİ MEDYA TEKNOLOJİLERİ VE DİJİTAL YAYINCILIK | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
FEN305BİLFELS | Türkçe | BİLİM FELSEFESİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
FEN305BİYO | Türkçe | BİYOTEKNOLOJİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
FEN305ENÇ | Türkçe | ENERJİ VE ÇEVRE | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
FEN305GIDGUV | Türkçe | GIDA GÜVENLİĞİ (MİKROBİYOLOJİ AĞIRLIKLI) | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
FEN305MAHY | Türkçe | MATEMATİK HER YERDE | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
FEN305MAST | Türkçe | MODERN ASTRONOMİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
İLE305REKY | Türkçe | REKLAMDA YARATICILIK VE YARATICI STRATEJİLER | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SPB305BAS | Türkçe | BASKETBOL | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SPB305YÜZ | Türkçe | YÜZME | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SUÜ305AKV | Türkçe | AKVARYUM DÜNYASI | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SUÜ305TSC | Türkçe | TEHLİKELİ SUCUL CANLILAR | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
YEN305GYKA | Türkçe | GİRİŞİMCİLİKTE YATIRIM KARAR ANALİZLERİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ZİR303AKTA | Türkçe | AKILLI TARIM | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ZİR303AKTAR | Türkçe | AKILLI TARIM | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ZİR305TABY | Türkçe | TIBBİ VE AROMATİK BİTKİ YETİŞTİRİCİLİĞİNİN TEMEL İLKELERİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ZİR306GIDG | Türkçe | GIDA GÜVENLİĞİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SÖAESEÇ1 - ALAN SEÇMELİ 1 | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
SÖAESEÇ1001 | Türkçe | BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR KÜLTÜRÜ | [Secmeli] | 3 | - | - | 2 | |
SÖAESEÇ1002 | Türkçe | ÇOCUK ŞARKILARI | [Secmeli] | 3 | - | - | 2 | |
SÖMBSEÇ2 - SEÇMELİ 2(MESLEK BİLGİSİ) | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
SÖMBSEÇ1003 | Türkçe | EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
SÖMBSEÇ1005 | Türkçe | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNDE GÜNCEL UYGULAMALAR | [Secmeli] | 3 | - | - | 4 | |
ÜNİV.SEÇ.DERS.II - ÜNİVERSİTE SEÇMELİ DERS II | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
Bİİ305DS | Türkçe | DİN VE SANAT | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
Bİİ306DİVKA | Türkçe | DİNLER VE KADIN | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
DTMK306İLMÜ | Türkçe | İLETİŞİM VE MÜZİK II | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
DTMK306SAMR | Türkçe | SANAT MÜZİK VE RİTİM | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
DTMK306TEMT | Türkçe | TEMEL MÜZİK TERMİNOLOJİSİ II | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
DTMSK306TOSES | Türkçe | TOPLU SES EĞİTİMİ VE KORO UYGULAMALARI II | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
EDB306KÜLS | Türkçe | KÜLTÜR SOSYOLOJİSİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
EĞT305ÇKS | Türkçe | ÇOCUK KORUMA SİSTEMİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ENF305WEB | Türkçe | WEB TASARIMI | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
FEN305BİYO | Türkçe | BİYOTEKNOLOJİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
Fen306GıdGüv | Türkçe | GIDA GÜVENLİĞİ (MİKROBİİYOLOJİ AĞIRLIKLI) | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
FEN306MATDÜ | Türkçe | MATEMATİKSEL DÜŞÜNME | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
FEN306TEAS | Türkçe | TEMEL ASTRONOMİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
İLE306REHEK | Türkçe | REKLAMDA HEDEF KİTLE | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
Müh306GıdG | Türkçe | GIDA GÜVENLİĞİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
SPB305YÜZ | Türkçe | YÜZME | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
YEN306GİPH | Türkçe | GİRİŞİMCİLİK VE İŞ PLANI HAZIRLAMA | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ZİR303AKTA | Türkçe | AKILLI TARIM | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ZİR305TABY | Türkçe | TIBBİ VE AROMATİK BİTKİ YETİŞTİRİCİLİĞİNİN TEMEL İLKELERİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
ZİR306GIDG | Türkçe | GIDA GÜVENLİĞİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 3 | |
AESEÇ5 - SEÇMELİ 5 (ALAN EĞİTİMİ) | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
AESÖ002 | Türkçe | ÇOCUK EDEBİYATI | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
AESÖ003 | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
AESÖ004 | Türkçe | GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
AESÖ006 | Türkçe | İLKOKUL PROGRAMI | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
AESÖ007 | Türkçe | İLKOKULDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
AESÖ009 | Türkçe | RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
AESÖ010 | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
AESÖ012 | Türkçe | TÜRK KÜLTÜRÜNDE ÇOCUK VE EĞİTİM | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ5 - SEÇMELİ-5 (MESLEK BİLGİSİ) | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
MBSEÇ001 | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ003 | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ004 | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ005 | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ006 | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ007 | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ008 | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ009 | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ010 | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ011 | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ012 | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ013 | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ014 | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ017 | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ018 | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ019 | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
AESEÇ6 - SEÇMELİ 6 (ALAN EĞİTİMİ) | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
AESÖ002 | Türkçe | ÇOCUK EDEBİYATI | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
AESÖ003 | Türkçe | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
AESÖ004 | Türkçe | GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
AESÖ006 | Türkçe | İLKOKUL PROGRAMI | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
AESÖ007 | Türkçe | İLKOKULDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
AESÖ009 | Türkçe | RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
AESÖ010 | Türkçe | SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
AESÖ012 | Türkçe | TÜRK KÜLTÜRÜNDE ÇOCUK VE EĞİTİM | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ6 - SEÇMELİ-6 (MESLEK BİLGİSİ) | ||||||||
[DersKodu] | [DersinDili] | [DersAdi] | [DersTuru] | [D] | [U] | [L] | [Ects] | Rapor |
MBSEÇ001 | Türkçe | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ003 | Türkçe | DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ004 | Türkçe | EĞİTİMDE DRAMA | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ005 | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ006 | Türkçe | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ007 | Türkçe | EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ008 | Türkçe | ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ009 | Türkçe | HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ010 | Türkçe | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ011 | Türkçe | MİKRO ÖĞRETİM | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ012 | Türkçe | MÜZE EĞİTİMİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ013 | Türkçe | OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ014 | Türkçe | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ017 | Türkçe | YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ018 | Türkçe | EĞİTİM TARİHİ | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 | |
MBSEÇ019 | Türkçe | EĞİTİM HUKUKU | [Secmeli] | 2 | - | - | 4 |